مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه کرج_قزوین گزارش شده است.

ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر شاهد  ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های بایجان، شاهاندشت، گزنک، آب اسک و پیست آبعلی،  محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های دماوند و چناران، آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و رودبار و آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن - تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا،   آزادراه قزوین – کرج محدوده کمال شهر و حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا امامزاده طاهر و پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس  گزارش شده است.

او می‌گوید: دوربین های نظارتی ترافیک سنگین را در آزادراه قم – تهران حدفاصل حرم امام خمینی (ره) تا پل شهید کاظمی و  محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و محدوده گردنه قوچک و محور لواسان - تهران نشان می‌دهند.

براساس این گزارش با توجه به اتمام تعطیلات و افزایش حجم ترافیک  مسافران حتما پیش از عزیمت از آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار