کتاب مستند و مرجع یاران امام به روایت اسناد ساواک در دوازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در قم رونمایی شد.

در دوازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) ضمن تجلیل از خدمات آیت الله نعیم آبادی از کتاب مستند و مرجع یاران امام به روایت اسناد ساواک (مربوط به زندگی و مبارزات آیت الله نعیم آبادی) رونمایی شد.

در این مراسم که آیت الله حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله محسن اراکی و دیگر اساتید و شخصیت‌های حوزوی حضور داشتند، آیت الله نعیم آبادی با اشاره به موضوع این دوره از کنگره "صحیفه سجادیه، سلاح جهاد تبیین" گفت: در دوران امام سجاد (ع) ما شاهد شرایط سخت و جامعه منحطی هستیم که در این ایام حضرت با دعا و مناجات به امر مقدس جهاد تبیین پرداختند.

او با اشاره به ظلم و جنایت بزرگی که در جریان عاشورا و پس از آن نسبت به اهل بیت (ع) صورت گرفت، افزود: یکی از اهداف بنی امیه، کمرنگ کردن و به تدریج محو کردن یاد و نام اهل بیت (ع) در جامعه اسلامی بوده است، اما امام سجاد با دعا و مناجات و روضه و اشک نگذاشتند که مظلومیت سیدالشهدا (ع) و یارانش در همان کربلا باقی بماند و به گوش کسی نرسد.

 استاد حوزه بیان کرد: به تأسی از مضامین عالی صحیفه سجادیه ما می‌توانیم در عرصه جهاد تبیین کار‌های خوب و ممتازی را انجام دهیم و باید جامعه بشری را از این حیث با این گنجینه‌ها آشنا نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار