آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز چهاردهم خرداد در ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز شد. 

امروز دوشنبه آخرین فرصت برای ثبت‌نام داوطلبانی است که قصد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم را دارند. سخنگوی ستاد انتخابات اعلام کرده مهلت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.

در روزهای گذشته ۳۷ نفر شامل آقایان سعید جلیلی، علی لاریجانی، عبدالناصر همتی، مصطفی کواکبیان، محمد خوش‌چهره، قدرتعلی حشمتیان، محمدرضا صباغیان، محمود احمدی بیغش، عباس مقتدایی، سیداحمد رسولی‌نژاد، مسعود پزشکیان، علیرضا زاکانی، وحید حقانیان، فداحسین مالکی، حبیب‌الله دهمرده، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی، اسماعیلی، زریبافان، افشارزاده، احمدی نژاد، قاسم زاده، صادقی، خلیلیان، مقیمی، شاهوردی، قدیری ابیانه، محمدیاری، محفوظی، حیدری، صوفی، پورابراهیمی، میرزایی، رضوانی، شریعتمداری، جعفری، نظری خانقاه  و خانم زهره الهیان در انتخابات ثبت‌نام کردند.

پس از پایان مهلت ۵ روزه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری، شورای نگهبان طی روز‌های ۱۵ الی ۲۱ خرداد وارد فرآیند بررسی صلاحیت‌ها شده و اسامی نامزد‌های نهایی انتخابات دولت چهاردهم ۲۲ خرداد منتشر خواهد شد.

مهلت تبلیغات کاندیدا‌ها نیز به مدت دو هفته از ۲۳ خرداد الی ۶ تیرماه است و رأی‌گیری برای انتخابِ نهمین رئیس‌جمهور ایران در روز ۸ تیر ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری را در ادامه می‌خوانید.

نادران برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد/ شعارم نجات اقتصاد ایران است

الیاس نادران نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد ستاد انتخابات کشور شد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پس از انجام فرآیند ثبت نام با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال‌ها به نمایندگان توصیه‌هایی داشتیم و به آنها عمل نشد و اقتصاد کشور به نقطه مطلوب نرسید.ا حساس وظیفه کردیم برای خدمت به مردم وارد صحنه شوم؛ بنابراین مطابق قانون اساسی تامین نیاز‌های مردم را که در اجرا با انحراف مواجه شده را سرلوحه خودم قرار دادم.

نادران افزود: هیچ گروه سیاسی از من دعوت نکرند و مستقل وارد این اتنخابات شدم و بنا دارم که رئیس جمهور همه مردم باشم نه جریانات سیاسی و احزاب که مدیریت کشور را برای خود کرده اند. شعار دولت من هم نجات اقتصاد ایران است.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

حسن کامران دستجردی دومین نامزد امروز/ اشرافی‌گری تا خرخره عده‌ای رفته است

 این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: امام (ره) فرمودند که یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمیدهم. امام (ره) توجه بسیاری به مردم داشتند. من در دولت به پاکدستی اعتقاد دارم و در شش دوره مجلس این را نشان دادم و لیست ثروتم را طی نامه‌ای به قوه قضائیه ارائه دادم و در این مدت هم ریالی به ثروتم اضافه نشده است. همواره بر روی دم کلفت‌ها پا گذاشتم. امروز در کشور کار چاق کنان‌ها بروز دارند و هنوز کسی نتوانسته با آنها به آن صورت مقابله کند.

وی ادامه داد: فساد ستیزی ویژگی دیگری است که برای من هم هزینه داشته، اما شیرین بوده است. مردم دار هم بودم و سه شیفته کار میکردم. معتقدم که دولت باید سخت‌کوش و پرکار باشد و باید غیر از مردم داری ساده زیست هم باشد و باید دید که مرام فقرا چیست. نمیشود شعار عدالت داد، اما سر سفره رنگین بنشینیم اشراف گری تا خرخره عده‌ای رفته است.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

حسن سبحانی در انتخابات ثبت نام کرد/ التزام به قوانین قوه مجریه در دستور کار باشد

حسن سبحانی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

این کاندیدای ریاست جمهوری پس از ثبت نام با حضور در جمع خبرنگاران بیان کرد: شرایط نامناسب به میانسالی رسیده اوضاع اقتصادی و تغییرات و تحولات نسلی جمعیت و تجربه رویکرد‌های متفاوت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آن و مقایسه با نسل‌های پیشین محصول اجتناب ناپذیر رویکرد  امور اداره کشور است.

وی ادامه داد: التزام به قوانین ریاست قوه مجریه صرفا از مسیر تمکین به قانون اساسی محقق میشود. اجرای همه قانون اساسی را تنها راه درستی میدانم که‌ با آن میتوان با یک برنامه میان مدت نرخ رشد تورم را کاهش و کنترل کرد. اگرچه اینها شاید نتواند موضوع خوبی برای تبلیغات باشد، اما میتواند زمینه ساز امید و شادابی قرار بگیرد.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

حجت الاسلام احمد اکبری در انتخابات ثبت‌نام کرد/ تمام مسئولان دولت شهید رئیسی را ابقا خواهم کرد

حجت الاسلام احمد اکبری مشاور معاون اول دولت نهم برای انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد.

حجت الاسلام اکبری پس از اتمام مراحل ثبت نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسئول مستقیم ماموریت بزرگ در کشور شخص رئیس جمهور است و این ماموریت به مصلحت همه مردم است و باید عملی شود.  رفع تبعیض و درآمد‌های بالا برای ملت از دستاورد‌های این ماموریت است و برنامه کاری من انجام این ماموریت مهم است. کشور ما به دنبال حل مشکل است و ما اجازه ادامه این وضعیت را نمی‌دهیم. از این که تورم موجب رنج مردم شده احساس رنج می‌کنیم. دستان کسانی که تورم را برای مردم به وجود آورده اند قطع می‌کنیم .

وی افزود: اگر رئیس جمهور شوم تمامی مسئولین دولت شهید رئیسی را ابقا می‌کنم و راه او را ادامه می‌دهم.  راه ما راه امام خمینی (ره) و راه انقلاب اسلامی است و این راه وسیله نجات است. هرگز به هیچ کمک خارجی اعتقاد نداریم. آینده مردم ایران در تمامی مردم ایران نهفته شده است و باید جایگاه کشور را بالا ببریم. مردم ایران باید قدرتمند و ثرتمند باشند و می‌خواهیم طی ۴ سال به قدرت اول جهان برسانیم و این هدف من در دولت و دوران ریاست جمهوری من است.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

حمیده زرآبادی در انتخابات ثبت‌نام کرد/ باید روند سیاست خارجی را تغییر داد

سیده حمیده زرآبادی نماینده ادوار مجلس در انتخابات ثبت نام کرد.نماینده مردم قزوین در مجلس دهم متولد ۱۳۵۹ است و با ۴۴ سال سن تا این لحظه، دومین زن و جوانترین کاندیدایی است که برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده است.

این کاندیدای ریاست جمهوری با گرامی داشت مرحوم شجاعی و طالقانی گفت: این بزرگواران تلاش زیادی برای تفسیر رجل سیاسی داشتند و امروز ثمره تلاش هایشان می‌بینیم. امیدوارم روزی شاهد رقابت آزاد با حضور همه بانوان باشیم تا مردم زنی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های خود ادامه داد: تغییر سیاست خارجی از دیپلماسی ترسان و سپردن کار به افراد توانمند جهان شناس، دانا و منع نهاد‌های دیگر از دخالت در آن، اولویت دادن به سیاست تنش زدایی و اعلام اینکه سیاست اصلی جمهوری اسلامی ایران صلح، برپایی عدالت، توسعه، امنیت و مردم سالاری در منطقه است و با اینکه طرفدان محرومان و مخالف سرکوب و ترور است، اما تعامل با همه را بر هر شیوه دیگر ترجیح میدهد. همچنین حاکم کردن شایسته سالاری و تعطیل کردن سلطه پنهان امنیتی در انتصابات، گزینش‌های مراکز فرهنگی و دانشگاه‌ها، لزوم اهتمام به توسعه اقتصادی و عزم ملی برای بازسازی همه حوزه‌های اقتصادی کشور با هدف بهبود زندگی مردم را در دستورکار دارد.

این کاندیدا افزود: اصلاح رویکرد سیاست داخلی با اولویت توسعه و بازگرداندن نیرو‌های نظامی به مسئولیت خود و مبارزه با فساد و همچنین آزادی اطلاع رسانی و حمایت از رسانه‌های مستقل، آزادی زندانیان سیاسی و ایجاد تسهیلات برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور برنامه دیگر من است.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

ناظمی اردکانی در انتخابات ثبت‌نام کرد/ دولت پیشرو و خدمتگزار را تشکیل می‌دهم

محمد ناظمی اردکانی وزیر تعاون دولت نهم برای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد. او در جمع خبرنگاران گفت: دوران مدیریت سال‌های ۹۲ تا ۱۴۰۰ هیچگاه تکرار نمی‌شود. اما دولت پیشرو و خدمت گذاری که بنده تشکیل می‌دهم دولت متعهدی خواهد بود. امروز برای ادای دین به شهیدان علاوه بر پایبندی به قانون اساسی و سیاست‌های کلی باید نقشه راهی معین برای کشور داشته باشیم. باید در چارچوب قانون اساسی تحول در نظام حکمرانی کشور پیش آید و به اصول ۶ گانه حکمرانی باید با جدیت تمام عمل شود. دولت ما باور دارد که با اتکا به سرمایه‌های اجتماعی و جوانان با استعداد ایرانی اقتدار ایران اسلامی را صیانت می‌کند.

وی افزود: دولت ما از هرگونه اشرافی گری پرهیز می‌کند تا رفتار مردمی در ذات آن نهادینه شود. در دولت ما دیپلماسی مقتدر و پویا بدون وقفه بلکه با تلاش و با اولویت کشور‌های همسایه و جبهه مقاومت پیگیری خواهد شد.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

سید قاسم جاسمی در انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرد/ با کارکرد دولت آشنا هستم

سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم صبح امروز با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

سید قاسم جاسمی پس از اتمام ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت:امیدواریم بتوانیم با به کار گیری ظرفیت‌های کشور اعم از دانشمندان ، مدیران و جوانان تحول اساسی را بر اساس داشته‌های خود به کار بگیریم. یکی از دلایلی که به خودم برای ثبت نام انتخابات اجازه شرکت دادم آن است که با توجه به تجربیاتم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولیت هایم به کارکرد دولت آشناییت دارم. 

وی ادامه داد: ایران عزیز با برخورداری از ۶۸ گونه ماده معدنی و شناسایی نزدیک به ۶۰ میلیارد تن ذخایر معدنی در بین حداقل ۲۰۰ کشور دنیا جایگاه دهم را دارد که خیلی مهم است. همچنین بیش از ۷ درصد از ذخایر معدنی کل دنیا در اختیار ماست.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

 علیرضا ورناصری در انتخابات ثبت‌نام کرد/ چرا بعد از اجرای ۶ برنامه در کشور معدل تحقق اجرای برنامه‌ها حدود  ۳۵ درصد است؟

علیرضا ورناصری نماینده ادوار مجلس در انتخابات ثبت نام کرد. این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با عرض تسلیت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و شهادت شهید رئیسی و همراهانش گفت:  مردم امروز انتظاراتی در زمینه افزایش خدمت در سطوح مختلف مدیریتی خصوصا در سطح عالی کشور دارند. همچنین تداوم مبارزه با فساد و آنچه به عنوان مشکل در سیاست مدیریتی ما  وجود دارد باید حل شود. بنابراین یک فرد مردم دار، مقتدر و عدالت گستر باید کار ریاست را در دست بگیرد. همه مردم و من به عنوان خادم مردم در مجلس به خوبی میدانیم که تحقق این هدف با شعار و آرزو امکان ندارد و باید از ظرفیت‌های مهم کشور در این زمینه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما چیزی از قوانین و احکام کم نداریم خصوصا در برنامه‌های ها کشور، اما چرا بعد از اجرای ۶ برنامه در کشور ما معدل تحقق در اجرای برنامه‌ها حدود  ۳۵ درصد است؟ معتقدم رئیس جمهوری میتواند این مشکل را حل کند که به همه این ظرفیت‌ها در عمل توجه کند. برنامه‌های ۶ گانه در اختیار همه روسای جمهور کشور بود خصوصا آنها که در انتخابات ثبت نام کردند، اما چرا معدل کارکرد آنها عدد ۳۵ بوده است؟ کشور ما کشوری با ظرفیت‌های عظیم در ابعاد متنوع است و امیدوارم فردی که رئیس جمهور میشود بتواند با بسیج همه امکانات خود همه اهداف را به نتیجه برساند. امیدوارم برای اینکه بتوانیم فرمایشات رهبری را در امر مردمی سازی اقتصاد و رساندن ایران به  جایگاه واقعی خود در سطح منطقه و نظام بین الملل محقق کنیم برنامه خوبی داشته باشیم.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

حمید کریمی در انتخابات ثبت‌نام کرد/ پس از شهادت آیت الله رئیسی و همراهنش احساس تکلیف کردم

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. او گفت بر اساس احساس تکلیفی که کرده برای ثبت‌نام حاضر شده است.

حمید کریمی پس از اتمام ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس احساس تکلیفی که کردم برای ثبت نام حاضر شدم و امیدوارم اگر توفیق داشتم و انتخاب شدم با برنامه‌های مدون و کمک یکدیگر ایران سرافراز و قوی و مقتدر بسازیم.ما کشوری قوی و مستعد از لحاظ نیروی انسانی و منابع خدادادی هستیم. اما اکنون مردم ما مانند کشوری قوی زندگی نمی‌کنند و بیشتر مردم مشکلات معیشتی دارند.

وی افزود: با توجه به تجربیاتی که داشتم و موفقیت‌هایی که داشتم بر اساس تکلیف وارد این عرصه شدم و پس از شهادت آیت الله رئیسی و همراهنش احساس تکلیف کردم که وارد این عرصه شوم. از ذخایر منابع بالایی برخورداریم، اما معیشت مردم ما از بسیاری از کشور‌های همسایه هم پایین‌تر است.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

محمدرضا اسکندری در انتخابات ثبت‌نام کرد/ با کوله‌باری از تجربه به میدان آمدم

محمدرضا اسکندری وزیر کشاورزی دولت نهم در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت:  شرایط امروز کشور حساس است؛ علیرغم خدمت دولت‌های قبل و حمایت همه جانبه رهبری از دولت‌های قبل کماکان با کاستی‌ها و کمبود‌ها مواجه هستیم که ارزیابی شده و قابل جبران است. ظرفیت‌های کشور در ابعاد گوناگون در سطح یک تمدن بزرگ تعریف میشود. میتوانیم با نگاهی تعاملی و با جهش برای رفع کمبود‌ها گام برداریم. این ماموریت با مشارکت، کمک و پشتوانه مردمی جهش‌های بسیاری را در عرصه اقتصاد و رفاه نسل امروز و نسل بعدی رقم خواهد زد. اینجانب با برخورداری از چند دهه تجربه در سطوح مختلف مدیریتی، اجرایی و کارنامه موفق در حوزه تولید و خودکفایی در عرصه‌های اقتاصدی صنعتی و کشاورزی به میدان آمده ام.

وی ادامه داد: همچنین با کوله باری از تجربه برای تحقق مطالبات امام جامعه مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم به میدان آمده ام. آنچه با خود به همراه دارم صرفا ایده و نظریه نیست بلکه کوله باری از تجربه دارم. میخواهیم ضمن استفاده از تجارب خویش و نسل‌های قبل آن را به نسل‌های بعد منتقل کنیم تا ایرانی توانمند‌تر از قبل بسازیم. با استفاده از الگو‌های مردمی و استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان میتوانیم حصار تحریم‌ها را بشکنیم وموجبات تحول را ایجاد کنیم. سرلوحه ما برای این تحول بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه منطقه و بین الملل خواهد بود خصوصا مکاتبات مقام معظم رهبری با جوانان در ملل غربی میتواند الگویی برای ما باشد.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

وحید جلال زاده در انتخابات ثبت‌نام کرد/ مردم ایران چشم به راه دولتی هستند که پیشرفت همه‌جانبه در وضع معیشتی جامعه صورت دهد

وحید جلال زاده رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس در انتخابات ثبت نام کرد. وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی در دوره یازدهم مجلس گفت:  مردم ایران در شرایط کنونی چشم به راه دولتی هستند که بتواند بر اساس میثاقی که با ملت خواهد بست. پیشرفت همه جانبه و قابل لمسی بویژه در وضعیت رفاهی و معیشتی جامعه صورت دهد در عدالت گستری توزیع برابر فرصت‌ها و مقابله با مفاسد اقتصادی و رانت خواری، هر گونه مماشات و تعارفی را کنار گذاشته برای تقویت هر دو بعد هویت و فرهنگ ملی و دینی ایران بکوشد و سیاست خارجی فعال عزتمندانه و در امتداد واقعیات داخلی را بکار گیرد.

وی ادامه داد: فرآیندی که نتیجه آن افزایش رضایت عمومی تقلیل آسیب‌های اجتماعی، محرومیت زدایی و افزایش اقتدار و امنیت داخلی و منطقه‌ای رسیدن به تفاهم گفتمانی در حوزه قدامات و رفتار‌های فرهنگی و گسترش مناسبات همه جانبه با تمامی کشور‌های جهان به جز دولت‌های متخاصم خواهد بود.  رسیدن به چنین شرایطی دست یافتنی است، زیرا هم مردم ایران عزم خود را برای مشارت کردن در مسیر توسعه و پیشرفت جزم کرده اند و هم خود اتکایی صورت گرفته است.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

اسحاق جهانگیری در انتخابات ثبت‌نام کرد/ حال ایران خوب نیست!

معاون اول رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد. جهانگیری پس از حضور در وزارت کشور در پاسخ به این سؤال که «آیا کاندیدای نهایی جبهه اصلاحات هستید؟» گفت «من اصلاح‌طلبم اما ملی فکر می‌کنم!»

جهانگیری پس از اتمام فرآیند ثبت نام ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد:امروز مردم در وضعیت سختی قرار دارند و حال ایران خوب نیست؛ دستاورد‌هایی که کسب کردیم نتوانسته احساس بالندگی مردم ما را برانگیزد. پایداری مسائلی مثل رشد فقر و تورم و کاهش ارزش پول و ناترازی‌های نگران کننده در همه بخش‌ها و افزایش پدیده مهاجرت و رویکرد ر‌های جناحی ما را با مشکل مواجه کرده است. 

وی افزود: ایران ما می‌تواند این مشکل را حل کند به شرط آن که به تامین مشارکت فعال و به کار گیری تیم مدیریتی فعال متکی شویم. احیای جلب اعتماد و به کار گیری سرمایه انسانی کشور، حل مسائل تحریم‌های ظالمانه با تاکید عزت کشورمان و رعایت عزت مردم ایران از مهمترین اهداف ما است.  من به امید خلق ظرفیت‌های تازه وارد عرصه انتخابات شدم و آمده ام تا با اتکا به تجربیات سال‌های گذشته قدم در راه حل مشکلات ایران بگذارم و من امکان حل مشکلات را با همراهی مردم میسیر می‌دانم.

وی در انتها گفت: فناوری نوظهور را نه تنها تهدید نمی‌دانیم بلکه فرصتی برای پیشرفت می‌دانیم. من آمده‌ام نظام مدیریتی کشور را به جای دستاوردسازی به حل کردن درد‌های مردم و تلاش برای حل آن‌ها سوق دهم. می‌آیم از ایرانیانی رای بگیرم که خواهان زندگی خوب هستند و رفع تحریم و اقتصاد شکوفا می‌خواهند.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

اردشیر مطهری نماینده ادوار مجلس در انتخابات ثبت نام کرد/ شهید رئیسی کشور را معطل برجام و برجام‌ها نگه نداشت

اردشیر مطهری نماینده ادوار مجلس در انتخابات ثبت نام کرد. این داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران در عرصه بین المللی اثرگذار است مشکلات متعدد در داخل کشور وجود دارد. آنچه که باعث پیشرفت کشور می‌شود خواست و اراده مردم اتحاد و همدلی است که نقطه عطف آن انتخابات است.  در سه سال دولت مردمی شهید رئیسی دیدیم همه توان به ظرفیت‌های داخلی توجه داشت و کشور را معطل برجام و برجام‌ها نگه نداشت و هم با سیاست خارجی منطقه محور و بهبود ارتباطات با کشور‌های متحد، کشور را از حالت انزوایی که پس از خروج آمریکا از برجام دچارش شده بود پیگیری کرد.

مطهری تصریح کرد: رئیس جمهور می‌تواند حضور میدانی و در بین مردم داشته باشد. رئیس جمهور می‌تواند دولت را مدیریت کند و ولایتمداری را در حد اعلا پیاده کند و هم از ظرفیت‌های بسیار بالایی که قانون اساسی در اختیار رئیس جمهور و دولت قرار داده است بهره ببرد. در دولت مردمی سیزدهم با محوریت شهید جمهور فرصت‌های و بستر‌های ایجاد شده است. ما قطعاً در دولت خدمت بی‌منت از این بستر استفاده خواهیم کرد. مبارزه ریشه‌ای با غول فساد باید بدون خط قرمز و بی‌توجه به قیل و قال اصحاب رانت ادامه پیدا کند. رعایت عدالت در توزیع ثروت و امکانات و امکانات در اقشار پایین از جمله کارمندان و کارگران و کشاورزان باید ادامه یابد و مبارزه داخلی با اثرات تحریم لازم است دنبال شود.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

علی آذری در انتخابات ثبت‌نام کرد/ تقویت وحدت ملی با توانمندی ریاست جمهوری اهمیت پیدا می‌کند

نماینده دوره‌های یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شد. او در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین موضوع آن است که انسانی شویم که ایران عزیز و شهدای پرواز به ما افتخار کند.تعداد عرصه‌هایی که دولت می‌تواند تخصصی نقش ایفا کند متعدد است. دنبال این نیستیم که رئیس جمهوری انتخاب کنیم که آگاه به اتمام امور باشد. رئیس جمهور باید علم توانمند سازی و علم اعتماد سازی و تجربه کاری را در کشور داشته باشد.

آذری ادامه داد: مهم آن است که از ظرفیت انسان‌های متخصص استفاده شود و رئیس جمهور این ظرفیت را به نفع مردم به کار ببرد. برنامه‌هایی که ما داریم آن است که شخص رئیس جمهور در ۴ مرجع باید تصمیم ساز و مدیر باشد. اولین کاری که باید رئیس جمهور انجام دهد آن است که روابط بین قوا را به نفع توسعه هدایت کند. تقویت وحدت ملی با توانمندی ریاست جمهوری اهمیت پیدا می‌کند. رئیس جمهور باید این توانایی را داشته باشد که چابک سازی را انجام دهد. اصلاح نظام اداری و پاسخگو بودن حوزه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از دیگر اقداتی است که رئیس جمهور باید به آن بپردازد.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

رویانیان در انتخابات ثبت‌نام کرد

محمد رویانیان مشاور دولت نهم و مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در انتخابات ثبت نام کرد. رئیس اسبق پلیس راهور پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران گفت که به دنبال ایجاد ایران قوی، ملتی قوی با فرهنگی متعالی و اقتصاد پایدار و دانش بنیان است.

 رویانیان گفت در نظم جدید جهانی و افول نظام سیاسی اقتصادی باید ایرانی قوی و نوین در جهان جدید ایجاد کنیم. او گفت معتقد است که در نظام مدیریتی کشور برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید با کارکرد درست تغییر ایجاد کرد.

رئیس اسبق پلیس راهور در ادامه با تاکید بر اینکه باید به آزادی‌های مشروع مردم احترام بگذاریم، گفت: بنده معتقد به دولت پاسخگو هستم و هر سه ماه به صورت زنده در تلویزیون پاسخگوی مردم خواهم بود.

پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

کوهکن، وحدتی، شیخ، وکیلی، بهاروند، گروسی و حجت‌الاسلام نوروزی هم در انتخابات ثبت‌نام کردند

محسن کوهکن، محمد وحدتی، مهدی شیخ، محمدعلی وکیلی، عبدالرحیم بهاروند، حسین گروسی و حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده‌های ادوار مجلس شورای اسلامی هم با حضور در ستاد انتخابات کشور دواطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ شدند.
 
ثبت‌نام محسن کوهکن در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری
 
ثبت‌نام حجت الاسلام نوروزی در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

محمدحسن نامی نامزد ریاست‌جمهوری شد

رئیس ستاد مدیریت بحران برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد. نامی در جمع خبرنگاران وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات، دولت الکترونیک را به کمک هوش مصنوعی به صورت واقعی ایجاد کند.

او در ادامه، مهمترین دغدغه و چالش امروز کشور را بحران اقتصادی و معیشتی دانست و گفت: ایران ظرفیت‌های بی‌نظیری برای جهش تولید و پیشرفت دارد؛ لذا با تمام توان با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و فناوری می‌خواهیم گره‌ها را بگشاییم و سفره مردم را رخصت بخشیم.

نامی همچنین افزایش ظرفیت اینترنت برای نسل جوان را یکی دیگر از اولویت‌های مهم خود برشمرد و گفت: در دولت اقتصاد مردمی و ایران هوشمند با اتخاذ راهکارهای کارآمد گام‌های موثری برای حل مشکلات اقشار آسیب‌پذیر بر خواهیم داشت.

ثبت‌نام نامی در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

محمد مهدی زاهدی ثبت‌نام کرد

وزیر اسبق علوم هم در آخرین روز در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. زاهدی ۷۰ ساله و متولد کرمان است. او مسئولیت‌های مختلفی از جمله تصدی وزارت علوم در دولت اول محمود احمدی‌نژاد و سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی را در کارنامه دارد.
 
او پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران گفت: ما می‌توانیم در کنار یکدیگر با تدبیر و تعقل بر بسیاری از چالش‌های فائق بیاییم. زاهدی همچنین با بیان اینکه تندروی‌ها کشور را به بی‌راهه می‌برد، گفت که با کارنامه و برنامه و با شناخت کامل ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور پای به عرصه ریاست‌جمهوری گذاشته است.
 
ثبت‌نام زاهدی در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

علیرضا افشار نامزد ریاست‌جمهوری شد

علیرضا افشار با حضور در وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. او در نطق انتخاباتی خود گفت که دولت‌ها باید کوچک باشند و مردمی بودن باید به بدنه دولت کشیده شود.

استاد دانشگاه دفاع ملی همچنین پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت مدیریت اجرایی کشور باید تخصص چندجانبه داشته باشد و رئیس‌جمهوری موفق است که بتواند دستگاه‌ها را با هم پیش ببرد. او تاکید کرد که نباید نیروهای متخصص را به خاطر جوانگرایی کنار بگذاریم.

ثبت‌نام افشار در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

چهارمین روحانی هم در انتخابات ثبت‌نام کرد

حجت‌الاسلام پورمحمدی وزیر اسبق کشور در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم ثبت‌نام کرد. پورمحمدی پس از ثبت‌نام گفت که فراز و فرودهای کشور را می‌شناسد و با مشکلات خرد و کلان آشناست.

 دبیرکل جامعه روحانیت مبارز همچنین گفت: «به توانایی ایرانیان برای ایجاد قدرت، ثروت و عدالت ایمان دارم و یقین دارم می‌توانستیم در شرایطی بهتر از این باشیم.» او در جمع خبرنگاران، نام دولت خود را «دولت قرار» عنوان کرد و گفت اولویت‌هایش ثروت، قدرت و عدالت خواهد بود.

ثبت‌نام پورمحمدی در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

سلیمی، موسوی و عزیزی هم کاندید شدند

اصغر سلیمی نماینده ادوار مجلس و سیداحمد موسوی و ابراهیم عزیزی با حضور در وزارت کشور نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شدند.
 
ثبت‌نام اصغر سلیمی در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری
 
ثبت‌نام کریمی در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

ثبت‌نام شمس‌الدین حسینی در انتخابات ریاست‌جمهوری/ برای تحول اقتصادی آمده‌ام

شمس‌الدین حسینی با حضور در ستاد انتخابات کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. وزیر اسبق اقتصاد و نماینده ادوار مجلس پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت که برای تحول اقتصادی به صحنه آمده است. 

او همچنین با بیان اینکه سیاست‌های ناکارآمد سبب رانت و فساد و توزیع نابرابر ثروت شده است، گفت به عنوان یک متخصص اقتصاد رنج معیشت مردم را می‌بیند و راه‌حل آن را می‌داند.

ثبت‌نام شمس الدین رئیسی در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

چنارانی، صادقی، حسینی و وقفچی هم ثبت‌نام کردند

هاجر چنارانی به عنوان سومین نامزد زن و ضرغام صادقی، سیدعلی حسینی و علی وقفچی نمایندگان اسبق مجلس نیز به منظور شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل وزارت کشور حضور یافتند.
 
ثبت‌نام هاجر چنارانی در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری
 
ثبت‌نام ضرغام صادقی در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

قالیباف بالاخره آمد

سرانجام پس از گمانه‌زنی‌های بسیار،  محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی هم برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد.

قالیباف پس از ثبت‌نام در انتخابات، در جایگاه مخصوص نامزدها قرار گرفت و از نگرانی خود بابت پیشرفت و آینده کشور سخن گفت. او گفت جمعی از نخبگان، کارآفرینان و دانشجویان با توجه به سوابق کاری‌اش، از او برای حضور در انتخابات دعوت کرده‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: اگر داوطلب انتخابات نشوم کاری که در چند سال گذشته برای حل مساله اقتصادی مردم شروع کرده‌ایم و به زمان ثمردهی رسیده است، ناتمام می‌ماند.

او سپس با بیان اینکه فتح قله علاوه بر انگیزه و احساس وظیفه، تجربه و مهارت هم می‌خواهد، گفت: اگر معتقدم نبودم که مشکلات امروز مثل معیشت و گرانی‌ها و هزینه‌های کمرشکن قابل حل نیست هرگز نمی‌آمدم.

ثبت‌نام قالیباف در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری چهاردهم
 
لحظه ورود قالیباف به ستاد انتخابات کشور

عباس آخوندی نامزد ریاست‌جمهوری شد/ نگران ایرانم!

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی وارد وزارت کشور شد و نام خود را برای رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم ثبت کرد.
 
او پس از ثبت‌نام گفت که منافع ملی در زیر چرخ رقابت دولت‌های متعدد در حال له شدن است و  تنها دولتی می‌تواند منافع ملی ملت ایران را تامین کند که بر مبنای یک گفتمان ملی چون ایده‌ی ایران، توسعه را هدف قرار دهد.
 
آخوندی همچنین گفت: من نگران ایرانم، نگران فقر، منازعه‌ی بین‌المللی و فروپاشی اجتماعی و فرهنگی ملتی که هسته‌ی مرکزی یک تمدن چندین هزار ساله‌است. ملتی که باید عنصر اصلی پیوند ملت‌های منطقه و مایه ثبات و توسعه خود و پیرامون باشد، دچار کشمکش‌های بی‌پایان و بی‌انتهایی شده‌است.
 
ثبت‌نام عباس آخوندی در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

رئیس سازمان برنامه و بودجه هم ثبت‌نام کرد

داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه جهت ثبت نام در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد. او پس از ثبت‌نام به خبرنگاران گفت: با قلبی اندوهگین از فقدان رئیس جمهور برای ادامه مسیر شهید جمهور پا به عرصه انتخابات می‌گذارم.
 
منظور در ادامه با بیان اینکه در سنت شهید رئیسی دیوار تحریم فرو می‌ریزد، گفت: در دولت شهید رئیسی سه سال پیاپی رشد اقتصادی بالای 5 درصد را تجربه کردیم و اشتغال به نرخ تاریخی خود می‌رسد. رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد که گفتمان شهید رئیسی راه سومی را برای پیشرفت کشور ایجاد می‌کند.
 
ثبت‌نام منظور در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

حضور بذرپاش در ستاد انتخابات کشور 

مهرداد بذرپاش وزیر راه و‌ شهرسازی دولت سیزدهم برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد. او در نطق انتخاباتی خود گفت: با توکل بر خدا قدم در این راه سخت می‌گذارم و قرار من با رئیس‌جمهور شهید هنوز برقرار است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد که دولت او دولت پیشرفت است و تعهدات دولت رئیسی را تعهدات خودش می‌داند و پای قول و قرارش با رئیس‌جمهور شهید ایستاده است.

ثبت‌نام بذرپاش در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

قاضی‌زاده هاشمی در انتخابات ثبت‌نام کرد

امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد. او در انتخابات ریاست‌جمهوری قبلی (۱۴۰۰) هم جزو نامزدهای نهایی انتخابات بود.

او در بدو ورود به خبرنگاران گفت که اگر لایق باشد، دولتش را ادامه دولت شهید رئیسی می‌داند. قاضی‌زاده هاشمی در ادامه گفت: همچنان رقیب خود را دیوان سالاری، حلقه‌های بسته، شخص‌محوری و تمرکزگرایی می‌دانم.

ثبت‌نام قاضی زاده هاشمی در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

وزیر کار هم نامزد شد

سید صولت مرتضوی وزیر کار دولت شهید رئیسی به منظور شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل وزارت کشور حضور یافت. او پس از اسماعیلی وزیر ارشاد و بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سومین وزیر دولت است که وارد کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود. البته از دولت شهید رئیسی، مقامات دیگری از جمله داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه و قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید نیز برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

مرتضوی به خبرنگاران گفت که با کوله‌باری از تجربه آمده تا به رسم رئیسی پرچم تولید را بر بلندای ظرفیت‌‌های بی‌نظیر ایران برافرازد. وزیر کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: در این روزها اسم شهید رئیسی را بیش از گذشته شنیده‌اید اما بدانید رسم رئیسی اهتمام به تولید و اشتغال و توجه به محرومان در بستر عدالت اجتماعی بوده است.

ثبت‌نام صولت مرتضوی در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

اکبر و علی هر دو آمدند!

علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر راه و شهرسازی دولت احمدی‌نژاد هم برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد. نکته جالب اینکه برادر کوچکش اکبر نیکزاد (رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی) هم ساعتی قبل در انتخابات نامزد شد تا برای اولین بار از یک خانواده، دو نفر همزمان داوطلب ریاست‌جمهوری شده باشند!

نائب رئیس مجلس پس از ثبت‌نام گفت: من علی نیکزاد سرباز ولایت و نوکر مردم امروز نه از سر تکلیف بلکه از سر وظیفه به اینجا آمده‌‌ام.

ثبت‌نام علی و اکبر نیکزاد در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

یک خانم، آخرین ثبت‌نام‌کننده

خانم رفعت بیات نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در آخرین دقایق وارد وزارت کشور شد و در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. این نماینده مجلس هفتم، چهارمین و آخرین زنی بود که در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم ثبت‌نام کرد.

ثبت‌نام رفعت بیات در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

با احتساب افرادی که در روزهای گذشته ثبت‌نام کردند، در مجموع ۸۰ نامزدِ واجد شرایط با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم ثبت‌نام کردند.

احمد وحیدی، وزیر کشور در پایان مهلت ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری یا حضور در میان خبرنگاران و عکاسان از آنها بابت پوشش اخبار ثبت‌نام نامزدها تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
رای 80 میلیون ایرانی دکتر محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
من اهل خوزستانم پایین دست سد گتوند ،همون سدی که احمدی نژاد با لج بازی افتتاح کرد (اب سد شور شد )و باعث شد بیش از یک ملیون درخت نخل خشک و زمینهای کشاورزی پایین دست شور و به نمکزار تبدیل شود،کاری که صدام نتوانست با خوزستان بکند احمدی نژاد کرد ،مردمان این منطقه از هستی ساقط شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
به نظرم همه را رد صلاحیت کنید اینها هیچکدام به درد رئیس جمهور که چه عرض کنم .....نمی‌خورند. دوباره ثبت نام انجام بدید آشی که الان داریم میخوریم دقیقا دست پخت این آقایون هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
بورس را رشد دهید درست و حسابی تا سهامداران هم دلشون گرم بشه هم تنور انتخابات رو گرم کنند والا سوت و کور تر از قبل خواهد بود قطعا
حتی کمتر ۸درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
تا وقتی حمایت واقعی از بورس نشه و ضررهای ملت جبران نشه در هیچ انتخاباتی شرکت نمیکنم ودقیقا برعکس سیاستهای مسئولان عمل خواهیم‌کرد
سهامدارانِ مظلوم و خرد بورس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
خودتونو کشتید با بورس بورس. خب میدونید ضرر داره بورس چرا سرمایه گذاری میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
تیز دندان‌های زمان ما
Iran (Islamic Republic of)
ع
۰۷:۱۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
کسانی که می خوانند و می بینند که چه کسانی و با چه وجهه ای برای این مسئولیت مهم ثبت نام کر ه اند می بایست بسیار مراقب قلب و مغز خود باشند که دچار عارضه شدید در حد خدایی نکرده سکته نشود فقط خدا و شورای نگهبان به فریاد برسد نکند که از بد حادثه فردی انتخاب شود که باید چهار سال غصه خورد چقدر با رفتن آقای رئیسی مظلوم واقع شدیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
انشاالله فردی انتخاب که همانند شهید رئیس جمهور دلسوز ،متهد ، مجاهد ، ومردمی درصحنه حضور پیدا کند
Finland
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
فقط دعا کنید گوشت ۸۰۰تومنی را این مجاهد ومردمی شما۱/۵نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
چرا کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند در شغلی که مشغول به کار هستند احساس تکلیف و غیرت نمی کنند تا حال کشور خوب شود ؟ فقط در زمان انتخابات ها که می شود حس دلسوزی و تکلیف بهشان دست می دهد تا برای صندلی جدید تر ومقام بالاتر و پول بیشتر و جایگاه بهتر برای خود و اطرافیانشان با سر وکله پیدایشان می شود که از غافله عقب نمانند. چقدر سنگ مردم و آینده ی کشور را به سینه می زنند، شرم هم خوب چیزیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
آقایون اگر جربزه اینو داشته باشند که محمود احمدی نژاد و تایید صلاحیت کنند.بعد متوجه میشن که کسی یارای مقابله با ایشون نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
دو برادر آمدند نیکزاد علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۳۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
رای مردم فقط و فقط جناب اقای دکتر محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
حیف شد عنابستانی و منادی شرکت نکردن وگرنه با اختلاف زیاد رئیس جمهور میشدن...
انشالله دوره بعدی با اقتدار میان، چون میل بخدمت این بزرگواران بشدت میتونه حساس و موفقیت داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
اصلا اینا کی هستن ؟!!!!!
:)))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
جهانگیری چه رویی داره!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
یکی گفت حال ایران خراب یکی گفت به فکر ملت یکی چکار میکنم
نه ایران استوار هست مردمان شجاع دانا
شماها حالتون خراب هست شماها نخواستید ایران بزرگ باشد شماها مردمانش را به این روز درآوردی شماها آنقدر دورغ گفتی
Italy
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
وجودشو دارید خانم رو تایید صلاحيت کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
رای من حمیده زرآبادی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۲۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
قالیباف ریس جمهور خواهدشد تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
فقط خنده دار عباس آخوندی هستش که گفته نگران ایرانم!!!!!!!!!???????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
من دوست داشتم آقای مخبر بیاد اما نیومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
سلام
عرض خسته نباشید
من رای متفاوت خواهم داد که کاندید سرکارخانم باشد و از راستی ها باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
آقای جهانگیری حال ایران شما و آقای روحانی بد کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
لطفا قدردان رئیس جمهور شهید باشید وکارهای دولت ایشان را ضعیف نشمارید چون ضعف از شماست که ندیدی یا نمی خواهید ببینید ،منم اهل حزب نیستم ،ولی بعضی از افراد حزبها توهین می کنند که اصلا قشنگ نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
بهتره یه لیست از وعده هایی که ایشون بهشون عمل کردن رو بدید تا همه مطلع بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
تنها امید مردم برای رهایی از فقر وتبعض وگرانی وبی کاری واجرای عدالت دکتر احمدی نژاد است که در قلب ملت از عملکرد ادوار گذشته داشته جای دارد ان شاالله پس از تایید شورای محترم نگهبان با رای بالای شصد درصد ملت بزرگ کشور رئیس جمهور خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
تاوقتی امیدت به مردمه مشکلات حل نمیشه .مگه احمدی نژادخداست؟امیدمافقط خداس وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
یادمه بعد از یارانه احمدی نژاد همه چیز گرون شد
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی اکبری
۲۳:۰۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
کسی نیس به اخوندی بگه تو برای چی اومدی توا کم داشتیم از زیر خاکستر بلند شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
هیچ کدام اینا به پای رئیسی نمیرسن
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۰۹:۴۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
پراید ۴۰۰ میلیونی و گوشت کیلو ۸۰۰ هزار تومن حقوق ۱۰ میلیونی کارگر دستاورد دولت سیزدهم
Belgium
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
چه تيپ هايي, اينها از كجا پيداشون شد. نياز به رئيسي دوم است و بس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
پر رو هم آمدند!!!
جهانگیری، آخوندی، ،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
به اون‌قاضی زاده هاشمیِ............... بگید
مشکل بورس رو۳ساله پیش قرار بود۳روزه حل کنید !الان چند روزه حل میکنید با توجه به اینکه۳ساله از بورس جز خاکستر چیزی نمونده
Italy
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
چرا کاندیداها فکر میکنن اگه خودشونو فقیر نشون بدن خوبه؟؟ آقا ملت حاضرن میلیارد میلیارد پول بدن به اون رئيس جمهور ولی خدمت کنه..انقدر لازم نیست خودتونو بدبخت نشون بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
با بقیه کاری ندارم چون شناختی ندارم روی سخنم با برادران نیکزاد است که خجالت هم خوب چیزی است . اینها در حل مشکلات شهر اردبیل ماندند حالا می خواهند جای رئیس جمهور بزرگی چون رئیسی بشینند و مشکلات یک مملکت را حل کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
در حال حاضر بهترین گزینه ریاست جمهوری جناب قالیباف هستن که فردی سیاستمدار و کارکشته ست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
همه آنها را بریزید به دریا به درد نخور هستند
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۲۱:۰۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
همه اینا به کنار من موندم آخوندی و جهانگیری خجالت نکشیدن اومدن ثبت نام کردن مسبب شخم زدن ایران شماها بودید حالا اومدید که چی واقعا که.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
وای وای وای همین عباس آخوندی چه رویی دارد !!!!!
Finland
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
خخخ کل کابینه دولت مرحوم رئیسی ونمایندگان مجلس نامزد انتخابات شدند چقدر مسئولان خدمت به مردم داریم خخخخ خخخخخخخخخخخختت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
عمل صادق کو؟
Iran (Islamic Republic of)
علی اکرادلو
۲۰:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
آقای آخوندی لطفافقط باگزارشگرها خبرنگاران مهربان باش...باشه جانم مکروفونشون رانگیری هاچون لازمش دارن...؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
این چهرها بارها آزموده شدن درپست های مختلف وهیچ عرصه وهنری ارائه ندادند.
وکلا مشکل کشور به لحاط تورم وگرانی وبیکاری همه به همت بالای این آقایان است .
چرا این همه باز دنبال قدرت هستن با وجود اینهمه مشکلات.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
آقای محسن رضایی چرا نیامد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
پس شناسنامه چکار کردی که با کارت ملی دستش هست آمدید شناسنامه گم کردی خوبه کشور گم نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
احمدی نژاد مرد عمل برای مظلومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
ما گلهای خندانی فرزندان ایرانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
فقط احمدی نژاد اگه رد صلاحیت نشه که اون وقت رای بی رأی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
چند بار رد صلاحیت شده رای نده خودم میام رأی می‌دهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
تواینهایی که ثبت نام کردن فقط احمدی نژادمیتونه مشارکتوبالاببره که اونم به حاشیه هاش نمی ارزه وبهتره ردصلاحیت بشه وحکومت هم بیخیال مشارکت بالابشه اصولگرایان هم اگه می خواهند قدرت را ازدست ندهند باید حول قالیباف به اجماع برسن وگرنه باندلاریجانی قدرت را تصاحب می کنن بدون بروبرگردبقیه هم ول معطلن اصلاح طلبان هم فعلا برن دست بوس لاریجانی تا اگه رئیس جمهورشدسهمی هم به اونهابده
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۳۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
به امید سربلند ی ایران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۹:۲۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
سلام و درود. اول اینکه کلمه ی کاندید اشتباهه، کاندیدا درسته. دوم اینکه کسانی که کاندیدا شدن همیشه احساس تکلیف کنند و در هر پستی که هستند به فکر مشکلات مردم و پیشرفت کشور باشند. زنده باد ملت همیشه سرافراز ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
بعضی از کاندیدا با داشتن شغل برای ریاست جمهوری نوشتن این چه معنی داره؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
انتظار داشتی آدمهای بیکار بیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جهانگیری و آخوندی و قالیباف، شماها خجالت نمی‌کشید؟؟ بسه دیگه رو که نیس سنگپا قزوینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
منتظرآقای مخبر بودم که احتمال میدم از نظر روحی شاید خسته بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
سید روحت شاد هیچ کدومش تو دلم نیست خیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جورابام پیدا نشد درو بستن وای فوق لیسانسم نداشتم یادم نبود ، رجل سیاسیم نبودم، اخ داشتم خواب میدیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
۱۰ ساله قالیباف تو مجلسه،یکی بگه تو این مدت چیکار کردی که الان میخوای تو دولت بکنی.فقط تورم و فقر و فحشا تو این ۴۵ سال رشد کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
فقط مونده مادربزرگ من که ثبت نام کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
توهین به شعور ملت فهیم ایران!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
سهامداران بورس به کسی برای درست کردن بورس# وعده صادق بده رای خواهند داد!!
Iran (Islamic Republic of)
عیسی ساعد
۱۸:۴۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
همه عزیزان مشکلات را گفتند آیا راهکاری هم دارند چونکه همه از روی متن تایپی می خواندند ،الهی عاقبت به خیر مان کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
قاضی زاده گزینه مناسبیه
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
این همه گرانی مسکن بخاطر نداشتن برنامه برای مسکن از سوی آخوندی بود حالا با چه رویی اومده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۸:۲۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
با آرزوی موفقیت برای تمامی نامزدهای محترم و محترمه و به امید انتخاب همه این بزرگواران در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و نشستن همه این عزیزان خدمتگزار که برای ادای تکلیف آمدند بر روی صندلی ریاست جمهوری به صورت هم‌زمان
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۸:۲۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
رای ما فقط آقای جلیلی که ادامه دهنده ی راه شهید رئیسی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
اینهمه ثبت نام کردن...یعنی تووزارت خونه ومجلس نمیشد کارمملکت و پیش برد وحتماباید رییس جمهوربشن
شورای نگهبان چندتا رو می‌تونه تایید کنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
یک نفر حتی فقط یک نفر که بشه بهش امید داشت بین اینها نبود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
جلیلی فقط .
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۸:۰۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
میگم یه وقت زشت نباشه من اسم ننوشتم . همه نوشتن که ?‍??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
هجوم همه جانبه هیئت دولت رئیسی به ستاد انتخابات !!!!!!!!
چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
کارمندان کدخدا پرست خوب ظاهر شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
آخوندی وزیر مسکن تا حالا ۷۰ بار خونه و ماشینشو عوض کرده ولی شناسنامه رو نه
معلومه چقدر به تغییر مثبت کشور اهمیت میده بیشرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
اغلب اینها پرونده فساد اقتصادی دارند.
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۷:۳۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
آخوندی هم اومد!!! یه لحظه فکر کنید آخوندی بشه رئیس جمهور!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
خسته شدیم از این همه احساس مسئولیت های بی برنامه
Iran (Islamic Republic of)
نااشنا
۱۷:۳۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
عباس آخوندی 6 سال وزیر مسکن بود و کاری نکرد که هیچ جلوی ساخت و ساز را هم گرفت حالا وضعیت مسکن چنین است حالا نگران چیست؟ شاید فکر کرده مردم برای او تره ای خرد کنن اگر قرار بر تایید صلاحیت ایشون باشه بنده اصلا در انتخابات شرکت نمیکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
در باغ ریاست را نبندید یه وقت
دارم دنبال جورابام میگردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
بهتر است هیچکس رد صلاحیت نشود،تا امکان تنوع انتخاب وجود داشته باشد،نهایتا به دور دوم میکشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
درو ببندید دیگه بسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
منم میخوام بیام آخه دلم میخواد بیام
حیف که فقط لیسانس دارم
رییس هیچ جام نبودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
با این چهره ها یعنی درجا زدن کشور وغرق شدن در گرانی و تورم ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
یه فکری هم به حال قشر سالمند بکنید گناه دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
میخواستم بیام که مامانم باهام آشتی کرد گفت نرو دیگه زشته
جا ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
انصافا بر چه اساس و معیاری شورای نگهبان میخواد صلاحیت این افراد رو بسنجه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
کی تموم میشه این ساعت ثبت نام اوووووف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
اگر تفسیر قانون به این سویی پیش برود که شورای محترم نگهبان اجازه داشته باشد خانمها را هم تایید صلاحیت کند البته بشرطی که سایر شروط قانونی و شرعی را هم داشته باشند که بنظر می رسد بسیاری از آنها دارند نرخ مشارکت در این انتخابات قطعا بیشتر از 60 تا 70 درصد واجدین شرایط خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
رأی ما دهمرده یک سیستانی باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۷:۰۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
آقا من میگم قالیباف باحفظ سمت رئیس مجلس'
رئیس جمهور هم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
خدایا کی ساعت ۶ میشه؟؟
خدایا بسه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف اگر در مقابل رقیب بختی داشت مطمئنا آقای رئیسی به نفع ایشان کنار می کشید، تجاهل نکنید و اجازه بدید رئیس دولت بهار حضور داشته باشد، این کشور دیگر توان روحانی دوم را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
اه اشتباهی مثبت دادم بهار دیگه کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
قالیباف مگر میزان محبوبیت خودش را از انتخابات مجلس دریافت نکرده؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
بی سابقه هست خیلی هم بی سابقه این همه ثبت‌ نام در آخر ۴ يا ۶ نفر تایید میشن چه خبره این همه ثبت‌ نام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
من همش منتظر آقای قالیباف بودم به امید خدا جانشین شهید رییسی فقط قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
خدا نکنه گوشت ۱/۵میلیون باید بخریم ماندم توی ۸۰۰تومنی ۳ سال خرید نکردم توان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
انشاالله با انتخاب آقای قالیباف قیمت سیسمونی در کشور های همسایه ارزان شود.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۵:۵۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
خدا حق ما ملت رو از شما میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
تنها کسی که می‌تواند مستاجرها را صاحبخانه کند و اقتصاد کشور رو درست کند ، همین آقای محمد باقر قالیباف هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
تا الان نامزدی که چشم گیر و برند باشه ثبت نام نکرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
کاندیدایی که شایسته ی ریاست جمهوری هست اول جناب دکتر صالحی وزیر امور خارجه در زمان احمدی نژاد و بعد ظریف . والسلام .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
شمابفرماییدکه چطورنامزدی مدنظرتونه تابراتون سفارش بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ه
۰۷:۱۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
مگر هست که ثبت نام کند عباس آخوندی ثبت نام کرده میگه نگران کشور هستم این را باید کجای دل گذاشت .
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۴۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
چه قدر بی کار داشتیم و خبر نداشتیم
پس این آمارا چیه که دولت‌ها منتشر می‌کردن واقعاً؟
به امید ایجاد اشتغال برای این جماعت کاندیدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
اتفاقا همه شون کار دارن کارهای خوبی هم دارند که نون و آبدار هست، فقط می خوان به آرزوهای خودشون برسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
تمام داوطلبان مشکلات کشور را بازگو می کنند اما از حل آن ناتوان هستند خدا یک نجات دهنده نصیب کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
باعث بانی مشکلات کشور همین رجال هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
یکی با باد یکی با ابر یکی با باران یکی با خاک مشکل هست براه کشاوزی که زمین را کشت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
ای بابا چرا اقای هادی قوامی بزرگترین اقتصاد دان کشور نمیاد کاندید بشه
خدا کنه بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
چرا حسن روحانی جلسات عمومی شرکت نمی کنه ???؛ نقل شده که درد کمر داره .استراحت مطلقه
برای سلامتی کمرش دعا کنید???!!!
بنده خدا آنقدر پشت صندلی نشت جابجا نشد کمرش عیب کرد!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
برای این یکی دعا کردید ومستجاب شدکفایت میکند
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۵:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
الی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
نااشنا
۱۸:۲۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
تبش قطع شده انشاا... گردنش هم قطع میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
وزیر وقت بهداشتش که نسخه مالیدن پا را می داد
بهش بگوید خودت کمرت را بمال
خ خ خ خ ه ه ه ههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
درجواب نا شناس 15:12 باید بگم برای آقای روحانی در خور خودش دعا میکنیم یکی آرزوی شهادت داشت ویکی تفکر اشرافی وبهتر بگویم یکی میخواست با سردار دلها محشور بشه ویکی میخواست با کدخدای خودش .پس دعا میکنیم که به آرزوی خودش برسه
Iran (Islamic Republic of)
دهه هفتادی مظلوم
۱۳:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
همتون اومدید گفتید اقتصاد حل میکنیم گرونی رو درست میکنیم چیشد پراید ۱۰ میلیونی شد ۴۰۰ میلیون گوشت کیلویی ۱ میلیون گرونی از کنترل خارج شده

به چه امیدی رای بدم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
کجا۱میلیون میدن ؟؟؟!!!بعدشم تونگرام نباش هرکی بایدانتخاب بشه باهمون تعدادکمم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
اینها کارمند دولت بوده اند و حقوقبگیر اخر ماه! از اقتصاد چیزی نمی داننند. لطفا گزارشی از مقررات آمریکا برای نامزدی ریاست جمهوری تهیه کنید. کارآفرینان و مدیران صنایع و بازرگانان افراد حرفه ای هستند که می توانند و می دانند با اقتصاد چه باید بکنند. همه این افراد بهمراه تمام روسای جمهور قبلی با هم نمی توانند یک نانوایی یا بقالی را اداره کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
مناسفانه اکثرا مدرک !! هم گرفته ان، در واقع تنهاگزینه جامع شرایط با مدرک مهندسی شریف قبل ار انقلاب مقدس 57 شخصی یا به عبارت درست نابغه مدیریتی ای است که بیشتر از همه تخریب شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
امریکا که رئیس جمهور نداره و نداشته و نخواهد داشتترامپ که یه دیونه بود بایدن یه حواس پرت بیشعور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
حتما تو میتونی چلغوز
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۱۳:۲۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
ستاد انتخابات رازی زحمت ببرید مجلس تاآقایان به زحمت نیفتندچون اکثرا مجلسیند
Iran (Islamic Republic of)
علی اکرادلو
۲۲:۲۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جناب کوهکمری خودت فهمیدی چی گفتی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
بهترین گزینه ،ظریف ،خاتمی،لاریجانی،صالحی، متعادل هستند که هم در دنیا شناخته شده اند هم کار آزموده در سیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
رأی ما ادامه راه شهید رییسی می باشد،جلیلی والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
خاتمی که هیچی رئیس جمهور بوده ولی ظریف نباید میدان را ترک می‌کرد هنوزم وفت داریم تا ببینیم میا يا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
بهترین گزینه خارج از این لیست تکراری هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
بگرد یه خوب شو گل چین کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
بی خیال تو رو خدا
واقعا این اسامی که نام بردی تا الان چه دستاوردی داشتن برای کشور ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
اصلاح طلبان چون فهمیدن خزانه پر شده ،آمدن دوباره خزانه را خالی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
بخواب بابا پتو یخ کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
آیا این حجم از ثبت نام لازم است
افرادی که کارنامه مثبتی در مسئولیت نداشته اند و مردم هم از آنان راضی نیستند آمده اند ثبت نام چه اعتماد به نفسی دارند اینان !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
نمونش جهانگیر و آخوندی و قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
تو این ۴۵ سال همه اینا پست داشتن و هیچکدوم یه کار مثبت انجام ندادند.اینا یه ده را نمیتونن مدیریت بکنن چه برسه به کشور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
ترامپ که پست نداشت توی این 45 سال خوب بود؟ چه گلی به سر آمریکا زد ؟ دوره بعد هم نشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
از نوع نشستن بعضی از آقایان روی صندلی کنار میز ثبت نام مشخصه برای کسب قدرت و خودنمایی و کار نکردن آمده اند
۱۲
آخرین اخبار