مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۷۴ واحد نانوایی زنجانی تا ۷ دی ماه سال جاری به صورت ۲ شیفت و سه شفیت در سطح شهر پخت خواهند داشت.

ولی الله زمانی،مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در جمع خبرنگاران به پخت یکسره برخی از نانوایی‌ها اشاره کرد و گفت: ۷۴ واحد نانوایی لواش، بربری و سنگک برای ارائه خدمات و تامین نان شهروندان زنجانی تا ۷ دی ماه سال جاری به صورت ۲ شیفت و سه شفیت در سطح شهر زنجان پخت خواهند داشت. بر اساس مصوبات کارگروه آرد و نان  این واحد‌های نانوایی به صورت فوق العاده از ساعت ۶:۳۰ تا ساعت ۲۰ به شهروندان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی اظهار داشت: ۴۲ واحد منتخب نانوایی لواش به صورت یکسره از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۷ عصر به صورت فعال در ۲ شیفت کاری فعالیت می‌کنند.

زمانی با بیان اینکه آرد‌های تخصیصی در قالب فوق العاده است، خاطرنشان کرد: ۲۴ واحد منتخب نانوایی لواش نیز، ساعات پخت خود را نسبت به تعداد تخصیص سهمیه آرد در شیفت صبح، عصر و شب تا ساعت ۲۰ افزایش می‌دهند.

وی تصریح کرد: هشت واحد منتخب نانوایی بربری و سنگک با اختصاص سهمیه فوق العاده در قالب افزایش زمان پخت در شهر زنجان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان یادآورشد: با هماهنگی‌هایی که از طریق استانداری زنجان صورت گرفته، بررسی و صحت عملکرد واحد‌های نانوایی مشمول تخصیص آرد فوق العاده به صورت روزانه و مستمر زیرنظر کارشناسان استانداری زنجان مورد نظارت و کنترل واقع می‌شود.

زمانی خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی‌های دستگاه‌های اجرایی، واحد‌های نانوایی بر حسب مسیر‌های پرتردد، خیابان‌های اصلی، شهرک‌های اقماری پرجمعیت، مناطق محروم، حاشیه شهر زنجان انتخاب و اقدام به پخت ۲ و سه شیفت خواهند کرد.

برچسب ها: نانوایی ، لواش ، سنگک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.