رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بازار سرمایه کشور اکنون نسبت به بازار ١٠ سال گذشته در خیلی از شاخص‌ها رشد کرده، اما همچنان از بحث تامین مالی اقتصاد فاصله دارد.

سید شمش الدین حسینی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی بورس، بانک و بیمه گفت: بانک مرکزی فاصله زیادی با دیگر بازارهای مالی از جمله بازار سرمایه دارد و این فاصله خود مانع از توسعه بازار مالی می‌شود و یکی از موضوعاتی از وزیر آینده اقتصاد خواهم داشت همین موضوع است که چه برنامه‌ای برای توسعه صنعت مالی کشور دارد؟

او افزود: وزیر آینده نباید به این برنامه کنترل تورم بسنده کند و باید دید تا چه در این زمینه‌ها آگاهی دارد و در این مدت آنچه که باید به این حوزه پرداخته نشده‌است.

حسینی می‌گوید: بازار سرمایه کشور اکنون نسبت به بازار ١٠ سال گذشته در خیلی از شاخص‌ها رشد کرده اما این بازار همچنان از بحث تامین مالی اقتصاد فاصله دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هنوز مجلس به صورت کامل شروع به کار نکرده و دولت مستقر نشده و در عین حال برنامه هفتم ابلاغ شده و فصل اول آن درباره رشد اقتصادی و اولین سرفصل آن بهره‌وری و بعد از آن بهبود محیط کسب و کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار