گروه‌های فلسطینی در اردوگاه جنین اعلام کردند این نشست هیچ سودی برای ملت فلسطین ندارد بلکه خدمت رایگان به رژیم اشغالگر و مجرم صهیونیستی است.

گروه‌ها و نیرو‌های اسلامی و ملی فلسطینی در اردوگاه جنین با قرائت بیانیه‌ای به برگزاری نشست امنیتی "عقبه" در اردن که قرار است امروز (یکشنبه) با حضور آمریکا، رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار شود، واکنش نشان دادند و این نشست را از پیش شکست خورده توصیف کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، در این بیانیه آمده است: نشست عقبه همزمان با تشدید شهرک سازی‌ها و جنایات رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین برگزار می‌شود. این نشست هیچ سودی برای ملت فلسطین ندارد بلکه خدمت رایگان به رژیم اشغالگر و مجرم صهیونیستی است.

این گروه‌ها تأکید کردند: محقق ساختن وحدت ملی شبیه وحدت سلاح و میادین، بر تفاهات امنیتی با رژیم اشغالگر اولویت دارد. ما این نشست را که با هدف فراهم کردن فرصت برای رژیم اشغالگر به منظور ارتکاب جنایات بیشتر علیه ملت و اسیران فلسطینی برگزار می‌شود، به شدت محکوم می‌کنیم و از فرزندان ملت فلسطین می‌خواهیم این نشست را محکوم و مخالفت خود را با برگزاری آن نشان دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار