مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: از ابتدای خرید تضمینی گندم از کشاورزان همدانی تاکنون ۷۰۰ هزار و ۴۱۷ تن گندم در استان خریداری شده است.

حسین خوانساری گفت: ارزش گندم‌های تضمینی خریداری شده از کشاورزان استان همدان ۱۲۳ هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال است.

او گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است و ۱۰۰ هزار و ۲۶۹ میلیارد ریال دیگر در صف پرداخت قرار دارند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان بیشترین میزان گندم خریداری شده را مربوطه به شهرستان کبودراهنگ با ۱۶۸ هزار و ۴۲۷ تن عنوان کرد.

حسین خوانساری گفت: شهرستان رزن با تحویل ۱۴۹ هزار و ۳۴۵ تن گندم در رتبه دوم تولید گندم در استان همدان قرار دارد.

او گفت: شهرستان نهاوند با ۶۹ هزار و ۳۴۵ تن، اسدآباد با ۶۵ هزار و ۲۸۲ تن و همدان با ۵۷ هزار و ۹۸۸ تن در رده‌های بعدی تحویل گندم قرار دارند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: گندم تحویلی از کشاورزان شهرستان‌های ملایر و درگزین را به ترتیب ۵۸ هزار و ۱۴۴ تن و ۴۶ هزارو چهار تن عنوان کرد.

حسین خوانساری با بیان اینکه ۴۰۲ هزار و ۵۸۰ تن گندم خریداری شده از سوی تعاون روستایی انجام شده است گفت: بخش خصوصی نیز ۲۲۹ هزار و ۸۴۹ تن از گندم خریداری شده از کشاورزان را برعهده داشت.

او گفت: مراکز دولتی و کارخانجات نیز به ترتیب ۴۶ هزار و ۶۹۱ تن و ۲۱ هزار و ۲۹۶ تن از گندم تحویلی از کشاورزان را برعهده داشتند.

۵۵ مرکز خرید تضمینی گندم، با ظرفیت بیش از ۸۰۰ هزار تن گندم، مسوولیت خرید گندم از کشاورزان استان همدان را برعهده دارند.

پارسال مراکز خرید تضمینی استان همدان ۴۱۰ هزار و ۸۲۲ تُن گندم مازاد از کشاورزان گندمکار استان خریداری کردند

برچسب ها: خرید گندم ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار