استاندار اردبیل گفت: مجوز راه‌اندازی پردیس علم‌وفناوری تخصصی کشاورزی و دام‌پروری مغان اخذ شده است.

سیدحامد عاملی گفت: با هماهنگی‌های پارک علم‌وفناوری استان اردبیل و کشت و صنعت و دام‌پروری مغان و تعامل و همکاری‌های مشترک، مجوز و موافقت اولیه تأسیس پردیس علم و فناوری تخصصی کشاورزی و دام‌پروری مغان از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین اخذ شده است.

استاندار اردبیل با اشاره به تلاش‌ها برای تأسیس پردیس علم‌وفناوری تخصصی کشاورزی و دام‌پروری مغان گفت: با هماهنگی‌های پارک علم‌وفناوری استان اردبیل و کشت و صنعت و دام‌پروری مغان و تعامل و همکاری‌های مشترک، مجوز و موافقت اولیه تأسیس پردیس علم و فناوری تخصصی کشاورزی و دام‌پروری مغان از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین اخذ شده است.

عاملی می‌گوید: تخصصی شدن کشاورزی و دام‌پروری در سطح استان اردبیل به‌خصوص در دشت زرخیر مغان دارای اهمیت بوده و راه‌اندازی پردیس علم‌وفناوری تخصصی کشاورزی و دام‌پروری مغان می‌تواند صنعت کشاورزی و دام‌پروری استان را به‌سمت دانش و فناوری نوین سوق دهد.

او گفت: کشت و صنعت و دام‌پروری مغان یک ظرفیت جهانی است که اگر نقش زیست‌بوم، فناوری و دانش‌بنیان بودن محصولات و صنایع تبدیلی آن تبیین شود، می‌تواند جایگاه خود را در صادرات محصولات تولیدی آن در حوزه کشور‌های قفقاز تثبیت کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.