امام جمعه همدان گفت:مرکز راهبری در همدان با هدف هماهنگی و پیگیری مصوبات شورای فرهنگ با هدف ریشه یابی نقاط ضعف و آسیب‌های اجتماعی تشکیل شود.

  آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در چهارمین شورای فرهنگ عمومی استان همدان گفت: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی تقویت و مشخص شود که چرا بعد از گذشت چند سال انجام مصوبات توسط کمیسیون‌های این شورا پیگیری نمی‌شود.

او خواستار تشکیل مرکز راهبری در همدان با هدف هماهنگی و پیگیری مصوبات شورای فرهنگ عمومی شد و گفت: در شورای فرهنگ عمومی باید نقاط ضعف و آسیب‌های اجتماعی ریشه یابی شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: باید گزارش داده شود که بودجه‌های آسیب‌های اجتماعی از نظر کمیت و کیفیت، طی سال‌های پیش در کجا هزینه شده است و چرا این بودجه‌ها در جا‌های دیگر هزینه شده است؟

آیت الله شعبانی با بیان اینکه مجموعه‌های مردمی و سمن‌های استان بیشتر از دستگاه‌های دولتی در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند گفت: باید مشخص شود چقدر هزینه به کدام سمن داده شده و اعتبارات میلیاردی چند جوان استان را از آسیب‌های اجتماعی نجات داده است؟ آیا ما توانستیم جوانی را از اسیب‌های اجتماعی رهایی دهیم؟

او گفت:با همکاری شهرداری و شورای شهر اردوگاه ها، باشگاه‌ها و فضا‌های تربیتی رایگان برای جوانان و نوجوانان پیش بینی شود.

امام جمعه همدان گفت: طبق احادیث هر کسی که مسوولیتی را برعهده دارد باید دغدغه مردم به اندازه خانواده خودش برای وی مهم باشد.

آیت الله شعبانی گفت: از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله حاجی بابایی برای حل مشکلات مردم استفاده شود.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار