اعلام جزئیات مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر شهید رئیسی

مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید سید ابراهیم رئیسی در شهر‌های تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید سید ابراهیم رئیسی طی روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در شهر‌های تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد مقدس برگزار می‌شود.

پیکر مطهر شهید سید ابراهیم رئیسی و یاران شهیدش صبح فردا سه‌شنبه از ساعت ۹:۳۰ از محل میدان شهدا تا مصلای تبریز بدرقه و تشییع خواهد شد و سپس پیکر مطهر رئیس جمهور به قم منتقل شده و از جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران توسط مردم بدرقه و تشییع می‌شود.

در ساعات پایانی شب سه شنبه پیکر‌ها برای مراسم وداع به مصلی تهران انتقال خواهند یافت و صبح روز چهارشنبه برنامه تشییع حضرت آیت الله رئیسی و همراهان با اقامه نماز توسط رهبری معظم انقلاب اسلامی در تهران ادامه خواهد یافت.

صبح روز پنجشنبه نیز با توجه به تعلق خاطر شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی به مردم بیرجند و نمایندگی این مردم شریف در مجلس خبرگان رهبری، برنامه تشییع در استان خراسان جنوبی و در شهر بیرجند برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر مطهر ایشان برای تشییع و تدفین در حرم حضرت علی بن موسی الرضا به مشهد مقدس انتقال خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
باورکردنی نیست
آقای رئیسی و آقای امیرعبدالهیان نباشند؟؟
مگه می شه؟؟

همیشه از اینها خبرداشتیم. کسانیکه همیشه جلوی روی ما بودند
یعنی بدرقه کنیم برای همیشه؟!
مگه می شه؟؟
آخرین اخبار