رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جهاد تببین مساله بسیار مهمی است و بخاطر مشکلات اقتصادی نباید از آن غافل شویم.

حجت الاسلام قمی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: امروز به تعبیر رهبر انقلاب شاهد جنگ افکار عمومی هستیم و دشمن درصدد قبضه افکار عمومی است و باید با جهاد تبیین با مقابله با دشمن بپردازیم.

در طول ۱۰ سال گذشته بیش از ۴۰ بار رهبر انقلاب بر موضوع فرزندآوری و افزایش جمعیت تاکید داشتند و اهمیت این موضوع به قدری زیاد است که در مدت ۵ ماه اخیر ایشان بیش از ۱۵۰ مرتبه بر این موضوع تاکید کرده اند.

به گفته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛ در طول سال‌های گذشته در اداره کل تبلیغات اسلامی تلاش‌های بسیار زیادی شده است، اما در گام دوم انقلاب و در دوره‌ای که شاهد افزایش دشمنی‌ها و جنگ‌های فرهنگی هستیم باید تلاش‌های گسترده‌ای در زمینه‌های ترویج اسلامی و فرهنگی داشته باشیم.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان هم از فعالان فرهنگی استان خواست یار و یاور شان باشند تا کار‌های صورت گرفته در گذشته در اداره کل تبلیغات اسلامی را ادامه دهند و آن‌ها را تثبیت کنند.

حجت الاسلام پورآرین گفت: آنچه که در دوره خدمتی حجت الاسلام زهرایی و مدیران کل قبلی در جریان بوده است با قوت ادامه خواهیم داد و در این مسیر از رویکرد‌های نوین مدیریتی هم استفاده خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.