با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک استان اصفهان، سجاد نکوئی به‌عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک استان اصفهان پس از نزدیک به ۲سال برگزار شد تا تکلیف این هیئت‌ورزشی بالاخره روشن و ژیمناستیک استان اصفهان وارد چرخه طبیعی ورزش شود.

در این جلسه که امروز از ساعت ۱۱ آغاز شد سرپرست فدراسیون ژیمناستیک به‌عنوان سرپرست و جواد محمدی سرپرست اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان به‌عنوان نایب‌رئیس مجمع حضور داشتند نمایندگان زیادی از جامعه هیئت‌های شهرستانی، باشگاه‌ها و ورزشکاران غایب بودند.

اما از مهم‌ترین غایبان این جلسه باید به مریم زیبنده‌پور و پریسا قبادی اشاره کرد؛ دو نفر از سه کاندیدای ریاست هیئت ژیمناستیک که از نکات عجیب و جالب‌توجه بود. سجاد نکوئی تنها نامزد ریاست هیئت بود که در مجمع انتخاباتی حاضر شد، اما کاملا بدون رقیب بود.

از ۳۰ اعضای حاضر در مجمع برای رای‌دهی حداقل تعداد ۲۶ رای برای کاندیدای مدنظر ثبت شد که ۷ رای آرای‌باطله و ۱۹ رای دیگر به تنها کاندیدای حاضر یعنی سجاد نکوئی اختصاص یافت.

در نهایت سجاد نکوئی به‌عنوان رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان انتخاب و منصوب شد؛ بنابراین هیئت ورزشی ژیمناستیک از بلاتکلیفی ممتد درآمد و سکان آن به نکوئی سپرده شد.

گفتنی است نایب‌رئیس و خزانه‌دار استعفا دادند و تنها رای‌گیری برای انتخاب خبره‌ورزشی، هیئت‌رئیسه آقا و هیئت‌رئیسه خانم که از طرف رئیس جدید هیئت پیشنهاد شدند انجام و در نهایت از ۱۴ رای موردنیاز، با موافقت ۲۰ نفر از اعضای مجمع، جواد کاظمی در سمت خبره‌ورزشی قرار گرفت، اما احسان خردمندنژاد برای هیئت‌رئیسه آقا ۷ رای و سهیلا فخریان هیئت‌رئیسه خانم ۱۰ رای دریافت کردند که باید رای‌گیری برای این دو سمت مجددا برگزار شود.

در طول چند ماه اخیر رضا مهدیان سرپرستی این هیئت را برعهده داشت تا طبق روال قانونی مجمع انتخاباتی این هیئت پس از سه‌ماه اداره سرپرستی برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار