مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: سامانه جستجوی شغل در همدان راه اندازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-احمد توصیفیان گفت: این سامانه بر بستر فضای مجازی، فرصتی است تا رضایت مندی استفاده کنندگان از خدمات کاریابی افزایش یافته و موجبات کاهش هزینه‌های جستجوی شغلی و بهبود عملکرد دفاتر کاریابی  را ایجاد کند.

او گفت:به منظور تسریع درخدمت رسانی به کارجویان و کارفرمایان و با هدف دستیابی کارفرمایان به نیروی کار ماهر و مناسب با فرصت‌های شغلی، و همچنین امکان رصد فرصت‌های شغلی مناسب برای کارجویان در سراسر کشور سامانه جستجوی شغل به نشانی اینترنتی https://shoghl.mcls.gov.ir/portal در استان همدان آماده ارائه خدمات است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: جویندگان کار می‌توانند با ورود به این سامانه درخواست شغلی خود را ثبت و فهرست فرصت‌های شغلی را بررسی نمایند و همچنین کارفرمایان نیز از طریق همین سامانه می‌توانند با ثبت فرصت شغلی مورد نیاز خود به صورت شخصی و یا از طریق کاریابی‌های موجود در سامانه در کوتاه‌ترین زمان نیروی کار مورد نیاز خود را تامین کنند.

احمد توصیفیان گفت: سامانه جستجوی شغل در این روزهای همه گیری ویروس کرونا می‌تواند تعداد مراجعات کارجویان را به کاریابی‌ها کاهش دهد و زمینه مناسبی برای کارفرمایان در انتخاب مناسب کارجو برای فرصت‌های شغلی مورد نیاز خود فراهم آورد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.