معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش همدان گفت: ۶ هزار و ۸۴۰ دانش‌آموز همدانی در ۱۰۴ مدرسه شبانه روزی مشغول به تحصیل هستند.

رضا زارعی از فعالیت ۱۰۴ مدرسه شبانه‌روزی در مناطق نوزده‌گانه استان خبر داد و افزود: در این مدارس ۶ هزار و ۸۴۰ دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.

او با بیان اینکه با برنامه‌ریزی انجام شده در سال تحصیلی، تامین نیاز‌های دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی بهتر از سال‌های گذشته در حال انجام است گفت: مرحله دوم اعتبار سرانه غذایی سال تحصیلی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۱ به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال نسبت به هزینه‌های مواد غذایی به مدارس شبانه‌روزی استان اختصاص یافت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه چندی پیش نیز ۱۱۰ میلیارد ریال به مدارس شبانه روزی استان تخصیص یافته بود تصریح کرد: بر توجه ویژه به مدارس شبانه‌روزی به عنوان یکی از راهکار‌های افزایش پوشش تحصیلی و جذب بازماندگان از تحصیل است.

زارعی تاکید کرد: حمایت از این مدارس و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و اولیاء، به منظور غنی‌سازی در فرآیند آموزشی و پرورشی می‌تواند به عنوان یکی از راهکار‌های تقویت این مدارس باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار