مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: از خواهران حوزه علمیه انتظار داریم شرایط زمان و اهمیت انتخابات را درک کنند.

حجت الاسلام محمد کارگر مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در جمع خواهران حوزه علمیه سطح دو شهرستان میبد با تسلیت ایام فاطمیه این مراسم به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: از خواهران حوزه علمیه انتظار داریم که شرایط زمان و اهمیت انتخابات را درک و به دیگران هم تبین کنند.

او افزود: از آنجا که دشمن تلاش می‌کند که با کمرنگ جلوه دادن دستاورد‌های نظام، پشتیبانی این نظام را که ملت هستند، مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند؛ باید با تحلیل درست، اهمیت انتخابات را چه انتخابات خبرگان رهبری و چه انتخابات مجلس شورای اسلامی درجامعه در همین ایام فاطمیه و مناسبت‌های پیش روشن کرد.

حجت الاسلام کارگر با بیان اینکه حوزه‌های علمیه هیچ وقت روی فرد نظر نداشت است گفت: ما در حوزه مبلغ هیچ کاندیدایی نیستیم بلکه مبلغ همه هستیم و شرکت درانتخابات و انتخاب اصلح مورد نظر است.

مدیرحوزه علیمه خواهران استان در ادامه با اشاره به کارنامه درخشان حوزه عملیه خواهران شهرستان میبد گفت: حوزه علمیه خواهران میبد که درسال ۱۳۷۲ با مدیریت مرحوم سید جلال یحیی زاده تاسیس شد ما ارائه مدرک رسمی به فعالیت خود تاکنون ادامه داده است.

او افزود: درحال حاضر ۱۵۸ طلبه خواهر در سطح ۲ حوزه علمیه خواهران مشغول تحصیل اند.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان با بیان اینکه تاکنون ۲۸۴ نفر درسطح دو از حوزه علمیه خواهران فارغ التحصیل شده اند گفت: در این سطح ۱۸ استاد که همگی خانم هستند مدیریت و تدریس حوزه را برعهده دارند

کارگر گفت: تمام اعمال و رفتار استاد روی طلبه تاثیر گذار است بنابراین اساتیدحوزه باید با کلام و رفتار و پوشش اسلامی خود الگوی بارزی برای طلبه باشند.

در این جلسه از زحمات خانم سکینه جعفری قدردانی و خانم نفیسه اخلاقی بعنوان سرپرست حوزه علمیه سطح ۲ خواهران شهرستان میبدمعرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار