سخنگوی ستاد انتخابات دیشب اعلام کرد در ۳ روز گذشته ۸۰ نفر به ستاد انتخابات مراجعه کردند که ۸ نفر خانم و ۷۲ نفر آقا بودند و مجموع ثبت نام‌ها به ۱۷ نفر رسید.

پنجشنبه دهم خرداد ساعت ۸ صبح ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری شروع شد؛ ثبت نامی که قرعه ریاست جمهوری را به نام یک نفر رقم خواهد زد. اما شاید بد نباشد به شعارهای این انتخاباتی داوطلبان طی این سه روز نگاهی بیاندازیم.

ناگفته نماند که به نقل از محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات در مجموع طی سه روز هشتاد نفر مراجعه کردند که هشت نفر خانم و هفتاد و دو نفر آقا بودند که مجموع ثبت نام‌ها به هفده نفر رسید.

روز اول ثبت نام بود که این چهره‌ها ثبت نام کردند:

حکایت مردمی که تهدید را به فرصت تبدیل کردند

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که در سخنرانی خود گفت: هنر مردم ما این است که در تند باد حوادث نه تنها از پا در نمی‌آیند، بلکه با قدرت تهدید را به فرصت تبدیل می‌کنند این را در دفاع مقدس دیدیم و در دولت رئیس‌جمهور شهیدمان دیدیم؛ همان ابر قدرتی که به دنبال فشار حداکثری به مردم ایران بود، اعتراف کرد که از ملت ایران شکست فاحشی خورده است. ملت ما سهم خود را در حوادث انجام داد و اماده است تا نقش‌های بزرگتری را برای پیشرفت کشور ایفا کند. رئیس جمهور شهید ما این سرمایه را می‌شناخت و قدرش را می‌دانست؛ کسی که پا به این عرصه می‌گذارد باید قدر این سرمایه را بداند.

جلیلی ادامه داد: امروز به دولتی نیاز داریم تا عزم داشته باشد که این سرمایه بزرگ را ارتقاء دهد. ما در دولت سایه به آن اندیشیده‌ایم و کارشناسی‌هایی را در این زمینه انجام داده ایم و تلاش کردیم نتایج بررسی‌های خود را به دولتمردان ارائه دهیم. ما در دولت سایه به این امر اندیشیده ایم؛ با شبکه بزرگی از اندیشمندان به این مهم اندیشیده‌ایم؛ در تمام این مدت فارغ از اینکه دولت مستقر رفیق یا رقیب ما بود سعی کرده‌ایم نتیجه بررسی‌های خود را به دولت ارائه دهیم.

تمام تحریم‌ها را از بین می‌برم!

مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح طلب ادوار مجلس و دبیرکل حزب مردم سالاری فرد دیگری بود که در سخنرانی خود گفت: ۵ برنامه راهبردی دارم که اولینش تحقق جمهوریت سوم است؛ یعنی ما دو رفراندوم برای قانون اساسی داشتیم که معتقدم بار دیگر باید بازنگری برای قانون اساسی بر اساس اصل ۱۷۷ صورت بگیرد؛ معتقدم بسیاری از مشکلات کشور به دلیل مشکلات در قانون اساسی است.  

کواکبیان بیان کرد: دومین برنامه لغو کامل تحریم هاست و ارتباط با همه کشور‌ها به جز رژیم صهیونیستی بر اساس اصل حکمت، عزت و مصلحت است. سومین برنامه راهبردی ثبات و تقویت ارز ملی با استقلال بانک مرکزی است. چهارمین برنامه من فساد زدایی از ارکان حکومت با شفافیت کامل است و پنجمین برنامه‌ام هم حاکمیت قانون با دفاع از حقوق شهروندان است. در برنامه‌های اقتصادی صحبت من این است که ما کمترین رشد را در بین کشور‌های منطقه داشتیم. شاخص‌های اقتصادی ما در بین ۱۵ کشور همسایه بسیار پایین است. در وضعیت تجاری هم اوضاع بهتر نیست.

برنامه من از همه کامل‌تر است!

قدرتعلی حشمتیان رئیس حانه احزاب نیز صحبت‌های انتخاباتی اش رنگ و بوی گلایه پیدا کرد و گفت:چون به جایی وصل نشدم تاکنون دیده نشدم وگرنه برنامه‌های من بسیار کامل‌تر از دیگر کاندیداهاست. من برای مبارزه با گرانی حرکت خواهم کرد، برای بازنگری قانون اساسی سعی خواهم کرد که خواسته بسیاری از مردم ایران است. تلاشم برای رفع تحریم‌هایی است که در مملکت ما حاکم است. صیانت از حقوق شهروندان به خصوص بانوان و جوانان جزو برنامه‌های من خواهد بود. دگرگونی در سیستم مالی و رفع ترم و مبارزه با فساد شعار اصلی من خواهم بود. چرا همه به آقای جلیلی توجه میکنند چرا بین کاندیدا توازن وجود ندارد؟

مردم باید شهردار را انتخاب کنند

محمدرضا صباغیان نماینده نماینده حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در دوره دهم، یازدهم و دوازدهم مجلس  نیز گقت:متاسفانه برخی از دولت‌ها نتوانستند مشکلات اقتصادی و نظارتی کشور را حل کنند. ما شاهدیم که دولت‌ها شعار می‌دهند، اما مشکلات مردم حل نمی‌شود. من ریشه این مشکلات را در ساختار اداری و سیاسی کشور می‌بینم و تا اصلاح نشود همه در همین ریل حرکت می‌کنند.

صباغیان گفت: ما مجموعه‌های متفاوت قانون‌گذاری داریم، دولت داریم، بنیاد‌ها و ستاد‌های اجرایی داریم، حتی دستگاه‌های نظارتی ما هم متفاوت است. باید یک نفر چاقوی جراحی را بردارد و این را اصلاح کند. متاسفانه هر کس این حرف را بزند فکر می‌کنند با نظام مشکل دارد، اما این اتفاقا باعث استحکام نظام می‌شود. هدف اصلی من اگر خدا صلاح بداند و مردم رای دهند اصلاح نظام کشور است که یک نمونه‌اش اصلاح دستگاه‌های خدمات‌رسان است. هر یک از اینها به شکل جزیره‌ای کار می‌کنند که همه باید زیر نظر شهردار باشد و شهردار را هم مردم باید انتخاب کنند.

در مجلس کار بازنشستگان، نیرو‌های شرکتی، مشکلات آب و... را دنبال کردیم

عباس مقتدایی نماینده حوزه انتخابیه اصفهان و ورزنه در دوره‌های نهم، یازدهم و دوازدهم مجلس گفت: با توجه به اینکه فردی از امور دانشگاهی کشور هستم و در سه دوره مورد توجه مردم اصفهان به عنوان نماینده قرار گرفتم، در این مقطع احساس کردم برای اینکه رویکرد‌ها و تفکرات مختلفی را در قالب نهاد‌های مختلف انعکاس دهم، ثبت نام کردم.

داوطلب انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: همه بخش‌های کشور نیازمند رسیدگی هستند و شعار انتخاباتی من «ایران ما» است. اقشار مختلف روستاییان، کشاورزان، زنان، مردان، کودکان، کارگران، کارمندان و هنرمندان و .. باید در داخل و خارج کشور مورد توجه قرار بگیرند. ما در مجلس کار بازنشستگان، نیرو‌های شرکتی، مشکلات آب و... را دنبال کردیم. باید از تجربه‌های خود استفاده کنیم و همه افرادی که تابعیت ایرانی دارند باید دلسوزانه برای ایرانی آبادتر مشارکت کنند.  ایران ما باید رویکرد‌های تمدن ساز خود را دنبال کند؛ انشاالله این انتخابات امید ایرانیان را بیشتر خواهد کرد و طمع دشمنان را کور می‌کند.

سه سال پیش گفتم !

عبدالناصر همتی  رئیس کل بانک مرکزی دولت روحانی گفت: سه سال پیش گفتم امروز جایگاه اقتصادی کشور و رفاه مردم همتراز با آنها نیست، امروز بعد از سه سال درستی حرفم را درک می‌کنید. کاهش شدید ارزش پول ملی و ادامه تحریم‌های ظالمانه، امکان رشد و توسعه را گرفته و قدرت خرید مردم به کمتر از نصف کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: آینده این کشور در دست جوانانی است که به دنبال یک زندگی همراه با عزت و رفاه هستند. مردم انتظار دارند مسئولین امورات اقتصادی را بهبود بخشند. امرو ز تنها راه اصلاح امور مشارکت در انتخابات و رای قاطع به توقف روند‌هایی است که اوضاع اقتصادی را به چنین وضعی کشانده است. تکیه من به همکاری با تمام جناحین سیاسی در مسیر رشد و اقتصاد است.

و در نهایت روز دوم ثبت نام نامزدها فرا رسید.

صرفا به خاطر خوب بودن و جناحى بودن انسان، مسئولیت‌ها را به آنان مى‌سپاریم

محمدخوش چهره نماینده اصولگرای تهران در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی و استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران گفت:  مسائل پیچیده شده و تبدیل به معضل و بعضى از معضل فراتر رفته و تبدیل به بحران شده است. بحران بیکارى چالش امنیتى، سیاسى و اقتصادى است.صرفا به خاطر خوب بودن و جناحى بودن انسان، مسئولیت‌ها را به آنان مى‌سپاریم. عملکردهاى اقتصادى همه دولت‌های بعد جنگ شبیه به هم است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ بیان کرد: در حوزه مسکن و قیمت‌ها بحران داریم. فضای عمومی جریان‌های سیاسی و فعالین این حوزه بیشتر علاقه به استقرار در قدرت را دارند و آیا نتیجه این اعمال حل معضلات می‌شود؟ هر دولتی آمده وابستگی به خام فروشی نفت را افزایش داده و به دلیل این وابستگی‌ها درآمد، تولید و رفاه ملی و معیشت مردم ضعیف‌تر شده است.

اگر به ۳۰ اصل قانون اساسی عمل شود قطعا پاسخ همه خواسته‌ها داده خواهد شد

محمود احمدی بیغش نماینده ادوار مجلس هم بیان کرد: امید دارم اگر خدمتگزار مردم شدم بتوانم به آنچه که در قانون اساسی آمده عمل کنم.

احمدی بیغش افزود: اگر به ۳۰ اصل قانون اساسی که اختصاص به وظایف قوه مجریه، رئیس‌جمهور و وزرا دارد، به طور واقعی عمل شود قطعا پاسخ همه خواسته‌ها داده خواهد شد.

آزادی ؛ ضرورت دارد 

لاریجانی رئیس پیشین مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: مردم عزیز ایران امروز شرایط معیشتی سخت است و  مشکلات معیشتی حل‌شدنی است. در دولت مدنظر من هر کاربلدی با هر سلیقۀ سیاسی به کار گرفته می‌شود.  آزادی‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی ضرورت دارد. زمانی برای از دست دادن نداریم. برای عبور از موانع باید از روش‌های منسوخ ارتفاع بگیریم.

او بیان کرد: ما باید به ملت قوی و دولت زمینه ساز برسیم.  در الگوی من دولت جایگزین ملت نمی‌شود، ولی بستر متوازن برای مشارکت و رقابت مردم در همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند. آزادی‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ضرورت دارد.

برخی ثبت نام کردند که بانیان وضع موجودند!

سیداحمد رسولی‌نژاد سیاستمدار اصولگرا و نماینده حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در دوره یازدهم مجلس گفت: این روز‌ها با شروع ثبت نام برای ریاست جمهوری دوره چهاردهم شاهد حضور و اظهار نظر برخی از اشخاص هستیم که ما آنها را بانیان وضع موجود میدانیم. کسانی که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از ۳۳ سال قوه مجریه را در اختیار داشتند توقع دارند رئیس جمهور فقید و دولت ایشان در ۳۳ ماه تمامی خرابی‌ها، ناکارآمدی‌ها و ویرانی‌های ناشی از عملکرد جریان غرب‌گرا را جبران نمایند.  ملت قهرمان و عزیز ایران خزانه خالی و انبار‌های خالی در پایان دولت دوازدهم را فراموش نکرده است.  

وی گفت: شعار تبلیغاتی اینجانب دولت خوب اقتصاد خوب است. در عصر حاضر ضرورت‌های سیاسی و اقتصادی تغییر کرده و شکل تازه‌ای به خود گرفته است. در روابط جدید دولت باید سیاستگذار و تعیین کننده‌ی خط مشی‌های کلی باشد و بر اساس قانون بخش خصوصی را در افزایش تولید یاری نماید. امروزه در کشور‌های توسعه یافته، دولت و حاکمیت خوب از جمله مواردی است که کشور‌ها بر اساس آن رتبه بندی اقتصادی می‌شوند و از این طریق مردم را به پیشرفت می‌رسانند و سعادت و رفاه را برای آنان به ارمغان می‌آورند.

باید برای اهداف سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تلاش کنیم

مسعود پزشکیان نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: برای اینکه بتوانیم به مشارکت پرشور کمک کنیم، وارد صحنه رقابت شدم. آنچه ما و مجریان باید انجام دهند، حرف‌های جدید و راه جدید نیست؛ مشکل ما این است که آنچه سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی رهبری و قانون و برنامه است را یک طرف می‌گذاریم و از خودمان حرف‌های دیگری میزنیم.

پزشکیان گفت: باید برای اهداف سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تلاش کنیم. قرار بوده ایران جایگاه اول منطقه را در عرصه اقتصاد، علمی و فناوری با هویت اسلامی و انقلاب داشته باشد.سلامت، رفاه، امنیت غذایی، تامین اجتماعی، فرصت‌های برابر، توزیع مناسب درآمد، نهاد مستحکم خانواده، به عدم فقر و تبعیض جزو بند‌های سیاست‌های ابلاغی رهبری بوده است. ما باید در منطقه جایگاه برتری می‌داشتیم و باید کاری می‌کردیم مردم از سلامت کامل برخوردار بوده و آموزش از عدالت برخوردار می‌بود.

انشالله که عمدی نیست!

وحید حقانیان چهره سیاسی بیان کرد:  بنده از سن ۱۸ سالگی با حضور در حزب جمهوریت در خدمت شهید بهشتی و مرحوم هاشمی رفسنجانی فعالیت خود را آغاز کردم و با حضور در دفتر ریاست جمهوری و رهبری با همه مسئولان تبادل نظر داشته و با همه مشکلات آشنایی دارم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری همچنین تصریح کرد: همچنین با سفر به کلیه استان‌های کشور و مخصوصاً نقاط کمتر توسعه یافته، حضور در جنگ تحمیلی و حضور در بحران‌ها توانستم با همه اقشار و افکار جامعه ارتباط برقرار کنم. در طول خدمت مستمر ۴۵ ساله هیچ گاه عضو و پایبند به جناح‌ها نبوده و نخواهم بود.

گفتنی است هنگام سخنرانی حقانیان برق داخل سالن قطع شد که او گفت: انشالله عمدی نباشد، البته در پاسخ به او گفته شد این سومین بار است که برق داخلی سالن وزارت کشور می‌رود.

دولت خدمت راه می اندازم

زاکانی شهردار تهران نیز گفت که بر اساس وظیفه و با دعوت نخبگان و فعالان سیاسی به میدان آمده است و با مشارکت مردم، گفتمان صادقانه را محور قرار خواهد داد.

او با بیان اینکه قرار نیست مردم در فشار اقتصادی بمانند، اضافه کرد: انشالله با حرکتی جهادی و با شناخت شرایط کشور و برنامه‌ای قوی، حرکت بزرگی را با محوریت عدالت و رفع تبعیض رقم خواهیم زد.  

شهردار تهران در نطق انتخاباتی خود در وزارت کشور گفت که در صورت پیروزی در انتخابات، با مشارکت مردم در ۸ محور اصلی، «دولت خدمت» را در راه جمهور برای تعالی ایران تشکیل خواهد داد.

یا راهی خواهند ساخت یا راهی خواهند یافت!

حبیب‌الله دهمرده نماینده ادوار سیستان و بلوچستان گفت : هیچ حزب و گروهی ندارد و همه عمرش را درس خوانده و درس داده است. برای مردان بزرگ بن‌بست وجود ندارد؛ آنها یا راهی خواهند ساخت یا راهی خواهند یافت.

دهمرده با تاکید بر اینکه حرف زدن و وعده دادن آسان و عمل کردن و وفای به عهد دشوار است، تصریح کرد: خودم و همه مردم را دعوت می‌کنم به مقایسه سوابق افراد در حرف‌ها و رفتارهایشان و مدعی‌ام آنکه از اعماق زمینی خشک سرسبزی برای هموطن‌اش بیرون کشیده و لقب پدر آبهای ژرف ایران را به خود اختصاص داده و نیز از دریای عمان به جای جای ایران آب رسانده، مرد عمل است و می‌تواند لایق اعتماد شما باشد. نهاد ریاست جمهوری را مرکز تجمع همه‌ی مومنان و ایران دوستان و سنگر فرماندهی برای ساختن ایرانی بی‌دلشوره، مستقل آباد، آزاد و امن و آرام خواهد ساخت.

بیش از دو برابر بودجه کشور در حامل‌های انرژی به صورت ناعادلانه هزینه می‌شود

حجت الاسلام میرتاج الدینی نماینده سابق مجلس گفت: مردم بدانند بیش از دو برابر بودجه کشور در حامل‌های انرژی به صورت ناعادلانه هزینه می‌شود که در صورت اجرای عادلانه قانون هدفمندی ۶۰ درصد از این منابع به صورت مستقیم در قالب کارت معیشتی و یارانه نقدی و روش‌های مدیریتی دیگر به رفع فقر و محرومیت زدایی منتهی می‌شود. بخشی از امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون مجاهدت‌های سردار جبهه مقاومت شهید سلیمانی است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به اینکه اصلاحات اقتصادی که نه بلکه باید انقلاب اقتصادی کرد افزود: پایه اصلی این انقلاب برنامه‌ریزی دانش بنیان، جهش تولید و مشارکت مردم است.

دولت سالم، جامعه سالم و اقتصاد سالم

زهره الهیان نماینده مجلس نیز به عنوان اولین کاندیدای خانم گفت: ایران اسلامی در دوره‌های مختلف فراز و نشیب‌های مختلفی را طی کرده است، اما در این دوره به دستاورد‌های جمهوری اسلامی افتخار می‌کنم.در شرایط موجود این اقتدار را که اوج آن در وعده صادق بود را به برکت خون شهدا و حضور رهبری داریم. برای ارائه راه‌حل‌های جدید و برای حل چالش‌ها آمدم. شعار بنده دولت سالم، جامعه سالم و اقتصاد سالم است. شفافیت، مبارزه با فساد و پیشگیری از آن در دولت سالم به عنوان اصل اساسی مطرح است. دولت سالم نباید خود را متصدی همه امور بداند بلکه باید از ظرفیت جوانان استفاده کند و از این طریق نسخه جدیدی از حکمرانی را ارائه کند.  

او تصریح کرد: در گام دوم انقلاب گروه‌های مردمی هستند که می‌توانند بهتر از خود مردم امور را در دست بگیرند. باید ارزش ذخایر عظیم انسانی و نخبگان دانسته شود و دولت برای آنها برنامه‌ریزی داشته باشد.در دولت من باید آزادی‌های سیاسی و اجتماعی قدر دانسته شوند.

اگر برنامه و استراتژی جدید نداشته باشیم، دچار سردرگمی خواهیم شد

فداحسین مالکی سفیر سابق ایران در افغانستان و نماینده مجلس یازدهم گفت: استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست و باید به موضوعات کشور‌های همسایه و منطقه توجه بیشتری داشته باشیم.اولویت ما در دولت، کشورهای همسایه و منطقه خواهد بود.

 

مالکی اضافه کرد: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل حل است و از روش‌های سنتی بخواهد مشکلات را حل کند، این اشتباه محض است. اگر برنامه و استراتژی جدید نداشته باشیم، دچار سردرگمی خواهیم شد. 

  این تنها بخش کوچکی از وعده های انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود. حال باید دید که کدام وعده پیروزی را نصیب صاحب خود خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
بخدا همشون فقط شعار میدن و میخوان به قدرت برسن وگرنه حتی یک دهم وعدههاشون هم نمیتونن عمل کنن فقط شعار و حرف توخالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
از همه چی واجب تر بیرون کردن افغانیهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
کم مونده بگن آب و برق را مجانی میکنیم خخخ
Iran (Islamic Republic of)
نایب رئیسی
۱۶:۴۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اگر من رییس جمهور شوم:
به هر ایرانی ماهی ۱۰۰۰ دلار یارانه خواهم داد
اعتبار پاسپورت ایرانی را تا ورود بدون ویزا به خاک آمریکا افزایش خواهم داد
خط تولید بنز ، پورشه و لکسوز را جایگزین سایپا و ایران‌خودرو خواهم کرد
ظرف یک ماه ، یک میلیون مسکن لاکچری خواهم ساخت
ولی خدا وکیلی این دوره حال ندارم رئیس جمهور بشم ایشالا باشه دور بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
سخت نگیر میتونی مثل بقیه نامزد بشی رئیس جمهور بشی و هیچ کدوم از وعده هاتو عملی نکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
مگر در کویر برنج میروید شاید با تکنولوژی پیشرفته و کویر زدایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
از افزایش قیمت دلار و طلا و تورم پیداست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
همه وعده ها پوچ باور نکنید که اینا هیچ کارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
آقای لاریجانی واژه آزادی را وسیله مطامع خود قرار ندهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
مسعود پزشکیان از تبریز آمدید برای کاندیده رئیس جمهور چند پمپ بنزین بود
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۲:۳۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
هرگه یک قدم از راه شهید عزیز رییسی دور بماند خیانت کرده هم به این مملکت هم به شهید وهم به این مردم مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
متاسفم طوری سخن می‌گویید که کمبوددارو وشیرخشک وگوشت ۸۰۰تومنی برای شماها شده عبادت وخالظانه ومردمی
دولت سیزدهم بدترین دولت وضدمردمی ترین دولت بود وتاریخ ثبت میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
مثل رئیسی مردمیدانم آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
حقیقتش از دید من در میان تمام این افراد دکتر سید محمد مقیمی از همه بهتر می تواند باشد بشرطی که هر آنچه در کلاس درس درس داده و تألیف کرده و خوانده را در میدان عمل اجرا کند. بنظر من شورای نگهبان باید نسبت به دکتر سید محمد مقیمی دیده خیلی خوبی داشته باشد چون خودش در حقیقت درس ریاست‌جمهوری را خوانده و تدریس و تالیف کرده است. و حالا باید فرصت داد تا اجرا کند.
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۱۲:۳۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
هرکاندیدی بگوید من تحریها رابرمیدارم دروغ محض است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
خدايا به مردم رحم كن با اين شعاراي راي جمع كن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
خداوکیلی چطور انتظار دارید با آدم های تکراری و راه های تکراری کشور به اهداف جدیدی دست پیدا کنه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
راه سختی در پیش داره رییس جمهور بعدی چون هیچی رو نمیتونه گردن قبلی بندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
رفته رحمت خدا اگر بود تمام به گردن او می‌افتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
آقاي رييسي منكر مشكلات نبود مثل يه عده به مردم رويا نمي فروخت حالا كه نيست انصاف داشته باشيم
روحش شاد
Italy
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
شما فکر کن یک روز کسی مثل زاکانی رئیس‌جمهور یک مملکت بشه..فاتحه اون ملت رو باید خوند..اصن ایشون نباید تایید صلاحیت بگیره برای کاندیدایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
با این کاندیداها در کل فاتحه رو از همین الان بخون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
فاتحه هم صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
یک سوال میخوام بپرسم ببینم کدمتون حافظه اش قویه این شعار که جمعی از گمراهان بسیار پرشور سر میدادن متعلق به کدام فرد بود
مالک اشتر علی تو تکیه گاه رهبری
Italy
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
آمریکا اعتراف کرده شکست فاحشی خورده؟؟؟ میشه منبع این خبر رو بگید و تشویش اذهان عمومی نکنید چون که جرمه و حبس داره مثل سایر مردم معمولی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
موتورسواری دختران عزیز سرزمینم رو آزاد میزارین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
فقط بهاره رهنما یا مهدی کروبا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
موتور سواري آزاد دختر جماعت براي دختران با تحصيلات بالا ولي بيكار شغل و زندگي نميشه
لطفاًكمتر سوسه بياين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اگه گواهینامه بگیرن و کلاه سرشون بزارن چه اشکال داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
چرا دختران عزیز خلبابان نمی‌شودند از خلبابان بهتر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اینقدر زمان سریع می گذره و مااین چرندیات رو هر بار داریم درک می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
نماینده هایی که در مجلس بودند و حالا میخوان رئیس جمهور بشن.اونجا چه کار مثبتی واسه مردم کردید که الان اینجا میخواین بکنید؟جز فیلترینگ ها و افزایش سن بازنشستگی و قانون حجاب و عفاف که تقریبا با نارضایتیه همه مردم همراه بود.امیدوارم صلاحیتشون تایید نشه.اگرم شد مردم آگاه باشند و بیشتر از این بدبختمون نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
آیا این همه مراجعه کننده برای کاندید واقعاً دلسوز مردم هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
مگه قبلیا بودن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
درست کردن یک هفته ای بورس را فراموش نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۱:۱۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
حرف زدن آسان است عمل میخواهد
آخرین اخبار