نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شهردار اهواز با اجرای طرح هر هفته چند افتتاح نوعی پویایی و تحرک برای تکمیل پروژه‌ها و خدمت رسانی ایجاد کرده است.

حجت اله زارع زاده گفت: دستگاه‌های اجرایی حضور فعالی در نمایشگاه هفته دولت داشته اند، شهرداری اهواز نیز با برپایی غرفه دستاورد‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری خود را در معرض عموم قرار داده است.

او میگوید: جا دارد از مجموعه مدیریت شهری اهواز به خاطر تلاش برای جبران کاستی‌های شهراهواز با تعریف پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی که از سالیان گذشته به جای مانده، تلاش می‌کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر  اهواز گفت: شهردار اهواز با اجرایی کردن طرح هر هفته چند افتتاح به دنبال روحیه امید و نشاط در شهر و میان مردم است. علاوه بر آن باعث ایجاد پویایی میان مدیران شهرداری برای تکمیل پروژه‌های خود شده است، امیدوارم پروژه‌های نیمه تمام موجود در یک بازه زمانی مناسب به سرانجام برسند.

به گفته او طرح هر هفنه چند افتتاح، خدمت رسانی در محلات شهر را به شکل مناسبی به تحرک وا داشته ست و امیدوارم با سرعتی که پروژه‌های اجرایی به خود گرفته اند و با عزم جدی مدیریت شهری شاهد وضعیت بهتری برای آینده اهواز باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.