سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت فرارسیدن سیزدهمین سالروز یوم الله ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

فرارسیدن سیزدهمین سالروز یوم الله ۹ دی ماه، روز بصیرت و روز تجلی پیوند امام و امت بر ملت شریف ایران مبارک باد.

نام نهم دی ماه با بصیرت و ولایت‌مداری گره خورده است. انسان بصیر، ماهیت دشمنان را به خوبی می‌شناسد و بر اساس این شناخت و آگاهی در برابر نقشه‌ها و مطامع آن ایستادگی می‌کند. "شناخت" و" عمل"، دو رکن اصلی بصیرت محسوب می‌شود که در حماسه ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ به زیبایی و در قالب حماسه‌ای فراموش نشدنی تبلور یافت.

بازخوانی و یادآوری حماسه نهم دی ماه سال ۱۳۸۸، از آن جهت اهمیت دارد که بصیرت ملت ایران محدود به برهه‌ای خاص از دوران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نبوده و نخواهد بود. این بصیرت، در بطن ملت انقلابی ایران همچنان خروشان است و هر بار دشمنان را در بزنگاه‌های حساس و سرنوشت ساز، مقهور و مغلوب خود ساخته است.

امروز، بصیرت ملت ایران و تبعیت آن‌ها از ولایت فقیه و رهبری فرزانه و حکیم، بار دیگر عظمت و صلابت ایران اسلامی را به رخ دشمنان و بد خواهان این مرز و بوم کشیده است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان قرارگاه دیپلماسی فرهنگی کشور، انتقال پیام بصیرت و صلابت ملت ایران در آن سوی مرز‌ها را وظیفه خود دانسته و انعکاس عظمت و خروش ایرانیان در دفاع از حریم میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئولیت بزرگ خود قلمداد می‌کند. این مسیر مقدس همچنان ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار