نماینده جنبش حماس در لبنان تاکید کرد ملت فلسطین برای حمایت از مسجدالاقصی حتی به قیمت شروع جنگی جدید آماده است.

نماینده جنبش حماس در لبنان گفت: ملت فلسطین حتی به بهای آغاز جنگی جدید از مسجدالاقصی دفاع می‌کنند.

به گزارش پایگاه اینترنتی العهد، احمد عبدالهادی، درباره ورود ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی خاطرنشان کرد طرحی از قدیم برای یهودی سازی مسجدالاقصی و قدس وجود داشته که این طرح نشانگر استبداد رژیم صهیونیستی و نیت‌های پنهان آن برای افزایش یورش‌ها و تعرض‌ها به مسجدالاقصی با هدف تقسیم آن در سایه سکوت و تسلیم پذیری کشور‌های عربی است.

او با اشاره به اعمال فشار اشغالگران برای تسلط بر مسجد الاقصی و تقسیم زمانی و مکانی آن و تخصیص مکان‌هایی برای یهودیان و جلوگیری از ورود مسلمانان به آن گفت: برای دستیابی به این هدف، شهرک نشینان صهیونیست هر روز به این مسجد یورش می‌برند و از حمایت نیرو‌های پلیس بهره‌مند هستند و نیز از اعیاد یهودی به عنوان دستاویزی برای دستیابی به این اهداف استفاده می‌کنند.

عبدالهادی گفت: بن غفیر قبل از آن که وزیر شود این یورش‌ها را هدایت و به یهودی سازی مسجدالاقصی تهدید می‌کرد که همین هشداری برای ورود به مرحله‌ای جدید و خطرناک است که مستلزم تحرک فوری برای حمایت از مسجدالاقصی است.

او افزود: بعد از آن که بن غفیر وزیر شد، در کنار امتیاز‌هایی که به دست آورد و به حکم منصب جدیدش، مسئول پلیس هم شده است و شخصا از شهرک نشینانی که به مسجدالاقصی یورش می‌برند حمایت می‌کند.

عبدالهادی تاکید کرد طرح یهودی سازی قدس و مسجدالاقصی خطرناک شده است از این رو یورش‌های بن غفیر و شهرک نشینان به مسجدالاقصی، با واکنشی جدی از سوی مردم فلسطین مواجه می‌شود تا با حجم و سطح این طرح ظالمانه هم تناسب داشته باشد.

او در ادامه تاکید کرد برادرانی که در مسجدالاقصی هستند و از آن دفاع می‌کنند خط اول این رویارویی هستند و ملت فلسطین از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. بسیج عمومی برای دفاع از مسجدالاقصی در مناطق فلسطینی اعلام شد، زیرا این بار طرح یهودی سازی بسیار بزرگ‌تر است.

عبدالهادی همچنین تاکید کرد ما بیکار نمی‌نشینیم و جنبش حماس پیام‌های شدید اللحنی را از طریق میانجیگران مصر و سازمان ملل درباره قصد بن غفیر برای یورش به مسجدالاقصی فرستاده و رژیم را تهدید کرده است در صورت عبور از خط قرمز با برخوردی قاطعانه مواجه خواهد شد حتی اگر اوضاع به تکرار سناریو جنگ منجر شود.

او خاطرنشان کرد مقاومت معادله‌ای در نبرد شمشیر قدس ترسیم کرد که مضمون آن ممنوعیت تعرض به مسجدالاقصی است از این رو هر احتمالی مطرح است و ملت فلسطین با مقاومت خود برای حمایت از مسجدالاقصی در برابر یهودی سازی و تقسیم زمانی ومکانی آن حتی به قیمت شروع جنگی جدید آماده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۴ دی ۱۴۰۱
اول ببین مسجدالاقصی از شماها حمایت میکنه بعد شما برا حمایت از مسجد الاقصی جنگ راه بندازین
آخرین اخبار