جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: اسرائیل و آمریکا تاوان نپذیرفتن طرح پیشنهادی مقاومت را خواهند داد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد پس از عملیات مبتکرانه مقاومت در اردوگاه جبالیا که به کشته و اسارت درآمدن چندین سرباز صهیونیست منجر شد، معادله دستخوش تغییر شده است.

«احسان عطایا»، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: در روز‌های آینده پس از اینکه آمریکایی‌ها مجبور به عقب‌نشینی (از مواضع خود) برای حفظ رژیم صهیونیستی شوند، دستاورد‌هایی برای مقاومت رقم خواهد خورد.

عطایا در گفتگو با شبکه المیادین تصریح کرد: معادله تغییر کرده است و دشمن صهیونیستی و آمریکا تاوان نپذیرفتن طرح پیشنهادی که مقاومت در ابتدا مطرح کرده بود را خواهند داد.

این عضو جبنش جهاد اسلامی افزود: تلاش برای برگزاری مذاکرات به دور از شروط مقاومت قابل قبول نیست به ویژه پس از عملیات مبتکرانه مقاومت که در اردوگاه جبالیا صورت گرفت. آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال این هستند با هدف تبدیل آوارگان از پناهجویان انسانی به پناهندگان سیاسی، به فعالیت آژانس «آنروا» پایان دهند.

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های قسام پیش از این اعلام کرده بود در نتیجه عملیات ترکیبی مقاومت در اردوگاه جبالیا در عصر شنبه گذشته گروهی از سربازان اشغالگر به داخل تونلی کشانده شده و پس از درگیری با آنها از مسافت صفر، همه این سربازان کشته، زخمی و یا به اسارت درآمدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
دولت آمریکا جنایتکار شماره یک شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، رفع، غزه، لنبان، سوریه و منطقه بوده است.
ارتش آمریکا جنایتکار شماره یک شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، رفع، غزه، لنبان، سوریه و منطقه بوده است.
آخرین اخبار