معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان ۲۵ درصد افزایش داشته است و از مرز یک میلیون تن گذشت.

تورج نوروزی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برداشت محصولات پاییزه در استان به اوج خود رسیده و همچنان ادامه دارد.

او می‌گوید: در حال حاضر ۲ هزار ۸۰۰ دستگاه کمباین کار برداشت محصولاتت پاییزه گندم، کلزا و جو را در استان بر عهده دارند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در ادامه به تامین سوخت کمباین‌ها در استان اشاره کرد و ادامه داد: با هماهنگی و پیگیری‌های انجام شده در سطح استان و وزارتخانه انجام شده و همکاری شرکت فرآورده‌های نفتی، مشکلی در زمینه تامین سوخت کمباین‌ها وجود ندارد.

آقای نوروزی  با بیان این مطلب که خرید گندم به عنوان مهمترین محصول زراعی در استان همچنان ادامه دارد تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۵ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است که این میزان نسبت مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است.

به گفته او،   تا کنون بیش از ۴ هزار میلیارد تومان به صورت علی الحساب و از طریق بانک عامل (کشاورزی) به حساب کشاورزان واریز شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت امیدواریم به یاری خداوند و همکاری تمامی دست اندرکاران بتوانیم کار خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را همچون سال‌های قبل به نحو احسن انجام دهیم و استان خوزستان همچنان پیشتاز تولید گندم کشور باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
هنوز ۳۰ درصد هم برداشت نشده
Iran (Islamic Republic of)
سید عارف
۱۴:۱۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
کشاورزان اندک امیدی به افزایش قیمت گندم داشتن که گندم تحویل میدادن. از امروز دیگه کمتر کسی در خوزستان گندمهاش رو با این ۱۵ تومن تحویلتون میده. این خط اینم نشون. همین عکس العمل رو ببینید تا حساب کار دستتون بیاد