مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان از انتشار فراخوان علمی سی و یکمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو و رسالت ما» خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسنی حلم با اشاره به انتشار فراخوان سی و یکمین اجلاس سراسری نماز، اظهار کرد: در این اجلاس قالب‌های ارائه آثار رساله دکتری، کتاب، مقالات علمی، مطالعات پیمایشی و طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، نشریات استادی و دانشجویی است.

وی با بیان اینکه مهلت شرکت در این اجلاس سراسری تا پایان مهرماه ۱۴۰۳ خواهد بود، افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی noor.namaz.ir ارسال کنند. 

حسنی حلم یادآور شد: اعلام نتایج ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳ از طریق سایت www.namaz.ir ارائه خواهد شد. در سی‌امین اجلاس سراسری نماز ۲۰ اثر از استان همدان به دبیرخانه ارسال شد که از بین این آثار دو اثر شایسته تقدیر شد. 

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان درباره اهدای جوایز و هدایا نیز گفت: در این اجلاس از صاحبان مقالات برتر تجلیل و مقالات منتخب در صحن علنی اجلاس ارائه خواهد شد. همچنین ۱۱۰ جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر نیز به این افراد منتخب ارائه خواهد شد، به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور در فراخوان اعطاء می‌شود. 

وی در پایان گفت: علاقمندان جهت شرکت در این اجلاس و ارتباط با کارگزاران می‌توانند راه‌های ارتباطی با دبیرخانه را از طریق تلفن ۸۶۰۳۷۵۰۶ – ۰۲۱ و سامانه پیامکی: ۱۰۰۰۰۱۷ در نظر بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار