سازمان ملل: کشته شدن کارمند ما در رفح محکوم است

سازمان ملل کشته شدن کارمند خود در حمله اسرائیل به رفح را به شدت محکوم کرد.

رژیم صهیونیستی در موج جدید توحش خود علیه فلسطینیان در نوار غزه، دیگر به هیچ جنبنده‌ای در این باریکه رحم نکرده و به هر موجود زنده به چشم یک هدف متحرک نگاه می‌کند. به همین دلیل، غیرنظامیان، نیرو‌های امدادی و حتی کارکنان سازمان‌های بین المللی اهداف مشروع برای ارتش رژیم صهیونیستی محسوب می‌شوند. 

به گزارش الجزیره، سازمان ملل متحد کشته شدن کارمند خود در غزه به دست نظامیان صهیونیست را محکوم کرد. 

بر این اساس، فرحان حق، سخنگوی دبیر کل سازمان ملل امروز (دوشنبه) کشته شدن یکی از کارکنان این نهاد در در رفح را محکوم کرد. خودروی حامل این کارمند صبح امروز زمانی که در حال عزیمت به بیمارستان اروپایی رفح بود، هدف حمله قرار گرفت. 

فرحان حق در این باره گفت: با قلبی اندوهناک خبر جان باختن یکی از کارکنان بخش امنیت و ایمنی سازمان ملل در رفح را دریافت کرده و مطلع شدیم یکی دیگر از کارکنان ما در این حادثه مجروح شده است. 

وی با اشاره به جنایات رخ داده در غزه، خاطر نشان کرد: آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل تمامی حملات به کارکنان این نهاد را محکوم کرده و خواستار انجام تحقیقات جامع پیرامون این ماجراست. 

پیش از این امدادگران بین المللی بار‌ها در غزه هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته بودند. تل آویو با هدف ایجاد رعب و وحشت در میان امدادگران برای ایجاد اختلال در روند امدادرسانی به مردم غزه اقدام به هدف قرار دادن سازمان‌های بین المللی و امدادی می‌کند. 

تاکنون آمریکا و اتحادیه اروپا که خود را حامیان نهاد‌های بین المللی می‌خوانند در برابر این جنایت سکوت کرده اند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و آمریکا و مزدورانشان در جنگ غزه 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت همه کشورهای منطقه و جهان است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت سازمان های بین المللی بوده است.
از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون کشتار، بمباران، قتل عام و نسل‌کشی در غزه 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای اسلامی و به ویژه سازمان های بین المللی است و هم کمک، حمایت و پشتیبانی تسلیحاتی و نظامی آمریکا و غرب از رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر جنگ ویرانگری را در نوار غزه به راه انداخته است که ۳۴۶۵۴ شهید و ۷۷۹۰۸ مجروح که بیشتر آنها کودک و زن هستند، علاوه بر تخریب گسترده و گسترده زیرساخت‌ها و ساختمان‌ها و ایجاد بلایای طبیعی برجای گذاشته است.
آخرین اخبار