فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با مشارکت ۶۰ نیروی پلیس و ۱۰ گروه عملیاتی در بهمئی اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سرهنگ فرزین جمشیدی گفت: مرحله پنجم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در همه مناطق شهرستان از جمله پارک‌ها، معابر ورودی و خروجی شهر لیکک اجرا شد.

او گفت: ۶۰ نیروی پلیس در قالب ۱۰ تیم عملیاتی در سطح شهرستان طی بررسی‌های اطلاعاتی و میدانی با اقدامات غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیری ۵ سارق در این طرح شدند.

جمشیدی گفت: در این طرح با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم شامل سلاح‌های مجاز و غیر مجاز و رانندگانی که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: ماموران در این طرح تعدادی سلاح سرد کشف، مقادیری اموال سرقتی کشف و ضبط و همچنین ۲ دستگاه خودرو متخلف توقیف و بیش از ۳۰ خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شد.

او گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم اجازه قدرت نمایی به هیچ فردی را نخواهیم داد و تا هر زمان که نیاز باشد این طرح را ادامه خواهیم داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی هم با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضاء ونیرو‌های امنیتی است گفت: افرادی که با حمل سلاح سرد و گرم امنیت مردم را به هم بزنند و در جامعه ایجاد ناامنی کنند با برخود قاطعانه دستگاه قضا مواجه می‌شوند.

عبدالله حبیبی منش هدف از اجرای این طرح را پیشگیری از ایجاد ناامنی در نقاط جرم خیز شهرستان و ارتقای امنیت در این مناطق دانست و گفت:  به زودی مرحله ششم  طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دیگر مناطق جرم خیز شهرستان بهمئی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.