معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاکنون ثبت‌نام قطعی حدود ۳۸.۱۳ درصد دانش‌آموز استان در سامانه سیدا ثبت شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نام‌نویسی قطعی به معنای ارائه مدارک کامل از سوی دانش‌آموز و ثبت در سامانه سیدا است که حدود ۳۸.۱۳ ثبت‌نام شدند.

سید احمدرضا بنی‌لوحی افزود: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از پرونده‌های دانش‌آموزان در مدارس موجود است که تا روز‌های آینده ثبت‌نام سایر دانش‌آموزان نیز به قطعیت خواهد رسید.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پیرامون آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم از ابتدای تیر سال جاری گفت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز فارغ‌التحصیل پایه ششم در استان اصفهان در پایه هفتم ثبت‌نام قطعی شدند.

او تاکید کرد: مدیران مدارس در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف و ثبت‌نام قطعی پرونده‌هایی که برای نام‌نویسی در مدارس متوسطه است، اقدام کنند.

بنی‌لوحی افزود: برای ثبت‌نام در پایه‌های هشتم و نهم نیازی به حضور اولیا در مدرسه نیست و دانش‌آموزان به‌صورت سیستمی و خودکار در پایه بالاتر ثبت‌نام می‌شوند.

او درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه‌های متوسطه دوره دوم نظری، فنی و حرفه‌ای در استان خاطرنشان کرد: با ارائه و در اختیار قرار گرفتن برگه هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به تازگی، هم اکنون محصلان در حال ثبت‌نام در رشته‌های مشخص شده هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.