فیلم تازه اکران شده «ظهور مرده شیطانی» توانست در اولین هفته اکران پیشتاز شود.

به نقل از ورایتی، هیچ‌چیز نمی‌تواند مردگان را پایین نگه دارد. «ظهور مرده شیطانی» (Evil Dead Rise)، جدیدترین فیلم از مجموعه ترسناک ساخته سام ریمی، در پیش‌نمایش پنج‌شنبه در باکس آفیس داخلی ۲.۵ میلیون دلار فروخت.

این یک شروع قدرتمند برای فیلمی ترسناک در ماه آوریل است، اما برای متوقف کردن رشد شگفت‌انگیز و قارچ‌گونه «فیلم برادران سوپر ماریو» (Super Mario Bros. Movie) کافی نخواهد بود چراکه پیش‌بینی می‌شود با ۴۵ تا ۵۰ میلیون دلار، فروش عظیم دیگری به دست آورد.

این اقتباس انیمیشنی از بازی موفق نینتندو تهیه شده توسط استودیو‌های یونیورسال و ایلومینیشن، در حال حاضر ۷۲۴ میلیون دلار در سطح جهانی فروخته است و به‌زودی از «مینیون‌ها: ظهور گرو» (Minions: The Rise of Gru) به عنوان پردرآمدترین انیمیشن در دوران پساکرونا عبور خواهد کرد.

انتظار می‌رود «ظهور مرده شیطانی» در آخر هفته اکران خود بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون دلار فروش داشته باشد و برخی پیش‌بینی‌ها به ۲۵ میلیون دلار هم می‌رسد.

این پنجمین فیلم از مجموعه برادران وارنر و نیو لاین از «مرده شیطانی» (Evil Dead) است که در سال ۱۹۸۱ با فیلم ترسناک اصلی و کم‌هزینه ریمی با بازی بروس کمپبل در نقش قاتل زامبی‌ها، اش ویلیامز آغاز شد. قسمت قبلی که «مردگان شیطانی» نام داشت، از بودجه ۱۷ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۳، ۹۷.۵ میلیون دلار درآمد داشت.

«ظهور مرده شیطانی»، لیلی سالیوان و آلیسا ساترلند را در نقش دو خواهری نشان می دهد که از هم جدا شده‌اند و تلاش می‌کنند خانواده‌شان را از موج جدیدی از موجودات اهریمنی که از کتاب مردگان متولد شده‌اند، در امان نگه دارند. مورگان دیویس، گابریل اکولز و نل فیشر نیز از بازیگران این فیلم هستند.

اکنون، زمان رونق برای فیلم‌های ژانر وحشت است، زیرا فیلم هیجان‌انگیز آری آستر، «بو می‌ترسد» (Beau Is Afraid) با بازی واکین فینیکس، اکران سینمایی خود را در این آخر هفته گسترش می‌دهد و با نقد‌های قطبی و مدت زمان تقریباً سه ساعت، پیش‌بینی می‌شود آخرین فیلم این کارگردان، فروش میلیونی داشته باشد.

فیلم اکشن جنگ افغانستان به کارگردانی گای ریچی یعنی «میثاق» (The Covenant) با بازی جیک جیلنهال نیز، این آخر هفته اکران شده و تخمین زده می‌شود حدود ۶ میلیون دلار در باکس آفیس بفروشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار