رئیس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش گفت: سنجش سلامت بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نو آموز انجام شده است.

سید مجتبی هاشمی گفت: تلاش وزارت آموزش و پرورش بر این است تا والدین کمترین دغدغه را برای ثبت نام فرزندشان داشته باشند. 

به گفته وی، در دسته بندی ثبت نام، بخشی از دانش آموزان تحت عنوان میان پایه قرار می گیرند که پس از اعلام نتایج امتحانات به صورت آنلاین ثبت نام آن ها انجام می شود.

او بیان کرد: ثبت نام ۱۶میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز در حال انجام است،  شرایط ثبت نام الکترونیکی پایه های اول در کشور مهیا شده است و مدیران مدارس اقدامات لازم را انجام می‌دهند. 

وی افزود: سنجش سلامت بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار نو آموز انجام شده است. ستاد‌های ثبت نام فعالیت خود را جهت هماهنگی بیشتر قبل از عید شروع کرده اند. 

هاشمی ادامه داد: بر اساس بخشنامه ابلاغی ثبت نام مدارس را الکترونیکی و حضوری اعلام کرده ایم و از این جهت هیچ مشکلی وجود ندارد. مدیران مدارس آمادگی لازم برای ثبت نام حضوری اولیا و ثبت الکترونیکی دانش آموزان را خواهند داشت. 

سیاح مدیرکل فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر احراز سکونتشان به صورت برخط انجام شده است گفت: از طریق پنجره خدمات هوشمند وزارت آموزش و پرورش شرایط برای نقل و انتقال وجود دارد. 

رضا باقری معاون وزیر ارتباطات و دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات گفت:  وزارت آموزش و پرورش مکلف به ثبت آدرس افراد در سامانه  است، اطلاعات محل سکونت افراد راستی آزمایی خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.