بازداشت شدگان طرح امنیت اجتماعی تاصدور رای در زندان هستند

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که در طرح ارتقای امنیت اجتماعی دستگیر شدند تا صدور رای نهایی در زندان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - علی ملک حسینی با بیان اینکه کسانی که در طرح ارتقای امنیت اجتماعی دستگیر شدند تا صدور رای نهایی در زندان هستند، گفت: افرادی که مخل امنیت مردم بوده اند، ایام عید نیز در بازداشت خواهند بود.
 
او با بیان اینکه در جرایم خشن نهایت سخت‌گیری قانونی مطابق دستورالعمل‌ها با مجرمان انجام می‌شود، گفت: مردم به اندازه کافی دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند و ما اجازه نخواهیم داد مسائل امنیتی نیز به این مشکلات اضافه شود.

ملک‌حسینی گفت: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود و شب‌نشینی‌های آن‌ها باشند، کسانی که توجهی به امنیت مردم نداشته و هنجار‌ها را رعایت نکنند دستگیر و نه تنها عید را در زندان به سر می‌برند بلکه زمان بیشتری در حبس خواهند بود.
 
دادستان یاسوج گفت: با فعال‌تر شدن گشت‌های شبانه‌روزی، کلانتری‌ها چندین سارق حرفه‌ای که شبانه اقدام به سرقت از ساختمان‌های نیمه‌تمام می‌کردند را دستگیر و هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند و مرخصی برای آن‌ها ممنوع شده است.
 
او گفت: دستگاه قضایی نگاه ویژه‌ای به حاشیه شهر‌ها دارد و متأسفانه شاهد رشد حاشیه‌نشینی در شهر یاسوج و نبود زیرساخت‌های فرهنگی، فضای سبز و اشتغال هستیم.

ملک حسینی گفت: در فضای مجازی صحنه‌های نامناسبی بازپخش شد و مردم احساس نا امنی کردند که به همین منظور در همه دادسرا‌های سطح استان سه شعبه ویژه برای رسیدگی سریع‌تر و صدور رأی مشخص و با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تعداد بازداشتی‌ها افزایش پیدا کرد.
 
دادستان یاسوج گفت: از هنرمندان و بازیگران حوزه هنری  کهگیلویه و بویراحمد که به اجرای تله تئاتر با موضوع نفی خشونت پرداختند، تشکر می‌کنم و بعد از دو ماه که پیوسته فضای مجازی را رصد می‌کنیم، این فرهنگ‌سازی تأثیرگذار بوده است.

او گفت: هنوز برای اصلاح رسم و رسوم‌غلط که ریشه بسیاری از ناهنجاری‌ها هستند راه زیادی پیش رو داریم و هنوز در آگهی‌های ترحیم می‌بینیم که استفاده از تفنگ و فشنگ و این قبیل موارد افتخار است در حالی که این گونه نیست.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.