مدیر انجمن سینمای جوانان زاهدان از آغاز نام‌نویسی دوره تخصصی هفت ماهه فیلم‌سازی خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ آبان ماه جهت شرکت در آزمون با مراجعه به دفتر انجمن سینمای جوان زاهدان نام‌نویسی کنند.

صادق سوری با بیان اینکه این طرح در راستای تحقق عدالت فرهنگی و آموزشی به منظور کشف استعداد‌های نوظهور، تقویت و گسترش جریان فیلم‌سازی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: آزمون دوره هفت ماهه فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران، ۱۸ آبان ماه سالجاری به صورت همزمان در ۵۶ دفتر برگزار و از تمامی داوطلبان مصاحبه حضوری گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه برآیند آزمون و مصاحبه، پذیرفته‌شدگان نهایی دوره فیلم‌سازی را مشخص و آموزش تخصصی سینما در سه گام به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، بیان کرد: گام اول؛ کارگاه تجربه اول و آشنایی با سینما و عکاسی است و در گام دوم دروس اصلی سینما شامل از ایده تا فیلم‌نامه، کارگردانی، فیلمبرداری، تدوین و صدابرداری، کارگاه تدوین، صدا، نشست فیلم و گفتگو تدریس می‌شود.

مدیر انجمن سینمای جوانان زاهدان با بیان اینکه گام سوم بر پایه نظام کارگاهی شامل سه کارگاه فیلم‌سازی داستان، مستند و تجربی است، افزود: هنرجویان در پایان دوره با ساخت یک فیلم کوتاه می‌توانند گواهینامه معتبر قابل ترجمه از انجمن سینمای جوانان دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه فیلم‌سازی حرفه‌ای کار سخت و دشواری است، خاطر نشان کرد: انجمن سینمایی جوانان ایران یکی از گسترده‌ترین مراکز آموزشی سینمایی است که همواره در تربیت و رشد فعالان این عرصه گام‌های موثری را برداشته و به عنوان یک نهاد حمایتگر، پشتیبان و مشوق علاقه‌مندان به این حرفه است.

سوری تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به سایت iycs.ir یا دفتر انجمن سینمای جوانان زاهدان به نشانی؛ زاهدان، نبش خرمشهر ۱۴، مجتمع فرهنگی و هنری، طبقه اول یا با شماره تلفن ۰۵۴۳۳۴۴۳۲۸۸ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار