شکار خودروی BMW i5 در حین انجام آزمایش میدانی

تصویر جاسوسی جدیدی از خودروی BMW i5 هنگام انجام آزمایش میدانی ثبت و منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان؛ در اوایل ماه جولای سال جاری، شرکت BMW تایید کرد که نسل بعدی سری ۵ در حال توسعه است و نکته مهم این است که این سدان پرطرفدار در قالب یک نسخه تمام الکتریکی عرضه خواهد شد. این خودرو که گمان می‌رود بی ام و i۵ نام داشته باشد، اخیرا در حال آزمایش میدانی دیده شده است.

با توجه به آنچه که در تصویر جاسوسی مشاهده می‌شود، BMW i5 از جلوپنجره بزرگی برخوردار نیست (برخلاف BMW i4). قبول این نکته سخت و تعجب آور است، زیرا انتظار می‌رود که این شرکت آلمانی بیشتر روی محصول پرفروش خود مانور دهد و کار کند. اگرچه در تصویر هنوز کاملا مشخص نیست، اما می‌توانیم ببینیم که این شرکت پیکربندی چراغ‌های جلوی یک‌لایه‌ای را برای i5 حفظ کرده است. البته این پیکربندی را در X8 آینده نیز خواهیم دید که ممکن است در پایان این ماه معرفی شود.

خودروی BMW i۵

جزئیات پیشرانه این خودرو فعلا در دسترس نیست، اما طبق شایعات منتشر شده، دارای سه موتور الکتریکی خواهد بود که مجموعاً ۷۵۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. در نسل بعدی سری ۵ از پلتفرم CLAR بی‌ ام‌ و استفاده می‌شود و با برنامه فعلی، انتظار می‌رود این خودروساز تا نیمه دوم سال آینده این مدل را معرفی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار