برنامه‌های درسی دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر تهران در روز سه شنبه ۲۱ دی غیر حضوری خواهند بود.

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش تهران، بر اساس مصوبه جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران و افزایش شاخص آلودگی هوا، فعالیت‌های حضوری دانش آموزان ابتدایی شهر تهران فردا (سه شنبه، ۲۱ دی) تعطیل اعلام شد. بر این اساس آموزش‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند.

تعطیلی فعالیت حضوری دانش آموزان به منزله تعطیلی فعالیت‌های غیر حضوری نیست. کلاس‌های درسی، غیر حضوری برقرار و کادر مدارس هم برای مدیریت فعالیت‌های آموزشی در این روز در مدرسه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۱ دی ۱۴۰۰
چرا در مورد تعطیلی فردا و غیر حضوری بودن مدارس اعلام نمی کنن فردا حضوری است یا غیر حضوری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۱ دی ۱۴۰۰
٤ شنبه ٢٢ ام هم غير حضوري هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۱ دی ۱۴۰۰
نگه مدارس حضوری درس میدن تا چه اندازه دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۰ دی ۱۴۰۰
چرا متوسطه اول دوم تعطیل نیستن :/
Iran (Islamic Republic of)
ناصری
۲۱:۰۴ ۲۰ دی ۱۴۰۰
باتوجه به شیوع کرونا امیکرون بازگشایی دبیرستان ها را بعد امتحانات حضوری به مدت ۲ هفته تعطیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۰ دی ۱۴۰۰
سلام.از سازمان بازرسی کل کشور،شورای نگهبان،دولت،مجلس،رهبر معظم انقلاب می‌خواهیم دستور واردات خودروی معمولی باکیفیت و بدون تعرفه گمرکی را صادر بفرمایند و فروش آن به مردم بدون خودرو،تا انحصار،احتکار و گرانی دههابرابری خودرو شکسته شود،مردم بعد برجام که خودرو ده برابر گران شد توان خرید ندارند و از طرفی خودروهای داخلی هزاران برابر ویروس کرونا در شش ماه گذشته کشته و تلفات داده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۰ دی ۱۴۰۰
مسخره بازی.ابتدایی غیرحضوری امتحانانهایی حضوری.برف میادتعطیل میشه الودگی میشه تعطیل میشه.مدارسوتوزمانی که موج ضعیفه بازنمیکنن بعداینکه گذاشتن مرگ ومیربرسه به بالای100بازمیکنن.چیکارمیکنیدخداوکیلی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۰ دی ۱۴۰۰
چرا واقعا با تکنولوژی که هست فکر اساسی برا الودگی هوا نمیکنید مدام با مداس تعطیل یا طرح زوج و فرد طرحهایی که حاشیه هستند ماشبنها را برقی کنید واردات خودروهای برقی را زیاد کنید سوختهای پاک جایگزین کنید کاری که راحت میشه حل شود از انژی خورشیدی در همه جوانب استفاده کنید از انرزی هسته ای کامیونهایی با الودگی زیاد را از رده خارج کنید همه خودروها را موظف کنید فیلتر نصب کنند کارخانه ها را مظف کنید فیلتر نصب کنند همین الودگی سالانه هزاران نفر را به کام مرگ میبره هزینهایی زیادی بر اقتصاد و محیط زیست وارد مبکنه الان یکی از دلایل خشکسالیها الادگی شدیر هوا هست نمیزاره بارندگی و ایجاد ابر بشه تغیرات اقلیمی شدیدی در حال رخ دادن هست گازییل را در حد یورو ۶ ارایه بدید همه دست دولت و مسولان هست اگه میگند نمیشه دروغ میگند نمیخواند انجام بشه این همه طرح و پروژه