انتقام از قاتلین فرماندهان مقاومت، مطالبه اصلی میلیون‌ها عراقی‌

صدهاهزار عراقی در تظاهراتی در سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت بر خروج بی‌قید‌وشرط نظامیان آمریکایی همزمان با پایان ضرب‌الاجل پارلمان تأکید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با آغاز سال نوی میلادی مهلت پارلمان عراق به نظامیان آمریکایی حاضر در عراق هم به پایان رسید. بر اساس این مصوبه، همه نظامیان آمریکایی باید تا آخرین روز سال ۲۰۲۱ میلادی خاک عراق را ترک کرده باشند.

هرچند که آمریکا شماری از نظامیان خود را طی ماه‌های اخیر از خاک عراق خارج کرده است، اما مردم این کشور در تظاهرات امروز خود که به پاسخ میلیونی لقب گرفت، تأکید کردند که حتی به حضور مستشاری و آموزشی آمریکا در کشورشان رضایت نمی‌دهند.

در تجمع اعتراض‌آمیز امروز مردم عراق در خیابان‌های بغداد، تصاویر حاج قاسم و ابومهدی المهندس در گوشه و کنار و در دستان مردم دیده می‌شد. در دقایقی از اعتراضات، شعار «انتقام» از قاتلین حاج قاسم در میان حاضرین طنین‌انداز شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۱۶ ۱۳ دی ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء والصدیقین :
ای سردار دلها ای صدیق شهید ای فرمانده محور مقاومت اسلامی در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص به جسمهای سوخته اربا اربایتان و دست قطع شده تان همچون سردار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس ع قسم که انتقام بسیار بسیار بسیار سخت خار ذلیل نابود کننده ایی در انتظار آمریکایها و انگلیسیها و صهیونیستها و سعودیهای تروریست است که برای ترور شما خوبان با هم همدست شداند و نقشه مشترک کشیدند در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و سر تا سر جهان و تا اخراج و نابودیشان در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و پاکسازیشان از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص امت بپاخواسته واحده رسول الله ص امت یکپارچه حزب الله در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص از پا نخواهند نشست و نماز شکرانه پیروزی و فتح بزرگ را در مسجد قدس شریف آزاد شده توسط رزمندگان سپاه قدست که متشکل از همه رزمندگان دلاور مردان مرد محور مقاومت اسلامی هستند خوانده خواهد شد تا دشمنان ایران اسلامی و دشمنان محور مقاومت اسلامی در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص بدانند منظور از انتقام سخت بزرگ چیست و چگونه خواهد بود . برای شادی ارواح مطهر و ملکوتی و بلندمرتبه جمیع صدیقین شهدا بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۱ دی ۱۴۰۰
انتقام درخواست من نیز هست.
آخرین اخبار