در مراسمی ،حجت الاسلام یوسف پورآرین به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین معرفی شد .

در مراسمی با قدردانی از زحمات حجت الاسلام زهرایی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت الاسلام یوسف پورآرین مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین منصوب شد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب الامر استان و مسئول حلقه‌های صالحین بسیج استان از جمله سوابق مدیریتی حجت الاسلام پورآرین است.

حجت الاسلام زهرایی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان در این مراسم گفت: همیشه و در تمامی لحظات حضورم در اداره کل تبلیغات اسلامی استان تلاش کردم خادم نهضت تبلیغ استان باشم و بر اساس باور‌ها و اعتقاداتم طرح‌هایی در استان صورت گرفت.

به حرکت‌های جمعی و نقش اساسی و جریان ساز مردم و برجسته سازی فعالیت‌های مردمی به نام خودشان باور عمیق داشتم و سعی کردم از ظرفیت جوان‌ها در پیشبرد اهداف و ایجاد تحول استفاده کنم.

برای اینکه تحولی صورت بگیرد باید با تدابیر مهم فرهنگی و تبلیغاتی به سمت اهداف بزرگ قدم برداریم.

به گفته مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان؛ بنای ما بر این بود که همه برنامه‌های ما مردمی، غیر تصدی گرایانه و جریان ساز باشد و بر همین اساس طرح‌هایی همچون امام محله، بانوان تمدن ساز، اجرای طرح شهید سلیمانی و... در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین صورت گرفت.

حجت الاسلام زهرایی گفت: تغییر رویکرد در اداره کل تبلیغات اسلامی استان سرآغاز اجرای طرح‌های مهم فرهنگی در این اداره کل است و با رویکرد‌ها و تلاش‌های جدید امیدواریم شاهد تحولات اساسی در استان قزوین باشیم.

استان قزوین نیازمند وحدت در دوران دولت انقلابی است و باید به تیم مدیریتی جدید استان به ویژه در دوران اصلاحات اقتصادی کمک کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار