فرماندار بندر ماهشهر گفت: نظارت‌ها در ایام ماه محرم و صفر بر اصناف بویژه تأمین کنندگان اقلام مورد نیاز تشدید خواهد یافت.

بندری گفت: از اصناف و بازاریان شریف شهرستان میخواهیم همچون همکاری که در دهه ولایت با هیئات و شهروندان ولایتمدار داشتند، در ایام محرم و صفر نیز این عملکرد را در تأمین اقلام مورد نیاز با مراعات وضعیت اقتصادی موجود و گرانی‌های اخیر داشته باشند، ضمن اینکه نظارت‌ها در ایام ماه محرم و صفر بر اصناف بویژه تأمین کنندگان اقلام مورد نیاز تشدید خواهد یافت.

او می گوید: در بحث نانوایان و مسئله نان که بنده بصورت روزانه آن را رصد و پیگیری میکنم، باید عرض کنم نظارت‌ها و برخورد‌ها قطعاً میبایست افزایش یابد و قابل قبول نیست که تعدادی از نانوایان با کم کاری در پخت نان، ضمن مشکل آفرینی برای تأمین نان مورد نیاز شهروندان، حق و حقوق نانوایان متعهد و خدمت رسان به مردم را پایمال نمایند.

فرماندار بندر ماهشهر گفت: از متولیان امر میخواهم ضمن تشدید نظارت‌ها و برخورد با نانوایی‌های کم فروش و کم کار، از نانوایان متعهد که با پخت نان به موقع و اضافه بر سهمیه روزانه موجب رضایتمندی مردم شریف میشوند، حمایت کرده و تشویق شوند.

به گفته او در سال گذشته در خصوص خرید خرما، منسجم‌ترین و منظم‌ترین عملکرد را از ناحیه مدیریت شهری شاهد بودیم؛ اما اداره کل تعاونی روستایی در بحث تخلیه و توزیع بموقع خرمای خریداری شده نخل داران بومی، همکاری بسیار ضعیف و غیرقابل قبول داشته و بنده شدیداً از نحوه تخلیه و توزیع آن گلایه‌مند هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.