معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان و والدین در ایام تعطیلات نوروز می‌توانند با شماره تلفن ۱۵۷۰ (فوریت‌های روانی اجتماعی آموزش و پرورش) تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شوند.

حسن بروشکی گفت: محافظت از دانش آموزان در برابر مخاطرات تهدید کننده سلامت روان و آسیب‌های اجتماعی، نیازمند آمادگی برای واکنش سریع و مداخله به موقع است و خط ملی نماد با شماره ۱۵۷۰ به منظور پیشگیری از اختلالات سلامت روان و آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان در شرایط سخت راه اندازی شده است.

بروشکی با بیان اینکه تاکنون دو سال از زمان راه‌اندازی خط تلفن فوریت‌های مشاوره‌ای ۱۵۷۰ در استان سیستان و بلوچستان می گذرد، افزود: این خط تلفن دسترسی آسان و فوری دانش آموزان و خانواده ها را جهت دریافت خدمات مشاوره ای فراهم کرده است.

وی ادامه داد: افرادی که نیازمند مشاوره فوری و مشاوره فوریتی هستند، همه روزه با این شماره تماس حاصل کرده و مشاوره اولیه را دریافت کنند و درصورتیکه که نیاز به مشاوره بیشتر باشد، به مراکز مشاوره آموزش و پرورش در سطح استان معرفی می‌شوند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دانش آموزان و والدین در ایام تعطیلات نوروز همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۷ نیز می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۱۵۷۰ از خدمات مشاوران رایگان بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار