نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌دهد نامزد‌های جمهوریخواه پیشتاز هستند.

 رای گیری انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا از روز گذشته (سه شنبه) در همه ایالت‌های این کشور آغاز شد.

انتخابات میان‌دوره‌ای ۲۰۲۲ آمریکا -که از گران‌ترین رقابت‌های غیر ریاست‌ جمهوری در تاریخ است- در حالی برگزار می‌شود که رای‌دهندگان متفاوت آمریکایی درباره مسیر پیش روی این کشور نگرانند.

نمایندگان کنگره آمریکا هر دو سال یکبار انتخاب می‌شوند و دوره فعالیت هر سناتور نیز ۶ سال است. به همین دلیل قرار است بار دیگر سرنوشت ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان و همچنین ۳۵ کرسی مجلس سنا (یک سوم از ۱۰۰ کرسی‌های سنا) به رای مردم گذاشته شود. منتخبان جدید نیز از ۳ ژانویه ۲۰۲۳ میلادی دوره کاری خود را آغاز خواهند کرد.

حزب جمهوری خواه پیشتاز در مجلس نمایندگان

رسانه‌های آمریکایی: تعداد کرسی‌های حزب جمهوری خواه در مجلس نمایندگان به ۲۰۳ کرسی در مقایسه با ۱۷۵ کرسی برای حزب دموکرات افزایش یافت.

۱ سال پیش
بخت بالای «ران دسانتیس» فرماندار فلوریدا برای هدایت حزب جمهوری خواه

رسانه‌های آمریکایی با اشاره به اینکه ران دسانتیس توانست قاطعانه در انتخابات روز سه شنبه بار دیگر پیروز شود از احتمال هدایت حزب جمهوری خواه به دست او خبر دادند.

۱ سال پیش
وضعیت نتایج در سه ایالت آمریکا

به رغم پیشتازی نامزد دموکرات در ایالت جورجیا، گمانه زنی‌ها از احتمال برگزاری دور دوم انتخابات در این ایالت خبر می‎دهند. در ایالت آریزونا نامزد دموکرات با اختلاف بالاتر است. در ایالت نودا نامزد جمهوری‌خواه تا الان پیروز انتخابات سنا است.

۱ سال پیش
پیشتازی جمهوری خواهان در انتخابات سنا

به گزارش CNN با پایان شمارش آراء در ایالت ویسکانسین و پیروزی جمهوری خواهان در مجلس سنا آرای جمهوری‌خواهان به ۴۹ کرسی رسیده است.

۱ سال پیش
تساوی در سنا، پیشتازی جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، تعداد کرسی‌های جمهوریخواهان در رقابت مجلس نمایندگان آمریکا تا این لحظه به ۱۹۹ کرسی و شمار کرسی‌های دموکرات‌ها به ۱۷۸ کرسی رسیده است. در رقابت‌های مجلس سنا نیز تعداد کرسی‌های جمهوریخواهان و دموکرات‌ها هر یک همچنان ۴۸ کرسی است.

۱ سال پیش
فاصله جمهوریخواهان با دموکرات‌ها بیشتر شد

با شمارش آرای بیشتری از انتخابات میان دوره مجلس در حال حاضر جمهوریخواهان با اختلاف بیشتری از حزب رقیب خود یعنی دموکراتها پیشی گرفتند.

در حال حاضر جمهوریخواهان با ۱۹۸ کرسی از دموکراتها با ۱۷۳ کرسی پیشی گرفته اند. جمهوریخواهان برای پیروزی قطعی و در دست گرفتن اکثریت مجلس به ۲۱۸ کرسی نیاز دارند.

۱ سال پیش
برابر شدن آراء دموکرات‌ها و جمهوریخواهان در سنا

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، شمار کرسی‌های جمهوریخواهان در رقابت مجلس نمایندگان آمریکا تا این لحظه به ۱۹۵ کرسی و شمار کرسی‌های دموکرات‌ها به ۱۷۴ کرسی رسیده است. در انتخابات سنا نیز جمهوریخواهان و دموکرات‌ها هر یک تاکنون ۴۸ کرسی به دست آورده اند.

۱ سال پیش
تشکر پلوسی از رأی‌دهندگان برای حضور در پای صندوق‌های رأی

نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد دموکراتها و جمهوریخواهان به مراتب بهتر از انتظارات عمل کرده اند.

پلوسی از رأی‌دهندگان تشکر کرد که با حضور خود توانستند نظرشان را در مورد دموکراسی آمریکا بیان کنند.

۱ سال پیش
مرگ یک کارگر نزدیک حوزه رأی‌گیری در هیوستون آمریکا باعث تعطیلی آن شد

در پی مرگ یک کارگر در نزدیکی حوزه رأی‌گیری در ملروز پارک در هیوستون آمریکا، این مرکز رأی گیری بسته شد. به گزارش ام اس ان بی سی، جسد این کارگر در یک سبد جمع آوری گیلاس پیدا شد و علت مرگ این کارگر هنوز مشخص نیست.

رأی دهندگان به یک مرکز اخذ رأی نزدیک همان منطقه هدایت می شوند. مرگ وی نگرانی در پی نداشت اما نوعی رویداد غیر معمول است که جرقه تئوری‌های توطئه را رقم می‌زند.

۱ سال پیش
دموکرات‌ها پیشتاز در ایالت‌های کالیفرنیا، اورگان و واشنگتن

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک پست، ایالت‌های کالیفرنیا، اورگان و واشنگتن به جمع ایالت‌هایی که دموکرات‌ها در آن به بیشترین آرا دست یافتند، پیوستند.

در کالیفرنیا الکس پادیلا با کسب بیش از ۶۳ درصد آرا، در اورگان، ران وایدن با بیش از ۵۵ درصد آرا و در واشنگتن پتی موری با بیش از ۵۷ درصد آرا نسبت به رقبای جمهوریخواه خود جلوتر هستند.

۱ سال پیش
سنا: جمهوریخواهان ۴۶، دموکرات‌ها ۴۷

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، تعداد کرسی‌هایی که دموکرات‌ها تا این لحظه توانسته اند در رقابت‌های سنای آمریکا کسب کنند، ۴۷ کرسی است و جمهوریخواهان ۴۶ کرسی را از آن خود کرده اند.

۱ سال پیش
مجلس نمایندگان: جمهوریخواهان ۱۹۰، دموکرات‌ها ۱۶۵

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، جمهوریخواهان تا این لحظه توانسته اند ۱۹۰ کرسی مجلس نمایندگان را از آن خود کنند. این در حالی است که شمار کرسی‌های دموکرات‌ها به ۱۶۵ کرسی رسیده است

. هنوز تکلیف ۸۰ کرسی مجلس مشخص نشده است. جمهوریخواهان نیاز به کسب ۲۱ کرسی برای به دست گرفتن کنترل مجلس نمایندگان دارند، در حالی که کرسی‌های مورد نیاز دموکرات‌ها برای کنترل مجلس ۴۰ کرسی است.

۱ سال پیش
نانسی پلوسی بار دیگر رای آورد

«نانسی پلوسی» بار دیگر از حوزه انتخابیه کالیفرنیا برای حضور در مجلس نمایندگان رای آورد.

۱ سال پیش
۲۱ درصد از سیاه پوستان تنسی از شرکت در انتخابات منع شده اند

به گزارش پایگاه اینترنتی ام. اس. ان. بی. سی، به رغم اینکه غالبا تصور می‌شود مشارکت رای دهندگان در انتخابات ناشی از اشتیاق فردی آنهاست، اما گزارش جدید نشان می‌دهد تعداد نامحدودی از شهروندان هستند که می‌خواهند رای دهند، اما نمی‌توانند.

تازه‌ترین تحقیق به نقل از سنتنسینگ پراژکت نشان می‌دهد ۲۱ درصد از شهروندان سیاه‌پوست در تنسی نمی‌توانند رای دهند. این ممنوعیت یا به دلیل ارتکاب جنایاتی است که سبب شده آن‌ها برای همیشه از رای دادن منع شوند و یا ناشی از آن است که اینگونه افراد هزینه‌ها یا جریمه‌های مربوط به آن محکومیت‌ها را پرداخت نکرده‌اند. این افراد مدعی هستند که نمی‌توانند هزینه‌های فرزندانشان را بپردازند.

اگرچه قوانین خود به اندازه کافی بد هستند، اما لئولا اسکات از ساکنان منطقه دیرسبرگ می‌گوید با وجود اینکه هزینه‌های دادگاه خود را پرداخت کرده، اما هنوز نمی‌تواند مقامات را متقاعد کند که وظیفه خود را انجام داده است.

به رغم تلاش‌هایی که اخیراً برای رفع مشکل در تنسی انجام شده تا حضور افراد را در پای صندوق‌های رای تسهیل کند، اما از آنجا که سیاست با موضوع نژاد پیش می‌رود این تصور که جمهوری خواهان براساس طرحی بتوانند از شمارسیاه‌پوستان بیشتری در رای‌گیری استقبال کنند سخت به نظر می‌رسد.

۱ سال پیش
بیش از ۶۵ درصد جمهوریخواهان خواهان ترامپ هستند

با پیشتازی جمهوریخواهان در آخرین شمارش آرای انتخابات میان دوره کنگره در آمریکا موسسه ایپسوس با انجام یک نظرسنجی اعلام کرده که بیش از ۶۵ درصد از جمهوری خواهان خواستار نامزدی دوباره دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۱ هستند.

رهبران حزب جمهوری خواهان و بسیاری از نظریه پردازان این حزب معتقدند که هنوز دونالد ترامپ گزینه مطلوب برای این حزب است و در صورت نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری می تواند پیروز میدان باشد.

۱ سال پیش
پیروزی نامزد آفریقایی تبار در ایالت مریلند برای اولین بار

طبق شمارشهای صورت گرفته دموکراتها در حال حاضر در ایالت کلیدی پنسیلوانیا پیشتاز هستند.

همچنین پیش بینی شده که حزب دموکرات بتواند در ماساچوست و مریلند هم از جمهوری خواهان پیشی بگیرد این در حالیست که جمهوری خواهان در ایالتهای فلوریدا و تگزاس پیشتاز هستند.

از مریلند جایی که ۳۱ درصد از جمعیت آن سیاه پوست هستند، وس مور دموکرات توانست نخستین نامزد آمریکایی آفریقایی تباری باشد که در این ایالت به پیروزی رسیده است.

۱ سال پیش
تازه ترین نتایج شمارش آرا در ایالت های آمریکا

نیویورک پست نوشت: تازه‌ترین نتایج شمارش آرا در ایالت‌های آمریکا نشان می‌دهد در انتخابات سنا جمهوریخواهان با کسب ۴۶ کرسی به ۴۴ کرسی دموکرات‌ها، جلوتر هستند.

در انتخابات مجلس نمایندگان هم این آمار به ترتیب ۱۶۲ کرسی برای جمهوریخواهان و ۱۰۳ کرسی برای دموکرات‌ها تا کنون ثبت شده است. در انتخابات فرمانداری‌ها هم جمهوریخواهان با ۲۲ ایالت نسبت به ۱۳ ایالت دموکرات ها، نتایج بهتری به دست آورده اند.

۱ سال پیش
مجلس نمایندگان: جمهوریخواهان ۱۳۷، دموکرات‌ها ۸۰

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، تاکنون جمهوریخواهان موفق شده اند ۱۳۷ کرسی مجلس نمایندگان را به دست آورند و سهم دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان تا الان به ۸۰ کرسی رسیده است. در انتخابات سنا نیز جمهوریخواهان و دموکرات‌ها هر دو تاکنون ۴۰ کرسی را از آن خود کرده اند.

۱ سال پیش
پیشتاری دموکرات‌ها در سنای آمریکا

به گزارش روزنامه نیویورک پست، براساس تازه‌ترین شمارش آرای انتخابات آمریکا، در رقابت سنا، دموکرات‌ها با کسب ۴۰ کرسی نسبت به ۳۹ کرسی از جمهوری خواهان جلوتر هستند. تا الان جمهوریخواهان موفق شدند ۱۲۴ کرسی مجلس نمایندگان را به دست آورند، اما سهم دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان تا به الان ۶۸ کرسی اعلام شده است.

۱ سال پیش
مجلس سنا: جمهوری خواهان ۳۹ در برابر ۳۸ دموکرات‌
در انتخابات مجلس سنا جمهوری خواهان ۳۹ در برابر ۳۸ از دموکرات‌ها تا این لحظه پیش هستند.
۱ سال پیش
مجلس نمایندگان: جمهوریخواهان ۱۰۵، دموکرات‌ها ۵۷

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، تا الان جمهوریخواهان موفق شدند ۱۰۵ کرسی مجلس نمایندگان را به دست آورند، اما سهم دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان تا به الان ۵۷ کرسی اعلام شده است.

۱ سال پیش
مجلس نمایندگان: جمهوری خواهان ۸۶، دموکرات‌ها ۳۷

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، تا الان جمهوریخواهان موفق شدند ۸۶ کرسی مجلس نمایندگان را به دست آورند، اما سهم دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان تا به الان ۳۸ کرسی اعلام شده است.

۱ سال پیش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
ترامپ را نابود می کنم ترامپ نابود است مرگ بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
فعلا که ترامپ دوباره داره افسار الاغ و فیل رو با هم به طرف دره میکشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
چه عجب یادی از ترامپ آمد بالا
تا موقع بیا دلار از ۵۰تومن رد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۲ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
این پیام از آلبانی بود تابلو نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
خدا این دمکرات و جمهوری خواهان رو لعنت شون کنه ۴۰ سال بلای ایران و ایرانی شده اند نمی دونم خدا چقدر صبر داره و این همه ظلم و خون ریزی رو جواب نمیده. مردم رو شرمنده اهل و عيال کرده اند و جلو دوربین ها پز میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
درود بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
این پیام از آلبانی بود تابلو نیست ؟
مرگ بر ترامپ قمار باز قاتل
Germany
امیر
۱۷:۳۹ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
ببین کار به کجا رسیده که برگشت ترامپ آرزوی خیلی هاست
ولی این استراتژیشو دوست داشتم
یک دوره حضور و بعد کنار رفتن تا مردم و دنیا ضعف حزب رقیبو ببینن و الان برگشت پرقدرت برای 2 دوره تضمین شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
زمستان سختی در راه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
خخ الان اروپا برای مقابله با کمبود گاز چند راکتور هسته ای و انرژی خورشیدی ایجاد کردند و الان خودکفا شدند دیگه شاید به گاز احتیاج نداشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۶:۰۲ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
ترامپ شیر دل♡♡♡
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
حیف که اسلام و مسلمین دست و پای ما رو بستن وگرنه یه چیزی بهت می گفتم که ...
لا اله الا الله
برو بچه تو کار بزرگترا فضولی نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
جناب 17:4
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر ترامپ قاتل قمار باز
Iran (Islamic Republic of)
Bm20
۱۳:۵۹ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
ای بدبخت اوکراین
ای بیچاره اوکراین
بیچاره زلنسکی. خوش به حال روسیه
پوتین : ای جانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
انشاءالله با پوتین جونت محشور شی خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
شما هم با ترامپ جان قاتل قمار بازت محشور بشی ان شالله الرحمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
زنده باد ولادیمیر پوتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
همیشه کنگره اکثریتشون جمهوری خواه بودن
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۱:۰۵ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
بسیار خنده دار است دموکراسی آمریکایی از قانون جنگل پیروی می کند معیار رای دهندگان سابقه و توانایی قتل جنایت علیه همنوعان خود است تا آنها را از بین ببرند و زمینه حیوانیت بیشتر خود را فراهم کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
خوب شد برجام دوباره امضاء نشد وگرنه با آمدن ترامپ تروریست آش همان بود و کاسه همان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
ترامپ ایز کامینگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
زنده باد ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر ترامپ قاتل قمار باز کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
آفرین به دولت اقای رییسی که برجام رو احیا نکرد
اگر برجام ۱ سال پیش احیا شده بود بخاطر پیروزی جمهوری خواهان نابود شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
خیلی تلاش کرد نشد زنده بادش چیه
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۰۹:۱۰ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
عجب انتخابات مزخرفی! فقط دو حزب ؟ بقیه مو؟
«آلبانی نشین ها رأی منفی بِدن.»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
نگران نباش بزرگوار،البانی نشینها درهر صورت منفی میدن،چون ازقبل تجربه های مکرر ناموس فروشی داشتند،لذا،وطن فروشی واسشون مثل،،دسر،،بعد از غذا میمونه.
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۱۷:۲۷ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
عزیزم ابن دوتا حزب حزب های معروفشن عملا قدرت دارن ولی امریکا یه عالمه حزب داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
خبرخوبی که ترامپ سگ پدر، گفت بزودی اعلام میکنه،پیشتازی جمهوری خواهان درکنگره وپیروزی منحوس انان درانتخابات کنگره هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر ترامپ قمار باز قاتل عوضی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
جمهوری خواهان آمریکا دشمن جمهوری اسلامی هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
دعوای زرگریه، نه دموکراتها و نه جمهوری خواهان هیچکدوم دنبال ساقط کردن جمهوری اسلامی نیستن، مطمئن باش، اونها فقط دشمن مردم ایران هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
هیچ غلطی نمیکنن،لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۰۸:۱۶ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
پس اینطور که به نظر می رسد حزب ترامپ وپمپو باز هم درحال رسیدن به قدرت هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر ترامپ قمار باز قاتل
مرگ بر منافقین آلبانی نشین
آخرین اخبار