کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های پراکنده برف و باران از عصر امروز جمعه در برخی مناطق استان آغاز می‌شود.

زهرا عنایتی کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های امروز به صورت برف و باران پراکنده در ارتفاعات هزار مسجد و بینالود و برخی مناطق جنوبی و شرقی استان آغاز می‌شود و تا فردا نیز ادامه خواهد داشت. افزایش سرعت وزش باد، مه گرفتگی و کاهش دید در نقاط سردسیر، گردنه‌ها و برخی از جاده‌های ارتباطی استان رخ خواهد داد.

او افزود: از عصر فردا شنبه تا روز دوشنبه بارش‌ها برای نقاطی از استان تقویت خواهد شد و برودت هوا تا اواسط هفته در خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

عنایتی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نوسان دمایی در مشهد بین منفی یک درجه و مثبت هشت درجه سانتیگراد ثبت شده است و مردم فریمان با منفی ۶ درجه و اهالی مه ولات با مثبت ۱۳ درجه سانتیگراد سردترین و گرم‌ترین دما را در استان احساس کرده اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: پیش بینی می‌شود دمای هوای مشهد در سردترین ساعات به منفی ۲ درجه و در گرم‌ترین ساعات به مثبت ۲ درجه برسد.

او تصریح کرد: دیروز بیشترین شدت وزش باد در سبزوار و تربت حیدریه به میزان ۲۲ کیلومتر در ساعت ثبت شد و درگز نیز با ثبت ۲ دهم سانتیمتر، بیشترین میزان بارندگی در استان را داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.