ورود بی‌پروا وزیر جدید رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی باعث شد همه گروه‌های فلسطینی با هم متحد شوند که این دلیل نابودی صهیونیست‌ها خواهد شد.

ورود ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی باعث شد همه گروه‌های فلسطینی با هم متحد شوند که این اتحاد با حمایت محور مقاومت، به زودی سبب نابودی صهیونیست خواهد شد.

عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه اینترنتی رای الیوم که از لندن به روز می‌شود نوشت: ورود ایتماربن غفیر به مسجد الاقصی می‌تواند گرانبهاترین هدیه به ملت فلسطین و گردان‌های مقاومت در سراسر اراضی اشغالی باشد به ویژه در این برهه از زمان که نقش تشکیلات خودگردان و بخش امنیتی آن در حال کم رنگ شدن است و توافقنامه‌های عادی سازی روابط کشور‌های عربی، آن تاثیر اندک خود را که برای گمراه کردن مردم استفاده می‌شد در حال از دست دادن است به طوری که این توافق‌ها به سرعت در حال تبدیل به باری سنگین و بمبی ساعتی با قدرت انفجاری شدید برای امضاکنندگانش است و مهمتر از همه اینها، گرفتار شدن آمریکا به عنوان منبع همه شرارت‌ها و بزرگ‌ترین حامی اسرائیل در جنگ فرسایشی اقتصادی، نظامی وسیاسی است.

او در ادامه گفت: یک ضرب المثل معروف انگلیسی می‌گوید با چنین دوستانی نیاز به دشمن نیست. این ضرب المثل در مورد آمریکا و جهان غرب به ویژه با توجه به اقدامات تحریک آمیز فزاینده اسرائیلی‌ها از سوی دولت نتانیاهو و بن غفیر، صدق می‌کند. بعید نیست این ضرب المثل در مورد ولادیمیر پوتین که به دوستی خود با نتانیاهو افتخار می‌کند نیز صدق کند.

در  ادامه این گزارش آمده است: خفقان در اراضی فلسطینی منتظر جرقه‌ای بود تا منفجر شود و چه بسا این جرقه، ورود بن غفیر به مسجدالاقصی و اعلام گشایش رواق‌های آن برای نمازگزاردن یهودیان و غیریهودیان باشد. این اقدام ممکن است اوضاع وموازنه‌های قدرت را نه فقط در فلسطین اشغالی که درکل خاورمیانه تغییر دهد.

ورود به مسجدالاقصی از سوی یک وزیر یهودی نژادپرست و فاشیست که شعارش کشتار و اخراج عرب‌ها و الحاق کرانه باختری است برای این بود که ثابت کند شجاع است و از موشک‌های مقاومت نمی‌ترسد و در برابر آن سرخم نمی‌کند. اما او و نخست وزیرش و امثال آن‌ها سر خم می‌کنند به طوری که به قاهره و واشنگتن پناه می‌بردند و ملتمسانه خواستار توقف شلیک موشک‌ها و پهپاد‌های انتحاری هستند حال آنکه این موشک‌ها از چهار طرف بر اراضی فلسطینی اشغالی فرو خواهد ریخت و هیچ کسی به حرف‌های آنان گوش نخواهد داد به ویژه بعد از جنگ‌های اخیر و نیز نبرد سیف القدس که ته مانده اعتبار رژیم اسرائیل را زیر سوال برد.

رویارویی با اشغالگران نزدیک است و این بار متفاوت خواهد بود، زیرا جنبش‌های مقاومت و گردان‌های آن به ویژه گروه عرین الاسود (بیشه شیران) و گردان‌های بلاطه و جنین هیچ ارتباطی با حکومت‌های عربی اعم از سازشگر و غیر آن ندارند و برای آن‌ها احترامی قائل نیستند که همین منبع قدرت آنهاست. سلاحی که با اشغالگران مقابله می‌کند از تفنگ گرفته تا موشک، و نیز کمک‌های مالی محدود، اما «پاک»، از سوی کشور‌های عربی نیست از این رو درگیری‌های آینده با حکومت اشغالگر رنگ و بوی دیگری خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

از جمله برکات یورش بن غفیر به مسجدالاقصی این بود که همه گروه‌های فلسطینی از قدیمی و جدید در زمینه مقاومت و بسیج ملت‌های عربی و اسلامی، متحد شدند و این دستاورد در طول سی سال گذشته که با خفت و خواری و مذاکرات بی ثمر همراه بود به دست نیامد.

محبوبیت حماس در ماه‌های اخیر به ویژه بعد از عملیات انتقام جویانه جنبش جهاد اسلامی در حمایت از اسرای این جنبش که سه روز طول کشید اندکی کاهش یافت، زیرا گردان‌های القسام تحت فشار برخی کشور‌های عربی سازشگر با رژیم اشغالگر، اندکی فاصله وکناره گرفت، اما بازگشت یحیی السنوار فرمانده سیاسی حماس و ابوخالد فرمانده نظامی آن و همچنین حضور ابوعبیده با چفیه قرمز در مراسم سالگرد این جنبش در نوار غزه، شاخصی برای فاصله گرفتن کامل این جنبش از نظریه پردازان آتش بس‌های کوتاه وبلندمدت باحکومت اشغالگران است و شاید این یورش بن غفیر به مسجدالاقصی، فرصت خوبی برای بازگرداندن این محبوبیت باشد.

اطلاعاتی که ما داریم نشان می‌دهد جبهه لبنان نیز در دو ماه اخیر به شدت داغ بوده است و گردان‌های فلسطینی احرار الجلیل (آزادگان الجلیل) که اعضایش تمرین برای حملات واقعی و شلیک موشک‌های نقطه زن را تمرین کرده اند در آینده بسیار نزدیک به گردان‌های جنین و بلاطه و عرین الاسود می‌پیوندند.

گروه‌های تروریستی صهیونیست، هشتاد سال پیش نقش بزرگی با حمایت انگلیس و فرانسه در اشغال فلسطین و اخراج شهروندان آن و ایجاد حکومت نژادپرست صهیونیستی داشتند و فرزندان و نوادگان این گروه‌های افراط گرای خون ریز به رهبری بن غفیر ویرانی این حکومت را تسریع می‌کند نه به این دلیل که قدرتمند و افراط گرا هستند بلکه به این دلیل که فلسطینی‌ها تغییر کرده اند و دیگر منتظر ارتش‌های عربی و سلاح عربی نیستند و محور مقاومتی از آنان حمایت می‌کند که موشک‌های فراصوت و دقیق تری دارد و پهپادهایش قوانین درگیری در جنگ اوکراین را تغییر داده است و چه بسا تمام جنگ‌های آینده را نیز تغییر دهد.

مسجدالاقصی و قبه الصخره و همه مقدسات مسیحی و اسلامی بعد از یورش هتاکانه بن غفیر به حال خود باقی مانده اند، اما امنیت، ثبات و ماهیت اشغالگری رژیم صهیونیستی که در طول ۷۴ سال گذشته از آن برخوردار بوده است، مستمر و پایدار نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۲۱:۲۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
یعنی چی این خبر خوب که چی وارد مسجد شده بعدش چی من که ازین خبر هیچی نفهمیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
حامیان اسرائیل هیچ فکر کردید آلمان کلی یهودی رو کشت و آواره کردو هولوکاست (افسانه ساختگی صهیونیستی)رو رقم زد چرا به جای اینکه اسرائیل اونجا رو اشغال کنه اومده فلسطین رو اشغال کرده و انتقام آلمانیهارو از مردم فلسطین میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۵ دی ۱۴۰۱
حماقت وخباثت از سرو روش میباره آخه ته استکانی تو میخوای در مقابل اراده خدا وایستی خدایی که صاحب کل عالمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۵ دی ۱۴۰۱
کسانی که مخالف این تحلیل هستید لایک منفی شما اثری د وعده ی خدا
نخواهد داشت به گفته قرآن‌ کریم بعد از نابودی اسرائیل کودک کش ظهور منجی عالم آقا امام زمان اتفاق خواهد افتاد تا اونموقع خیلیا از راه درست منحرف شده و به طرفداری از دشمنان اسلام خواهند پرداخت به قول امروزی‌ها ریزش خواهیم داشت تا وقتی که بهترین شیعیان باقی بمانند
پس منفی و حمایت کردن بعضیا از اسرائیل مدرکی است بر حقانیت وعده ی خدا ، ان شاالله خدا همه ما رو در امام‌ زمانی بورن و امام زمانی ماندن کمک کنه و از گمراهان قرار نده الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۰۴:۵۷ ۱۵ دی ۱۴۰۱
شنیده بودم بخشی از خرابکاری های اسراییل با حمایت خائنین داخلی صورت میگیره ولی الان با دیدن بعضی کامنت ها دیگه مطمئن شدم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۴ دی ۱۴۰۱
متاسفانه 80 درصد فلسطینی ها موجودیت اسراییل رو به رسمیت شناختند و قبول کردند. و بقیه یا بی تفاوت هستند و یا مخالفان چنان کم هستند که کاری نمی توانند انجام دهند . پس احتیاج به اجماع همه مسلمانان برای آزادی قدس هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
خوشبختانه 99 درصد فلسطینی ها با صهیونیست هایی که آن ها را آواره ساختند دشمنند
و فقط 1 میلیون فلسطینی اگر به سلاح مجهز شوند می‌توانند رژیم صهیونیستی را ساقط کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
بنده فقط برای جمله آزادی قدس و اجماع مسلمانان مثبت دادم وگرنه با بخش اول که فرمودین ۸۰درصد مردم فلسطین اسرائیل رو به رسمیت شناختند به شدت مخالفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۴ دی ۱۴۰۱
اسرائیل با انتخاب نتانیابو و حزبای ائتلافیش و وزیر وزراش قدم اول نابودیشو برداشت
گروھی روی کار اومدن کہ از پدرشون انگیس و آمریکا ھم بہ ھیچ عنوان حرف شنوی ندارند
اینھا گروہ ھای تندرویی ھستن کہ اصلا ھیچ کس و ھیچ فکر رو بہ جز خودشون قبول ندارن
۶۰ سال از بہ کار گیری این تندروھا جلوگیری میکردن و با وعدہ و وعید سرشون گرم کردہ بودن
اینا ذخیرہ بودن برای نابودی اسرائیل
نابودی اسرائیل از آنچہ کہ فکر میکردن نزدیکتر شدہ
خیلی خیلی نزدیک
کسانی ھم کہ شک دارن آیہ 1 تا 10 سورہ اسراء رو بخونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۵ دی ۱۴۰۱
نابودی اسرائیل که حتمی است اما شاید حالا حالا ها نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۵ دی ۱۴۰۱
ما وعدہ خداوند رو با اتفاقاتی کہ دارہ میوفتہ خیلی خیلی نزدیک می بینیم و امیدواریم
وقتی آقا میگہ انشا اللہ شما نسلی باشید کہ نابودی اینھا رو ببینید امیدوار باشیدکہ خواھید دید
پس حتما ھم نزدیکہ ھم میبینیم
آقا در طول این سالھا حرفی نزدہ کہ اتفاق نیفتادہ باشہ این دوستان و دشمنانش خوب میدونن
ما گوشمون بہ دھان آقاست و آمادہ ایم برای این فتح عظیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۴ دی ۱۴۰۱
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۴ دی ۱۴۰۱
دوران حرف مفت تموم شده بفهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۴ دی ۱۴۰۱
عجب گستاخی!!!!
ولی اون گستاخی که راجب علی اقای دایی حرف زد گستاخی نکرد که بشه تیتر اول خبرگزاری به اصطلاح حقیقت گو تون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۴ دی ۱۴۰۱
راست گفت که دایی قهرمان نیست یک قهرمانی با تیم ملی ایران داشته که اسمشو بذاریم قهرمان؟
ضمنا ادب و انصاف هم چیز خوبیه ایشون سرباز و جانباز مدافع حرم هستن و جایی که هیچ دوربینی جرات نمی کرده بره رفته و با داعش تا دندان مسلح جنگیده البته که از نظر ایشون قهرمان هرکس و ناکسی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۴ دی ۱۴۰۱
از نظر ما که ایشون گستاخی نکردن و جواب گستاخی علی دایی رو دادن. قلب من یکی که از اهانت برخی ورزشکاران مثل علی دایی و علی کریمی و بازیگرانی مثل حمید فرخ نژاد و ترانه علیدوستی داره میترکه.لعنت به همشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
ایشون حرف دل ملت رو زدن دایی باید بایت دروغگویی، اعتصاب و تشویق مردم به بستن مغازه ها در راستای فراخوان منافقین و خائنین و تحدی و تهیج جوانان به اغتشاش محاکمه بشن وگرنه ملت به حسابش خواهند رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۴ دی ۱۴۰۱
مشکل ما با اسرائیل اینجاس که این دولت با یک هشتادم مساحت ایران که اونم دزدیه
با ۵ و نیم میلیون جمعیت که اونم ۸۰ درصدش متولد لهستان و شرق اروپا و روسیه اس
میخوان تنها ابرقدرت نظامی و اقتصادی خاورمیانه باشن و کل اروپا و آمریکا و استرالیا و ژاپن و کره ازشون حمایت میکنه و با وتو و کمک مالی و فروش پیشرفته ترین تجهیزات کمکشون میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۴ دی ۱۴۰۱
سال نابودی اسرائیل رو از قران رمز گشایی کرده بودید و گفتید تو 2022 اسرائیل خاکستر میشه
پ چی شد حضرات؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۴ دی ۱۴۰۱
ما کی گفتیم 2022؟
هرکسی که برای زمان ظهور یا اراده الهی وقت تایین کنید دروغگوست
Iran (Islamic Republic of)
Moheb
۲۱:۲۲ ۱۴ دی ۱۴۰۱
۲۰۲۲نبود روز شمارش تو میدون فلسطین هست.
آلبانی نشین!!!
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۱:۲۷ ۱۴ دی ۱۴۰۱
الکی شایعه درست نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۴ دی ۱۴۰۱
اونی کہ میگی روز شمارہ
ی کم تحقیق کنید بعد حرف بزنید
ی سرچ کہ میتونی بکنی ببینی
با این حرفای مفت شایعہ سازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۵ دی ۱۴۰۱
مرگ بر منافق شایعه سازو فتنه گر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۴ دی ۱۴۰۱
باید بپذیریم موافقت بعضی مردم با اسراییل که عده کمی هم نیستن بخاطر لجبازی با حکومته
یعنی بلایی سرشون آوردیم که به زجر کشیدنمون توسط اسراییل رضایت دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۴ دی ۱۴۰۱
اسرائیل چه مدلی زجر می ده ؟؟؟!!!!
شما طعمشو چشیدی؟یکم بیشتر توضیح بدین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۴ دی ۱۴۰۱
مزخرف گفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۵ دی ۱۴۰۱
این جماعت که سنگ اسرائیل روبه سينه میزنن بهائی هستند فرقه ای البته سیاسی نه مذهبی که انگلیس بنا کرد و اسرائیل برای اهداف شیطانیش تا این زمان حفظش کرده در اسرائیل گروه کوچکى از بهائیان وجود داره که اکثر آن‌ها ایرانى هستن اگرچه این عده از 250 نفر تجاوز نمیکنه ‏ولی در اسرائیل اهمیت و مقام فوق‏العاده‏اى دارند.» حالا خودتون ارتباط اسرائیل و بهائیان داخلی که هوی خود رو پنهون میکنن و حمایت عبدالحمید از بهائیان که در همه ی ادیان مرتد و کافر معرفی شده اند رو پیدا کنید
کاش ملت ایران اهل مطالعه و کتاب بودن تا هر کی هر چی میگه رو چشم بسته قبول نکنن
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۸:۵۲ ۱۴ دی ۱۴۰۱
کل کابینه نتانیاهو و خودش همگی،خبیث الولاده اند. از خوک خبیث تر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۵ دی ۱۴۰۱
آب یخ برادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۱۵ دی ۱۴۰۱
اونهایی که رای منفی دادند همچنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
رای منفھا ھمگی جز خبیث الولادہ ھا ھستن وگرنہ آدم عاقل از ی مشت حرومی دفاع نمیکنہ
اسقاطیل صھیونیست قوم لوط رو احیا کردہ اینا ھم ذوق کردن
چمدون ببندید تشریف ببرید اسقاطیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۴ دی ۱۴۰۱
از رویای فتح نیل تا فرات رسیدن به حمله جزئی به مسجد الاقصی، خیلی بی عرضگی میخواد با این همه حمایت غرب انقدر ذلیل باشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۴ دی ۱۴۰۱
وعد الله حق
مژده خداوند درباره قوم یهود بی شک حتمی است و هیچ جن و انسی نمی‌تواند مانع آن شود
حالا هرچه قدر دوست دارید کامنت بفرستید یهودی های بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
مبارز _ احمد متوسلیان
۰۳:۵۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
قوم شیطانی ، منحوس و ملعون واجب القتل یهود با نجاست نامه ای به نام تلمود ، صدها سال است تاخت و تاز کردند ، انواع جنایات را مرتکب شدند و جهان خلقت را آلوده نمودند. بنا به وعده ی خداوند علی اعلا در قرآن ، خبر انهدام و نابودی این دیوان پلید قطعی ست ، انشاالله همزمان با ذبح ارباب تاریکی ها (پدر یهودیان) توسط حضرت مهدی ، تمام این قوم کافر پیشه تا آخرین نفر به هلاکت خواهند رسید.

یالثارات الحسین(ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۵ دی ۱۴۰۱
نابودی رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
خداوند بهتر می‌داند که توسط چه کسانی نابود خواهد شد. زمانش برسد خواهیم دید
پس بحث بیخود و تفرقه انداز نداشته باشید
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۴ دی ۱۴۰۱
ما که نفهمیدیم رفته به مسجد القصی خب چی شد چه اتفاقی رخ داد مسخد خورده شد خراب شد چی شد ،بقیه مگه نرفتن یا نمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۵ دی ۱۴۰۱
وقتی خودت رو زدی به نفهمی ، همون بهتر که در نفهمی خودت بمونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۴ دی ۱۴۰۱
مژده نابودی اسرائیل در قرآن کریم :
ای بنی اسرائیل 2 بار بر روی زمين فحشا و فساد و کشتار بسیار به راه می اندازید صاحب قدرت و ثروت بسیار می‌شوید و برتری جویی سختی دارید
آن گاه هنگام انتقام اول که فرا می‌رسد بندگانی نیرومند و جنگاور و با ایمان شایسته خود را بر شما مسلط میکنیم و شما را از بیت المقدس بیرون می اندازند و وارد مسجد می‌شوند
اما پس از بازگشتتان : اگر نیکی کنید به خود نیکی کرده اید و اگر بدی کنید به خود ستم داشته اید

هنگامی که انتقام دوم می‌رسد. این بار حجت تمام است. و حتی یک نفر از شما زنده نخواهند ماند و این بار این بندگان به هرچه که رسند سخت نابود کنند و درهم شکنند
و دوزخ زندان کافران است که بد وعده گاهی است

خلاصه آیه 1 تا 10 سوره اسراء
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۴ دی ۱۴۰۱
پس حکومت ایران دردش چیه
ماکه منتظر ظهور امام زمانیم بایدصبرکنیم
اونا که خودقران گفته نابودمیشن
چرا درست از سرشون برنمیداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۴ دی ۱۴۰۱
اسقاطیل خود به خود و الکی که نابود نمیشه
یهود توسط صالحان و مؤمنان نابود خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ به 21:06
۲۲:۵۶ ۱۴ دی ۱۴۰۱
خیلی نگران ارباب صهیونیست ات هستی؟ آره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۴ دی ۱۴۰۱
جواب به ناشناس 21:06
شما دردت چیه؟ قیمت دلار؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۴ دی ۱۴۰۱
ناشناس ۲۱:۰۶
چرا فکر نکردہ حرف میزنی
تو شکمت گرسنہ شد ھیچ تلاشی نکن ولش کن خودش سیر میشہ
خوب ادم حسابی
تو قرآن اومدہ پیروزی امت اسلام بہ دست گروھی مومن و موحد اتفاق می افتہ کہ خدا انھارا یاری خواھد کرد، خدا را یاری کنید تا خدا شما را یاری کند
یعنی از شما حرکت از من برکت و پیروزی
بعد میشہ بگی ما برای چی آفریدہ شدیم ؟؟
بخوریم و بخوابیم و بشینیم ھمہ چی خودش درست میشہ چرا چون خدا ھست
برای ظھور امام زمانم دست رو دست بزاریم خودش می یاد ھمہ چی رو درست میکنہ آرہ
این چہ استدلالیہ اخہ ؟؟؟
امام زمان ھم کہ بیاد باید امادہ باشیم ھم ابزار رو ادوات ھم خودمون ،باید سختی بکشیم باید یاریش کنیم
ولی مطمئنیم کہ پیروزی قطعی با آقا امام زمان و یارانش خواھد بود یقینا
راحتی رو دودستی تقدیم ھیچ کس نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۵ دی ۱۴۰۱
قطعا منظور قرآن از نابودگران اسرائیل، اعراب نیست. چون توی جنگ از اسرائیل شکست خوردند !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
ای کارد بخوره به اون شکم که به خاطر شکم پرستی و دنیا پرستی و مال دوستی و غافل شدن از معنویات عده ای غربگدا یه ملت در عذابند تا وقتی مردم متوجه نشن که همه ی مصایب دنیا فقط با ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه از بین رفتنی است در جهان اتفاق خوبی نخواهد افتاد جز کشتار و غارت مردم مظلوم مسلمان جهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۴ دی ۱۴۰۱
آمریکا ۴۸ بار قطعنامه علیه اسرائیل رو وتو کرده
از سال ۱۹۵۶ تا حالا هرسال ۴ میلیارد دلار بلاعوض به اسراییل داده
هیچ کشوری در جهان حق تحریم اسراییل رو نداره
حق اظهارنظر در خصوص هلوکاست رو نداره

ولی همه میتونن ایران رو تحریم‌کنن.مسخره کنن.فیلم ۳۰۰ و اسکندر و بدون دخترم هرگز رو بسازن.چرا؟چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۴ دی ۱۴۰۱
این یهودی های تل آویو که اومدم چرت و پرت نوشتن
از تورات خودتون براتون پیامی میفرستم :
قومی شما را نابود خواهند کرد که زبان آن ها را نمی‌فهمید آن ها همانند عقاب بر سرتان خواهند ریخت و دیوار هایتان را بر روی سرتان آوار خواهند ساخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۴ دی ۱۴۰۱
کتاب خاطرات موشه دایان در مورد کلاه برداری اسراییل از شاه و ظلم به مصدق در پروژه شکوفه رو بخونید
کتاب اسراییل شاهان و میرشامر رو بخونید
لازمه دشمنی و نابودی اسراییل ۹۹/۹دهم درصد بخاطر ایران.ایران و ایرانه و یک دهم درصد هم بخاطر فلسطینه
بخواهیم بخداقسم بخداقسم اسراییل نجس ترین کشور جهانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۵ دی ۱۴۰۱
زرنگ کی بودی تو ، شاه که خودش نوکر اسرائیل بود و با توطئه چینی مصدق رو کشت و مصدق هم چوب اعتماد به آمریکا رو خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۴ دی ۱۴۰۱
زمان مژده آیه 1 تا 10 سوره اسراء نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۴ دی ۱۴۰۱
تا وقتی اسراییل هست تحریم هم هست
براساس قانون کنگره آمریکا هیچ کشوری جز اسراییل در خاورمیانه حق داشتن بمب اتم.حق دریافت سالانه ۴ میلیارد دلار کمک مالی.حق دریافت سلاح های استراتژیک و حق پیشرفت اقتصادی و حق رفاه رو نخواهد داشت
قانون کنگره میگه هر سلاح استراتژیک ارتش آمریکا مال اسراییل هم هست
اسلحه معمولی هم مال ناتو میشه
اسلحه درجه سوم هم مال اعراب خاورمیانه اس
تا اسراییل هست تحریم و فشار و لابی و بدبختی هم هست
اسراییل اجازه لغو تحریم.اجازه پیشرفت.اجازه احیای برجام رو نخواهد داد
خودشون از سال ۱۹۶۷ تا حالا ۳۰۰ بمب اتم ساختن و یبار هم تحریم نشدن
در رسانه های غربی میگن تنها دموکراسی خاورمیانه
درصورتی که قوانین یهودی اسراییل صد برابر بدتر از قوانین داعشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
اون زمان که ب ایران اف 14 داد ب اسراییل نداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
درجواب ۳:۵۲
برادر عزیز یکم مطالعه کن
اسراییل نیازی به اف ۱۴ نداشت چون قیمت هرفروند اف ۱۴ سه برابر اف ۱۵ بود که کارایی اف ام رو هم‌نداشت و نداره
ضمنا اسراییل از سال ۱۹۶۷ دارای بمب اتم شده به کمک فرانسه
موشک‌های بالستیک قاره پیمای جریکو رو هم داره

ارتشبد طوفانیان با خرید اف ۱۴ هم خودش رشوه میلیون دلاری گرفت هم اون شرکت رو از ورشکستگی نجات داد هم بجای ۱۰۰ فروند هواپیمای اف ۱۵ که همین الان هم اسراییل داره ۳۳ فروند اف ۱۴ با قیمت و لجستیک بالا خرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۴ دی ۱۴۰۱
مرگ بر اسراییل
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آل سعود سقوطی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۱۹ ۱۴ دی ۱۴۰۱
خسته نشدین از این حرفهای تکراری بیهوده به عمل کار براید به سخنرانی نیست خودتون رو مسخره نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۴ دی ۱۴۰۱
بزنید به تیپ وتال همدیگه بینیم چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
چیزی نمیشه فقط اسراییل عزیزتون از روزگار محو میشه شما راحت باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۴ دی ۱۴۰۱
خخخ یعنی گروه های فلسطینی تا حالا متحد نبودن؟ پس دست بن غفیر درد نکنه که متحدشون کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۴ دی ۱۴۰۱
باید بریم به جنگشون قبل از اینکه فکر غلط گنده تر از هیکلشون کنن.باید از ۱۵ سالگی آموزش حرفه ای نظامی بدیم به بچه ها که اگر کار به اونجا رسید چهل میلیون نیروی آماده اعزام داشته باشیم.بوی سقوطشون بیشتر از همیشه داره میاد.تا از ناچاری دست به کار احمقانه تری نزدن باید بریزیم تو اسقاطیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۴ دی ۱۴۰۱
داعش عضوگیری میکنه خودت برو برا بقیه تصمیم نگیر
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۲۲ ۱۴ دی ۱۴۰۱
به ما هیچ ارتباطی نداره که برای خودت تز میدی .وضعیت امروز مردم کشور نتیجه همین دنباله روی حکومت از فلسطینیان و خرج کردن از جیب ملت برای عرب فلسطینی هست که پشیزی برای فارس و شیعه و ایرانی نه احترام و نه در بزنگاه ها به کمک ایران خواهند آمد. مطمئن باش اگه امروز ایران جای فلسطینی ها بودیم هیچ‌یک از همین کشور و مردمی که کشورمان را به خاطرشون نابود کرده ایم حاضر نبودن به کمک ما بیایند . چرا متوجه نیستید چرا نمی‌فهمید دعوای زمین بین اسراییل و فلسطین ارتباطی به ما ایرانی ها ندارن . نه خاک ما آشغال شده نه از روز اول انقلاب توسط اسراییل تهدید شدیم بلکه برعکس. حکومت‌ها اگه عاقل باشند اول منافع و امنیت مردم خودشون حتی طالبان حاضر نشد استراتژی محو اسراییل را دنبال کنه .ما هم باید مثل کشورهای عاقل که به فکر مردم خودشون هستن مثل همان کویت عربستان قطر مصر عمل کنیم . کی میخواهید دست از این توهم و تعصب کور بردارید. چهل ساله تحریم هستیم چون یه ....سنگی انداخته تو چاه مردم دارن تاوان میدن. تا به اتفاقی تو فلسطین می افته فورا چرت و پرت میگید. گشتی بین مردم جامعه بزن تا ببینی اکثریت قاطع مردم موافق اینکار نیستند و می‌خوان کشور سرس تو کار خودش باشه . نظامیان باید تو کشور خود خدمت کنند نه برای بیگانگان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۴ دی ۱۴۰۱
داداش من جونمو از سرراه نیاوردم ما که خوشی ندیدیم از دنیا بزار حداقل مادر پدرمون دق نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۴ دی ۱۴۰۱
خدایا اینو شفا نده یکم بخندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۴ دی ۱۴۰۱
رژیم صهیونیستی رو هم مثل داعش نابود خواهیم ساخت
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۴ دی ۱۴۰۱
اونایی کہ بھشون ربطی ندارہ
وقتی ھم کہ رفتن زیر تیغ این سفاکا بہ این مملکت ربطی ندارہ
شکایتشون ببرن پیش بابای اسقاطیل انگلیس و امریکا
خودتون زدید بہ اون راہ ھی خرج فلان کشور میکنن و این ثروت مال ماست و فلان کار چرا میکنن
خوب مرد حسابی آدم عاقل نمیشینہ دشمن بیاد تو مملکتش بعد پاشہ بجنگہ
جنگ میبرہ کیلومترھا بیرون مرز کشورش کہ دست دشمن بہ ناموس و خاکش نرسہ
اینقدر حرف مفت نزنید
ی کم فکر کنید بعد حرف بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۴ ۱۵ دی ۱۴۰۱
بمب اتم واسه همچین روزهایی ساخته، مثلا اگه بزنه کی میخواد پاسخگوش بکنه دفاع از خودش حق مشروع وببین المللی هست مخصوصا اونا که نفوذ زیادی دارن در جوامعه بین اللملی
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۰۴:۵۵ ۱۵ دی ۱۴۰۱
خبر خوب این هست که همه ما نابودی اسرائیل را با چشم خود می‌بینیم... اما آیا برای ظهور آماده ایم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۵ دی ۱۴۰۱
نابودی رژیم صهیونیستی ربطی به ظهور ندارد و قبل از ظهور امام زمان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۵ دی ۱۴۰۱
چهل میلیون چیه با یه موشک و پهپاد کارشون ساخته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۴ دی ۱۴۰۱
چرا ۹۹ درصد اسرائیلی ها متولد شرق اروپا و روسیه هستن ولی الان ساکن خونه های دزدیده شده از فلسطین شدن و خودشونم صاحب خونه میدونن.واقعا چرا؟
همه مسئولان اسراییل متولد لهستان و رومانی و مولداوی هستن ولی ادعا دارن فلسطین ارث پدری اونا
بخدا قسم اگر به یهودیان رو بدین فردا ادعای شیراز و کرمان رو میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۴ دی ۱۴۰۱
یه عده یهودی هستند اصلا اسراییل رو قبول ندارن!,یه جستجو کنید فیلم های مصاحبه ها مشخصه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۴ دی ۱۴۰۱
کسانی که موافق اسراییل هستن باید موافق انتقال سند خونه پدری به نام دیگران بصورت رایگان یا اجباری بدون پول باشن.یا موافق این حرف هستین که باید سکوت کنید یا مخالفید که باید سند رو انتقال بدین
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۳۰ ۱۴ دی ۱۴۰۱
دولت جعلی اسرائیل با دست و پا زدن و دخالتهای بیجا، نابودی خود رو جلوتر میاندازد...
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۴ دی ۱۴۰۱
باشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد عیقرلو
۰۸:۴۶ ۱۵ دی ۱۴۰۱
آیا کسی از خدمات یهودیان به دنیا خبر داره
چند جایزه علمی واقتصادی یهودیان در اسرائیل وسایر نقاط دنیا کسب کرده اند
آیا کسی از قدرت اقتصادی یهودیان در دنیا خبر دارد .
آیا کسی از عزیزان موفق به رفتن به اسرائیل شده اند که شاهد زندگی مرفه ملت یهود در اسرائیل شده است
کشور جعلی اسرائیل وفق قانون جهاتی به عنوان یک کشور در سراسر دنیا به رسمیت شناخته شده است
آیا از فعالیت کشور اسرائیل در کشور قدرتمند ترکیه که مهد تمدن اسلام بوده
ملت عرب به هیج عنوان به ایرانی وملت اعتماد ندارند
هنوز پان عربیسم برای عیله ایران هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
بله ولی همه ی این خدمات از راه قتل و غارت و کشتار و خونریزی و ترور و استعمار و به بردگی گرفتن ملتها به دست آورده
آخرین اخبار