ادای احترام مسئولین دفاتر حماس و جهاد اسلامی به شهید امیرعبداللهیان

مسئولین دفاتر حماس و جهاد اسلامی در تهران و جمعی از علماء فلسطین به آستان عبدالعظیم حسنی مشرف شدند و با حضور بر سر مزار شهید امیرعبداللهیان به این شهید ادای احترام کردند.

مسئولین دفاتر حماس و جهاد اسلامی در تهران و جمعی از علماء فلسطین، روز یکشنبه ضمن حضور و زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم و امامزادگان مجاور علیهم السلام با تولیت این بارگاه ملکوتی دیدار و گفتگو کردند.

در ادامه میهمانان از مراکز علمی و فرهنگی حرم مطهر بازدید و همچنین بر مزار شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه حضور یافته با نثار تاج گل به مقام شامخ این شهید خدمت ادای احترام کردند.

در ادامه این با حضور در دفتر تولید آستان مقدس سیدالکریم با حجت الاسلام قاضی عسکر دیدار و گفتگو کردند.

اجلاس بین‌المللی غزه مظلوم مقاوم صبح روز گذشته (شنبه) در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور شخصیت‌های داخلی و خارجی از جمله محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام سید حسن خمینی برگزار شد.

گفتنی است، در هشت ماه اخیر جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه با حمایت برخی کشور‌های غربی و به خصوص آمریکا، منجر به شهادت ده‌ها هزار زن و کودک شده و ایم انتظار از جامعه جهانی، مجامع بین‌المللی و به خصوص کشور‌های اسلامی می‌رود که در راستای توقف ادامه این جنایت‌ها گام‌هایی قاطع و اثرگذار بردارند.

همچنین علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در اجلاس بین‌المللی غزه؛ مظلوم مقاوم که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور شخصیت‌های مختلف داخلی و خارجی در حال برگزاری است، اظهارداشت: امروز غزه مقتدر و مطلوکومانرتین مساله جهان است و فلسطین موضوعی راهبردی در منطقه و در جهان مطرح بوده، اما از یک زمانی قدرت‌های جهان تلاش کردند موجودیت نامشروع رژیم صهیونیستی را هویتی مصنوعی بدهند و یک ملت به نام فلسطین را در میان قرارداد‌های پوشالی سیاسی محو کنند.

وی گفت: آنچه توانسته همه این کنفرانس‌ها، سیاست‌ها و توطئه‌ها را خنثی کند مقاومت اسلامی است. مقاومت اسلامی جریانی سیاسی یا اجتماعی نیست بلکه ریشه در باور مردم فلسطین و آزادی خواهان جهان دارد. پیام مردم فلسطین در همه جای دنیا حتی داخل خاک آمریکا و سازوکار‌های بین المللی با لبیک مواجه می‌شود.

سرپرست وزارت امور خارجه بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین و مسیر زیست موجودیت نا مشروع رژیم صهیونیستی است. این رژیم تسلیم یا مقاومت در برابر مقاومت را پیش رو داشت. امروز که تصمیم به مقابله با مقاومت گرفته وضعیتش روز به روز بدتر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار