مدیرکل پست بانک لرستان گفت: یک هزار و ۲۸۱ میلیارد ریال تسهیلات از سال ۹۷ تا پایان آبان امسال برای ایجاد مشاغل و توسعه کسب و کار به روستاییان این استان پرداخت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، فردین امیری،مدیرکل پست بانک لرستان با بیان اینکه پست بانک ۲ وظیفه مهم حاکمیتی را بر عهده دارد افزود: این نهاد، بانک تخصصی و توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است همچنین وظیفه دارد در مناطق روستایی و کمتر برخوردار خدمات بانکی و مالی ارائه دهد.

وی ادامه داد: بر این اساس از سال ۹۷ تا پایان آبان ماه امسال و با هدف اشتغالزایی در مناطق روستایی بیش از یک هزار و ۲۸۱ میلیارد ریال تسهیلات به فعالان حوزه روستایی در لرستان پرداخت شده است.

وی افزود: کل منابع بانک از سال ۹۷ تا پایان آبانماه امسال با رشد ۲۴۲ درصدی به ۳۵۹ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است و منابع استان در بازه زمانی مذکور با رشد ۴۱۰ درصدی به مبلغ سه هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

وی گفت: در این مدت مانده تسهیلات از یک هزار و ۸۰ میلیارد ریال به سه هزار و ۴۱۶ میلیارد ریال افزایش یافته است که رشد ۲۱۶ درصدی را نشان می‌دهد که این تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک در راستای اشتغالزایی به بخش‌های تولیدی پرداخت شد.

امیری اضافه کرد: در لرستان علاوه بر ۱۰ شعبه بانک در شهر‌ها ۱۰۶ باجه روستایی خدمات نوین بانکداری را به عموم مردم ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.