فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مسلم لکزایی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان از شرکت بسیجیان و پرسنل این اداره کل در امر خداپسندانه نذر خون خبر داد.

محمدهادی طهرانی مقدم مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، جمعی از بسیجیان و پرسنل این اداره کل در امر خداپسندانه نذر بخشی از خون خود شرکت کردند. 

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده تیم سیار انتقال خون در محل موزه منطقه‌ای جنوب شرق مستقر شده و پرسنل این اداره کل در طرح ویژه نذرخون به مناسبت هفته دفاع مقدس شرکت کردند.
 
 فرمانده پایگاه بسیج شهید مسلم لکزایی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در استان سیستان و بلوچستان نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همواره به صورت مداوم وجود دارد و همه ساله کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با استقبال از این امر خداپسندانه که خود ضامن سلامتی فرد اهدا کننده و دریافت کننده است سعی دارند گامی در کمک به بیماران نیازمند به خون بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار