حمله توپخانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به ادعای تیراندازی از سوی غزه به اراضی اشغالی، چند موضع مقاومت را در شرق غزه هدف قرارداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار المیادین اعلام کرد که توپخانه رژیم صهیونیستی چند پست دیدبانی مقاومت را در جنوب شرق شهر غزه هدف قرار داده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی است که از داخل نوار غزه به سمت یک نیروی ارتش این رژیم در خط مرزی شمال تیراندازی و وی زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که به دنبال این تیراندازی، تانک‌های ارتش یک موضع حماس را در غزه هدف قرار دادند.

خبرنگار خبرگزاری شهاب گفت: یک خودروی نظامی اسرائیلی به سوی کشاورزان فلسطینی در منطقه الفخاری در شرق خان یونس تیراندازی کرد که سه کشاورز فلسطینی در جریان آن زخمی شدند.

اعلام اسامی پنج اسیر قدیمی فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطینی اسامی پنج اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را که مدت زمان طولانی است در اسارت هستند، اعلام کرد.

بر اساس این بیانیه، احمد یعقوب حنون انجاص ۴۳ ساله و از ساکنان شهر رام الله در کرانه باختری رود اردن وارد چهاردهمین سال متوالی از اسارت خود در زندان‌های رژیم اشغالگر شده است. احمد یعقوب حنون انجاص در تاریخ ۲۹ دسامبر سال ۲۰۰۸ بازداشت و به ۱۷ سال زندان محکوم شد.

منیف محمد محمود ابوعطوان ۴۹ ساله و از اهالی شهر الخلیل است. وی بیست سال متوالی در اسارت رژیم اشغالگر است وی در تاریخ ۲۹ دسامبر ۲۰۰۲ دستگیر و به پنج بار حبس ابد بعلاوه ۴۰ سال زندان محکوم شد.

منذر نایف متعب صنوبر چهل و سه سال و از ساکنان نابلس از دیگر اسیران فلسطینی است که امروز وارد نوزدهمین سال متوالی اسارت خود در زندان‌های اسرائیل شد. وی در تاریخ ۲۹ دسامبر ۲۰۰۳ دستگیر و به چهار بار حبس ابد بعلاوه ۳۰ سال زندان محکوم شد.

خالد عبد الرحمن ابراهیم شباته، اسیر چهل و دو ساله و از ساکنان شهر رام الله هم امروز وارد بیست و دومین سال متوالی اسارت خود شده است. این اسیر فلسطینی هم ۲۹ دسامبر ۲۰۰۰ دستگیر و به حبس ابد محکوم شد.

نصار سلیمان نصار ابو نصیر ۴۴ ساله و از ساکنان شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه پنجمین اسیر فلسطینی است که امروز چهارشنبه وارد نوزدهمین سال اسارت خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی شد. نصار ابو نصیر هم تاریخ ۲۹ دسامبر ۲۰۰۳ دستگیر و به بیست و پنج سال زندان محکوم شد.

تاکید بر مقابله با شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در جولان

جنبش حماس خواستار مقابله با شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی در بلندی‌های اشغالی جولان شد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خواستار مقابله با شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه با ابزار‌های مختلف شد.

حازم قاسم، سخنگوی حماس اعلام کرد: موافقت رژیم اشغالگر با طرح‌های شهرک سازی گسترده برای افزایش تعداد شهرک نشینان صهیونیست در جولان اشغالی تجاوزی جدید به حقوق و سرزمین‌های عربی است که در ادامه تعرض به ملت و سرزمین فلسطین صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار