در اولین روز استقرار میز ارتباطات مردمی نماینده تام‌الاختیار وزارت کشور در شهرداری قم به۳۰۰ درخواست پاسخ داده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علی طالبی، رئیس مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور  با اشاره به استقرار میز‌های ارتباطات مردمی در سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به استان قم اظهار  کرد: در جهت پاسخگویی و پیگیری انتظارات و مطالبات مردم استان قم، میز ارتباطات مردمی نماینده تام‌الاختیار وزارت کشور به میزبانی شهرداری قم تشکیل‌شده است.

او با بیان این که در نخستین روز استقرار این میز ارتباطات، پاسخگویی و ارجاع حدود ۳۰۰ پرونده صورت گرفته است، ابراز کرد: فراوانی این پرونده‌ها بیشتر در حوزه شهرداری‌ها به‌ویژه در کمیسیون ماده ۱۰۰، جرائم و عوارض شهرداری، اشتغال و تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری و… بوده است.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور ادامه داد: دومین مورد که بیشترین مراجعات را شامل شده، مربوط به اتباع خارجه بوده که درخواست‌هایی مانند صدور شناسنامه، کارت آمایش و برگه ورود و خروج داشته‌اند.

او روند پیگیری مطالبات از طریق مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری را موردتوجه قرار داد و افزود: این سامانه بسیار پویا و فعال است که از طرق مختلف درخواست‌های مردمی پیگیری، از دستگاه‌ها مطالبه و درنهایت نتایج را به ذینفعان ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار