مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادسازی ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان همزمان با ایام اربعین امسال خبر داد.

یدالله روحانی منش اظهار کرد: همزمان با ایام اربعین حسینی مردم استان همدان در امری خداپسندانه اقدام به آزادسازی ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد کردند که سه نفر از آنها زن و ۱۴ نفر مرد بودند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ کل بدهی این افراد بیش از ۱۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان بوده است، افزود: بخشی از این بدهی توسط خیرین پرداخت شد و بخش دیگری نیز از سوی ستاد دیه تأمین و بخشی نیز اخذ گذشت از شکات بوده است.

روحانی‌منش تصریح کرد: در پنج ماه ابتدای سال جاری نیز ۱۲۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند که مبلغ کل بدهی آنها بیش از ۱۳۳ میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان برآورد شده است. 

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: از مجموع آزادشدگان ۱۱ نفر زن و ۱۱۰ نفر نیز مرد بودند، همچنین این افراد با یک پرونده دیه، ۷۹ پرونده مالی، ۳۹ پرونده مهریه و ۲ پرونده نفقه در زندان به سر می‌بردند. 

وی در پایان گفت: شماره حساب ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار