در حضور میلیونی سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی مطرح شد؛

خون بهای شهید سلیمانی، خروج کامل نظامیان آمریکا از عراق است+ فیلم

مقامات محور مقاومت عراق در مراسم سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی به آمریکایی‌ها درباره خون بهای جنایت خود هشدار دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، هادی العامری، رئیس جنبش الفتح عراق، امروز (شنبه) در سخنرانی خود در تجمع گسترده در بغداد در آستانه دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم مجاهد او ابومهدی المهندس، نائب رئیس الحشد الشعبی، به جنایتکاران آمریکایی هشدار داد که بهای خون این دو شهید را خواهند پرداخت.

العامری در سخنرانی خود خطاب به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هشدار داد: «بهای این خون خروج نیرو‌های اشغالگر از عراق خواهد بود و ما تنها خروج کامل آن‌ها از کشور را می‌پذیریم و از این هدف خود کوتاه نمی‌آییم.»

او در ادامه با تاکید بر ادامه راه این دو شهید، افزود: «شهید سلیمانی و المهندس برای آزادسازی عراق از دست داعش تمام تلاش خود را کردند. مصمم به ادامه راه آن‌ها هستیم و به خون دو شهید پاک وفادار خواهیم ماند. جمعیت ما قوی، عزیز و پیروز باقی خواهند ماند و ما صرف نظر از فداکاری ها، هرگز با قاتلان سازش نخواهیم کرد. ما در مسیر عزت سازش و نرمش نمی‌کنیم.»


بیشتر بخوانید:
تجمع میلیونی مردم عراق در بغداد در سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی + تصاویر


الفیاض: همه نیرو‌های خارجی از جمله آمریکایی از عراق خارج شوند

فالح الفیاض، رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق در این تجمع بر لزوم خروج همه نیروهای خارجی به خصوص آمریکایی ها از عراق تأکید کرد و گفت که دولت عراق وظیفه دارد که عقب نشینی نیروهای خارجی را به اجرا در آورد.

الفیاض گفت: «امروز روز وفاداری به شهدایمان،فرماندهان مقاومت، حاج قاسم سلیمانی؛ مهمان ترور شده ما و شهید ابو مهدی المهندس است که فرمانده ای دوست داشتنی بود . آنان در جنایت پلید در فرودگاه بغداد کشته شدند. این جنایت در حق حاکمیت عراق و ملت این کشور و در حق بسیج مردمی بود. ما با فرماندهان پیروزی پیمان می بندیم که در این مسیر حرکت کنیم و در دفاع از مقدسات پرچم مبارزه را به دوش بکشیم.»

او در ادامه به اشاره به اهمیت مراجع تقلید، افزود: «در اینجا باید از روی حق شناسی و با کمال افتخار از وجدان بیدار امت و مرجعیت عالی دینی که حامی این کشور در سختی هاست یاد کنیم. ما به مرجعیت کاملا افتخار می کنیم و به آن متعهد هستیم به خصوص به حضرت آیت  الله العظمی سیستانی که جرقه های جهاد و مبارزه برای آزادسازی این کشور را زد. ملت عراق که بسیج مردمی برآمده از همین ملت است، ملت ریشه داری است که به کرامت و حاکمیتش افتخار می کند و در این مسیر جانفشانهای زیادی کرده و شهدای زیادی تقدیم کرده است»

الفیاض همچنین به خروج نیروهای آمریکایی از عراق تاکید کرد و گفت: «عقب نشینی نیروهای آمریکایی و خارجی از عراق یک موضع منفعلانه و احساسی نیست بلکه تضمینی است تا عراق هم عزیز و هم مقتدر. نیروهای بسیج مردمی باید متحد باشند و به سمت تحقق اصول بزرگ پیش بروند که برای آن شهیدان مان, جان داده اند. همه نیروهای خارجی و آمریکایی همچنانکه درباره آن توافق شده است عقب نشینی کنند. ما از اینجا از دولت عراق می خواهیم به وظیفه اش در اجرای عقب نشینی عمل کند و عراق را از نیروهای خارجی خالی کند. این قضیه برای ساختن آینده و انسجام بین ملت عراق  مهم است زیرا هرگونه مداخله خارجی و حضور خارجی در عراق برای همزیستی مفید نخواهد.»

قیس الخزعلی: نام شهیدان سلیمانی و المهندس جاودانه باقی خواهد ماند

قیس الخزعلی، دبیر کل جنبش عصائب أهل الحق عراق، همچنین در سخنرانی خود در این تجمع خطاب به شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: «همان طوری که عراقی‌ها را دوست داشتی عراقی‌های شریف نیز شما را دوست دارند.»

او در ادامه از ایران اسلامی و شهر کرمان و حاج قاسم تشکر و تقدیر کرد و  با اشاره به این که نام شهید ابو مهدی المهندس جاودانه خواهد ماند گفت: «شهیدان سلیمانی و المهندس مقاومت را پایه گذاری کردند و به یاری و برکت آن‌ها بر داعش پیروز شدیم. خون فرماندهان شهید موجب شد تا در برابر هزینه‌های کشورهای خلیجی(فارس) مقاومت کند و مقابل آمریکایی‌ها سر خم نمی‌کند.»

وی همچنین الحشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) را برکت شهیدان سلیمانی و المهندس دانست و افزود: ما امت مردان مردان هستیم نه مردان مرد نما.

قیس الخزعلی

الخزعلی در ادامه خطاب به آمریکایی‌ها گفت: «اشغالگران آمریکایی شما باید به طور جدی این را بپذیرید که مردم عراق نمی‌توانند اشغالگری را بپذیرند. درس‌هایی که قهرمانان مقاومت در عراق به شما میدهند، پیامی برای اخراج شما از عراق است.  آمریکایی‌ها باید پیغام‌های مقاومت را متوجه می‌شد ولی گویا تا کنون این پیغام‌ها را نفهمیده است.اگر به دروس دیگری نیاز دارید، فرزندان مقاومت برای آن آماده هستند.»

خالد الملا، رییس جمعیت علمای مسلمین عراق در همایش «پاسخ میلیونی» به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در بغداد گفت: شهیدان سلیمانی و المهندس از خاک و ناموس دفاع کردند و عراقی‌ها با فتوای مرجعیت و خون شهدا بر داعش پیروز شدند. اتفاقی که دشمنان را خشمگین کرد حضور فرماندهان در خط مقدم جنگ با داعش بود. جای شهیدان سلیمانی و المهندس توسط فرماندهان الحشدالشعبی خالی نخواهد ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۲ دی ۱۴۰۰
فعلا ایران باید بشینه به حال خودش گریه کنه که گرانی داره کمر ملت رو میشکنه.از عراق و فلسطین و یمن و سوریه و ... چی بهت میرسه که چسبیدی بهشون.حداقل با چهار تا کشور درست و حسابی رفاقت کن
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۵۸ ۱۲ دی ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
خون بهای سردار دلها سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس محور مقاومت اسلامی در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و جمعی از یاران ایشان فقط به فقط حذف و اخراج کامل همه ارتشیان آمریکایهای تروریست و ناتو و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و آزادی قدس شریف و برداشتن همه تحریمهای ظالمانه از روی کشور ایران اسلامیست . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
سربازحاج قاسم
۰۶:۲۸ ۱۲ دی ۱۴۰۰
خون بهای سردار عزیز ویارانش، نابودی آمریکا و اسرائیل جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۵ ۱۲ دی ۱۴۰۰
امریکا از افغانستان رفت وحشی ها حاکم شدن یعنی اینجوری خپبه
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۱ دی ۱۴۰۰
شما اگه توانشو داشتید بعد ۲۰سال از رفتن صدام اوضاع فلاکت بار کشورتون رو جمع می‌کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۲ دی ۱۴۰۰
احسنت دمت گرم سالار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۱ دی ۱۴۰۰
مث اینک یادتون رفته عراقیها چ بلایی سرمون اوردن ایهمه شهید دادیم چطو میگین عراق برادر وهمسایه ماس ب ولا هر کشوری بود عمرا باهاش در ارتباط بود ایهمه شهید اخرشم نتونستن از سردار عزیزمون محافظت کنن
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۲۲:۳۱ ۱۱ دی ۱۴۰۰
عراق چه ربطی به ما داره!یه کم رفتار سیاست مدارها شون رو در دوسال گذشته چک کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۲ دی ۱۴۰۰
عزیزان
بیدار باشیم
حواسمان به ، کوفیان (مثال و مصداق ، آن خیانت تاریخی.. ) ، در عراق عزیز با مردمان عزیزش ، باشد .

همانها ( خائنان )،
اکنون ، سیاست مداران این کشور شده اند و مانند آمریکایی ها... ،
همه بردگان صهیونیسم شده اند..
و آماده خدمات به صهیونیستها...و....


تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۱ دی ۱۴۰۰
خیلی وقته این حرفا زده میشن ولی کووو. نه انتقامی نه ضربه ای همش حرف .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۱ دی ۱۴۰۰
بقول خودتون شهدابخاطرحق جان خودشون رودادن اگه اینجوره بهشون خیانت نکنیدنمیخادالکی تمجیدکنیداونااجرشون باخداست بجای این حرفهابه مردم ظلم نکنیدتاروحشان شادبشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۱ دی ۱۴۰۰
عراقیها هم خوب سردارو ساپورت نکردن بهترین وشجاعترین شخص گشور تو خاک عراق کشتن ما ک نمیبخشیمشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۱ دی ۱۴۰۰
نه بابا..؟؟؟
بیرون رفتن از عراق و... ، و جمع کردن لنگ شان از تمام دنیا... که وظیفشان است...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



این چیه نوشتی باشگاه خبرنگاران عزیز...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صبح شما بخیر...!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۳۹ ۱۱ دی ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
خون بهای شهید سلیمانی، خروج کامل نظامیان آمریکا از عراق است !!!!! نخیر عزیزان دل برادر اینی که شما گفتید این خون بهای محافظان شخصیتی و رانندهای خودروهای صدیق شهیدان ابو مهدی المهندس و سردار سلیمانی است خون بهای سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار ابو مهدی المهندس اخراج تمامی نیروهای آمریکایی صهیونیستی و ناتو از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و فتح کامل فلسطین اشغالی و آزاد سازی قدس شریف و آزاد سازی مکه مکرمه و مدینه منوره از دست سفاکان خائنین جنایتکاران فاسدین فاسقین سعودیهای رو به سقوطی صهیونیستی آمریکایی و نابودی همه تروریسهای جیره خورانشون در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص است و مجازات کیفری اشد مجازات برای آمرین و عاملین تروریستشان در هر کجای جهان که هستند و برداشتن همه تحریمهای ظالمانه ستمگرانه تحمیلیشان از روی ملت و مملکت ایران اسلامی است اینها خونبهای آن بزرگواران فرمانهای محور مقاومت اسلامی سپاه قدس است . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر عادلانه خردمندانه خداپسندانه
Iran (Islamic Republic of)
عمو
۲۰:۳۵ ۱۱ دی ۱۴۰۰
خون بهای شهید سلیمانی تیکه تیکه شدن کشور امریکاست
Iran (Islamic Republic of)
امیر ربانی بجنورد
۱۹:۲۴ ۱۱ دی ۱۴۰۰
یک تنه برغرب وحشی تاخت آن مرد خدا جمع شد اسباب یانکی های جانی مرحبا.... سلام خدا بر تو ای سردار دلها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۱ دی ۱۴۰۰
علاوه بر خروج امریکا از منطقه، حتما حتما یک گلوله خرج کله ترامپ بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۱ دی ۱۴۰۰
خون بهای سردار فقط نابودی رژیم صهیونیست و آمریکا است نه فقط خروج آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۱ دی ۱۴۰۰
خونبهای. سرداران ما. رفتن نیروهای امریکائی. به فاصله ۲۰۰۰کیلومتری ازاطراف ایران است ..اول تکلیفتان را با عراق روشن کنید .،،بعد. نوکران شما به گو ر ستان. شما خواهند پیوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۱ دی ۱۴۰۰
سلام. مرگ بر آمریکا و اسرائیل غاصب و ادمهایشان در داخل.گرانی دههابرابری خودرو،احتکار با تکنولوژی مربوط به سی سال پیش در دولت تدبیروامید که کمی ادامه یافت،ظلم در حق مردم ایران است،واردات خودروهای استاندارد،معمولی خارجی بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم را باز کنید تا انحصار و دلالی شکسته شود و قیمت‌ها کاهش شدید یابد تا جان و مال مردم در امان باشد.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۳۰ ۱۱ دی ۱۴۰۰
خون بهای شهید سلیمانی نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و همدستانش هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۲ دی ۱۴۰۰
اونایی که منفی دادید بفهمید اگه حاج قاسم و یارانش نبود شما ها پیش داعشیا نوکری میکردید بدبختها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۱ دی ۱۴۰۰
خون بهای شهید سلیمانی، خروج کامل نظامیان آمریکا از عراق است!!!
ولی عراق و مسوولانش دنبال همچین چیزی نیستن اونا فقط دنبال راهکار یا پول برای بهتر شدن اوضاع مملکتشون هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۱ دی ۱۴۰۰
سلام.گرانی دههابرابری خودرو،احتکار با تکنولوژی مربوط به سی سال پیش در دولت تدبیروامید که کمی ادامه یافت،ظلم در حق مردم ایران است،واردات خودروهای استاندارد معمولی خارجی بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم را باز کنید تا انحصار و دلالی شکسته شود و قیمت‌ها کاهش شدید یابد تا جان و مال مردم در امان باشد.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۱ دی ۱۴۰۰
اونا فقط هدفشون فقط زدن سلیمانی بود ک زدن...دیگه کاری ندارن اینجا ک بخوان بمونن...ماهم همچنان درصدد انتقام سخت...این وسط چن تا ترقه هم انداختیم تو عراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۱ دی ۱۴۰۰
مزخرف نگو . خارج نشین بی غیرت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۱ دی ۱۴۰۰
همه مظلومان جهان باید قدر این شهداء رو بدونند چون وجود اینها و نام و یاد اینها همیشه مایه آرامش است
آخرین اخبار