رهبر مخالفان نتانیاهو اعلام کرد حتی اگر توافق مبادله اسرا با حماس جنگ را متوقف کند، باید انجام بگیرد.

یائیر لاپید، رهبر مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی، خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست به هر قیمتی شد، حتی اگر این اقدام باعث توقف جنگ شود. او تاکید کرد که از چنین راهکارهایی حمایت خواهد کرد.

براساس گزارش آر تی، لاپید در صفحه خود درپلتفرم ایکس (توییتر سابث) نوشت: اگر می‌خواهید حماس را از بین ببرید، ابتدا باید اسرا را بیرون بیاورید.

او افزود: من قبلاً در کنست و شخصاً به نخست‌وزیر گفته‌ام که از هر توافقی هر چقدر هم دردناک باشد، حمایت کامل می‌کنم و اگر بهای آن متوقف کردن جنگ است، بازهم مشکلی ندارد.

خانواده‌ی اسرای صهیونیست از عصر جمعه مقابل خانواده بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم تحصن کردند. تعدادی از خانواده های اسرای صهیونیست امروز در گفت‌وگو با رادیو رژیم صهیونیستی از ارتش این رژیم خواستند تا از غزه عقب نشینی کند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست با اشاره به بیانیه ارتش رژیم درباره تحقق نیافتن اهداف جنگ، این سئوال را مطرح کردند که چرا هنوز مقامات بر ادامه جنگ اصرار دارند. وابستگان اسرای صهیونیست خواستار توافق با مقاومت فلسطین برای تبادل اسرا شده و اعلام کردند که کابینه بنیامین نتانیاهو برای زندگی اسرا ارزشی قائل نیست و با ادامه جنگ، زندگی آنها را به خطر می اندازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار