حماس دیدار محمود عباس با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

سخنگوی جنبش حماس، دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با بنی گانتس را محکوم و آن را به دور از روحیه میهن پرستی عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ”حماس“، در حساب کاربری توییتر خود دیدار محمود عباس، تشکیلات خودگردان فلسطین با بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آن را جنایتی از طرف تشکیلات خودگردان خواند.

حازم قاسم در توییت خود نوشت: «دیدار محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، با بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از سوی همه میهن پرستان محکوم و مردود است و به دور از روحیه میهن پرستی مردم فلسطین است.»

او در ادامه این توییت افزود: «این دیدار همزمان با حمله شهرک نشینان صهیونیست به مردم ما در کرانه باختری، جنایتی از طرف تشکیلات خودگردان و خنجری به انتفاضه در کرانه باختری است. این رفتار رهبری تشکیلات خودگردان شکاف سیاسی در فلسطین را عمیق تر و اوضاع را پیچیده می‌کند.»

حازم قاسم در انتها تاکید کرد که این دیدار باعث می‌شود که کشور‌های منطقه را که میخواهند روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی سازی کنند تشویق کرده و موضع فلسطین را در مخالفت با عادی سازی تضعیف می‌کند.

قابل ذکر است که محمود عباس پس از ۱۰ سال برای نخستین بار با حضور در اقامتگاه یک مقام صهیونیست با بنی گانتس دیدار کرد. آن‌ها در این دیدار درباره مسائل مختلف اقتصادی، امنیتی و عمرانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حماس از آمادگی گسترده گروه‌های مقاومت فلسطینی برای مقابله با هرگونه تجاوز خبر داد

عبد اللطیف القانوع، سخنگوی جبنش حماس گفت رزمایش شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت فلسطینی نشان دهنده هماهنگی گسترده و قدرت مقاومت برای مقابله با هر نوع تجاوز علیه ملت فلسطین است.

وی گفت: مانور «الرکن الشدید ۲» که اتاق مشترک در نوار غزه اجرا می‌کند، بازتاب دهنده میزان شراکت شاخه‌های نظامی مقاومت است.

القانوع با انتشار پیامی در توئیتر نوشت این مانور به منزله مهر تأییدی بر قدرت اتاق مشترک شاخه‌های نظامی مقاومت و آمادگی آن‌ها برای مقابله با هر نوع تجاوزگری احتمالی علیه ملت فلسطین و حمایت از این ملت در قدس، کرانه باختری و زندان‌های رژیم اشغالگر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار