نماینده روسیه در مذاکرات وین از دیدارهای جداگانه با رئیس تیم مذاکره‌کننده کشورمان و نماینده آمریکا در امور ایران خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در مذاکرات برجامی در پیامی توییتری اعلام کرد با «علی باقری» رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران در این مذاکرات دیدار داشته است.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در توییت خود نوشت: «بلافاصله پس از شروع دوباره مذاکرات وین درباره برجام، با آقای باقری کنی، رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران دیدار کردم.»

دیدار میخائیل اولیانوف با علی باقری در حاشیه مذاکرات وین

نماینده روسیه در مذاکرات وین بعد از گذشت ساعتی در توییتر خود نوشت که با «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران نیز دیدار کرده است.

میخائیل اولیانوف در این توییت نیز نوشت: «با آقای رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دیدار کردم. ما چشم‌انداز مذاکرات وین درباره برجام را بررسی کردیم.»

دیدار میخائیل اولیانوف با رابرت مالی در حاشیه مذاکرات وین

دور هشتم مذاکرات احیای برجام در وین اتریش بعد از وقفه‌ای چندروزه دیروز (سه‌شنبه) با حضور نمایندگان آمریکا و ۱+۴ دوباره از سرگرفته شد. ایران در جریان این دور از گفت‌وگو‌ها بر موضوع خودش مبنی بر لغو تحریم‌ها تأکید کرد و اعلام کرده است که توافق جدیدی را نمی‌پذیرد یا تعهدی بیش از آنچه در قالب اصلی برجام آمده است، نخواهد پذیرفت.

قابل ذکر است که مقامات غربی بار‌ها اعلام کرده‌اند که مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای ایران وارد مراحل نهایی خود شده و دور هشتم مذاکرات دور نهایی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار