نهاد‌های امدادرسان در غزه همانند غیرنظامیان آماج حملات رژیم صهیونیستی هستند.

جدیدترین آمار‌ها پیرامون توحش رژیم صهیونیستی در نوار غزه نشان می‌دهد ۳۲ هزار و ۷۸۲ فلسطینی از زمان آغاز درگیری‌ها جان خود را از دست داده و ۷۵ هزار و ۲۹۸ تن مجروح شده اند. این رژیم در جنایات خود نشان داده است تفاوتی میان اهداف نظامی و غیرنظامی قائل نیست و غزه اکنون به یک منطقه تیراندازی آزاد برای ارتش اسراییل تبدیل شده است. 

به گزارش الجزیره، جمعیت هلال احمر فلسطین امروز (شنبه) اعلام کرد از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر تاکنون ۲۶ تن از اعضای این جمعیت توسط ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند. 

این بیانیه می‌افزاید: ۱۵ تن از این افراد در حین انجام فعالیت کمک رسانی خود به مردم غزه و در حالی که لباس هلال احمر را بر تن داشتند هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفته و جان خود را از دست دادند. 

در خبری دیگر، منابع آگاه اعلام کردند یک چادر متعلق به خبرنگاران که آشکارا نشان مربوط به اصحاب رسانه بر روی آن وجود داشت در حومه بیمارستان الاقصی هدف نیرو‌های صهیونیست قرار گرفت. طی این حادثه ۲ فلسطینی جان خود را از دست داده و شماری از خبرنگاران مجروح شدند. 

دفتر رسانه دولت فلسطین، اقدام رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن خبرنگاران را محکوم کرده و خواستار پایبندی این رژیم به قوانین بین المللی شد. 

در این بیانیه آمده است: ما دولت آمریکا، اشغالگران، و جامعه بین المللی را به طور کامل در این جنایت مقصر می‌دانیم، زیرا آنها اقدام به حمایت نظامی و سیاسی از اشغالگران می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار