معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت ۱۵ درصدی مسکن‌های حمایتی تاکنون و افتتاح اولین گروه از این مسکن‌ها در نیمه اول سال خبر داد.

آقای محمود محمود زاده گفت: اطلاعات پیشرفت تعدادی از پروژه‌ها هنوز در سامانه‌ها ثبت نشده و گزارش پیشرفت ۱۵ درصدی مربوط به دیوان محاسبات بوده است.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نیمه اول سال جدید  اولین مرحله از پروژه‌های مسکن حمایتی به بهره برداری می‌رسد و اولین گروه‌های مشارکت کننده واحد‌های خود را تحویل خواهند گرفت.

پروژه طرح نهضت ملی مسکن و همچنین مسکن ملی از مهم‌ترین پروژه‌های مسکن حمایتی دولت است که پیشرفت فیزیکی مسکن ملی  در شهر‌های مختلف به بیش از ۳۰ درصد رسیده و اراضی ۴ میلیون واحد مسکونی نهضت ملی مسکن هم تامین شده است.

تاکنون اراضی بیش از ۲ میلیون واحد مسکونی تامین شده همچنین بیش از ۴ میلیون نفر در این طرح ثبت نام کرده اند و به گفته وزیر راه وشهرسازی کلنگ اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بسیاری از شهر‌ها از جمله همدان، کرمان، کرمانشاه و قم زده شده است.

برچسب ها: بازار مسکن ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
با این اقساط و آورده تو این طرح و این موضوع که وزیر و معاون ایشان تا پایان ساخت هم قیمت تمام شده برای مردم اعلام نمی‌ توانند بکنند اگر این وزیر مسکن و مخصوصا این معاونش این طرح را زمین نزدند معجزه است . مخصوصا معاونش که بیشتر بهش میاد بجای حل مشکلات این طرح مسکن دولت بیشتر بفکر صاحبخانه ها هست با طرح کردن اجاره داری حرفه ای و بدنبال قانون بودن برا ی اجاره داری حرفه ای .با این دید چه دید بلند مدت چه کوتاه مدت و با اینجور زمینه فکری مطمعنا خانه دار کردن مردم اولویتش نیست و نخواهدهم بود . خواهشاً باشگاه خبرنگاران پیگیر باشید حداقل بفکر اعلام اقساط و آورده و اعلام قیمت نهایی ساخت باشند مگر میشود طرحی به این بزرگی خواسته باشید اجرا کنید بدون حل موضوعات واضحی مثل اینها چرا رسانه ای نمیشود و چرا فرافکنی میکنند از این موضوعات باید به چالش کشیده شوند تا نهایت نتوانند با ابراز تأسف شانه خالی نکنند و درد و غم مستاجر و مشکلات اقتصادی کشور را انباشته تر کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
برای حملات اقتصادی اپراتور همراه اول به مردم اونم در نخستین روز سال نو هم خبر بذارین. گوشی من دست پسرم بوده و بسته اینترنتی تموم شده. برای هر دقیقه 10 هزار تومان هزینه اینترنت برام اومده. برای 27 دقیقه 270000 هزار تومان پیامک اومده باید پرداخت کنم. آیا این دزدی نیست؟ چرا باید هر بار حواسمان باشه بسته بخریم؟ چرا هزینه اینترنت مانند اب و برق روال مشخص نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
یعنی مسخره بازی تمام عیار سابقه سکونت میخوان بعد هیچی قبول ندارن انگار ما تو ایران زندگی نمی‌کنیم از لندن اومدیم درخواست دادیم بالاخره اونی که خونه نداره یه خونه میخواد پس این مسخره بازی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
طرح خودمالکی نهضت مسکن را تسریع و مقدار تسهیلات را افزایش دهید
مدت زمان صدور پروانه ساخت را تسریع کنید و ساخت و ساز خودش باعث اشتغال زایی خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسی
۰۷:۱۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
پس بقیه شهرها چی ؟؟!!
آخرین اخبار